DirtyPaws
חו חו,פרק 2 -____- אם אתם בכלל קוראים את זה... טוב אמרתי שאני יסביר מזה CREEPYPASTA אבל לא עכשיו ◕‿◕ יאלה הלכתי להתנשק עם תמונה של קרל גרימס ^^ מהמתים המהלכים

Echo-פרק 2

DirtyPaws 13/04/2014 911 צפיות 4 תגובות
חו חו,פרק 2 -____- אם אתם בכלל קוראים את זה... טוב אמרתי שאני יסביר מזה CREEPYPASTA אבל לא עכשיו ◕‿◕ יאלה הלכתי להתנשק עם תמונה של קרל גרימס ^^ מהמתים המהלכים

צרחות האימה לא היו נשמעות מפחידות כלל,הם היו יותר כמו מנגינה שמישהו יצר רק בשבילי. בשביל שרק אני ישמע אותה ויעריך אותה…
"אם,וואה אני משוחררת" אמרתי בשמחה לאחר שגיליתי שהחגורות לא קושרות אותי למיטה,קפצתי בשמחה על הרצפה הקרה והסתכלתי סביבי. תמיד אהבתי להסתכל לכל מקום
כי תמיד אהבתי להבחין ביופי שבדברים הכי קטנים שיש מהתקרה לרצפה,מקורי העכביש שנמצאים בצדדים של התקרה עד האבק שנימצא ברצפה אם להסביר את זה ככה "רוז" מישהו קרא בשמי והפניתי את מבטי על עבר הדלת שפתחה לאט לאט וכשיכולתי לראות את הדמות במדויק התרחקתי.
התרחקתי מדוקטור.אנדרוס "בואי לכאן ילדה קטנה בואי אליי" מר.אנדרוס אמר והתקרב אליי הקול שלו היה נישמע פסיכי דם טפטף ממצחו והשרוולים של החלוק הלבן שלו היו מקופלים.
חלק מגופו היה מלא בעפר כאילו,הוא נכנס הרגע לשרפה אחד גדולה "בואי לכאן!" הוא צעק וניסה להתנפל על אבל זזתי מהר לצד והוא נפל לרצפה "חתיכת כל*ה" הוא צרח ואני הסתכלתי עליו. עם עיניים אחוזות אימה "למה אתה אומר את זה?!" שאלתי אותו בעודי מגמגמת "כי את מפלצת!"הוא צרח והתיישב על הברכיים שלו "על מה אתה מדבר?!" צרחתי עליו באותו הטון הוא רק נתן לי מבט קצר והשפיל את מבטו "אם זה היה הרגע האחרון שלי" הוא לחש כך שאוכל לשמוע "אני רוצה לדעת שמישהו ידע מי אני,שמישהו יאהב אותי גם אם אני פגעתי בהם" הוא אמר ושיערו החום כיסה את עיניו הירוקות "בואי ילדתי" הוא אמר והושיט את שתי ידיו אלי כאות לקבלת חיבוק. לא היו לי ברירות אחרות לא רציתי לעשות את זה אבל חיבקתי אותו "אני מצטער,אני ניסיתי לעזור אבל מה שזה לא היה יותר חזק מימני וממך" הוא אמר בקול צרוד וניסה להחזיק את הדמעות "אני יודעת" אמרתי וחייכתי. ישבנו בחדר הלבן שנינו ופתאום הרגשתי כאב בחלק העליון שבגב שלי הסתכלתי על החזה שלי וראיתי חוד של סכין שעכשיו היה בתוכי דם השתלט על כותונת הלילה הלבנה שלי ופשוט בהיתי בצבע האדום מתרחב לכתם אחד גדול "למה?" שאלתי את אנדרוס עם חיוך,כמו החיוך שחייכתי כשראיתי את הנוזל הזה בפעם האחרונה. התחלתי לצחוק בקול רם והסתכלתי על התקרה "חי,טיפש.עוד לא הבנתה?" שאלתי אותו והרגשתי את מבטו מופנה אליי "אני מפלצת" עניתי על שאלתי והסתכלתי עליו "אני יותר חזקה ממך או ממני!" אמרתי לו ושתי ידי תקפו את גרונו "אני לא יכולה למות" אמרתי לו וחייכתי חיוך גדול שהגיע כמעט עד האוזניים שלי "אבל אתה…" שיערי השחור כיסה את פני ולחשתי לגוף שניסה לברוח ממלתעותי וניסה לקבל אוויר,הוצאתי את הסכין במהירות מהגב עם ידי השמאלית ותקעתי אותו במצחו המדמם של אנדרוס "אבל אתה,כן" אמרתי והוספתי גם צחוק. הסתכלתי על הגופה שהרגע רצחתי התקרבתי אל הדלת והדבר הראשון שראיתי אלו היו האחיות ואש מתפרצת "וגם הן" לחשתי לעצמי והסתכלתי על הקרבנות שלי ליפני שאני תוקפת את המטרה…


תגובות (4)

רוקסייייי

13/04/2014 15:56

נייאא אוריאן צ׳אן!
אני יודעת שאני ניכנסת מאוחר אבל איזה כיף!
ואוו אז קריפי פסטה וג׳ף השמקסי ובן .^.

13/04/2014 16:23

אווו אישה בן וג'ף!

13/04/2014 16:24

תמשיכי!!

16/04/2014 16:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך