tapuzi
הלו אנשנושים, כשאני כותבת משהו בתוך סוגריים {כאלה} זה אומר שזאת הערת הכותבת...

girl with memories- chapter 2

tapuzi 30/11/2020 346 צפיות 2 תגובות
הלו אנשנושים, כשאני כותבת משהו בתוך סוגריים {כאלה} זה אומר שזאת הערת הכותבת...

הצלחנו לצאת מהמתחם של וויקד ונכנסנו לאיזשהו מקום נטוש. ניוט כעס על תומס שאין לו תוכנית שקטעתי אותו "ברור שאין לו תוכנית, הוא בטח כל הזמן עבד עם וויקד וזה עוד אחד מהמבחנים שלהם." ואז פניתי לניוט והוספתי "ברור שאתה האמנת לו, תמיד הייתה לך חולשה לתומס." הוא הסמיק וגימגם "מ מה? על מה את מדברת? אין לי שום חולשה לתומי." ראיתי בזווית העין שגם תומס מסמיק ואז ניוט אמר "הוא פשוט נתקדם" הוא עדיין הסמיק, התנתקתי מהקיר שנשענתי עליו "קדימה בוא נבדוק מזה המקום הזה. אבל לא כדי שנסתובב לבד." הם הנהנו ותומס אמר "בואו נתחלק לזוגות" ואני אמרתי "בסדר מצידי כל עוד אני לא עם תרזה." הם בטח לא הבינו למה אני ככ שונאת אותה "אוקי. את תיהי עם אריס" הנהנתי ואמרתי "בוא אריס" והתחלנו ללכת כדי לבדוק מה זה המקום הזה. זה נראה כמו קניון ואמרתי את זה. באמצע אריס שאל אותי "למה את כל כך שונאת את תרזה?" ואני אמרתי "היא גרמה לכל זה, היא תקעה אותנו במבוך." הוא אמר לי "גם תומס ואת לא שונאת אותו כל כך" זה שהאורות נדלקו הציל אותי בלענות "ליאו ליאו" הוא אמר לי לחוץ טיפה "מה?" ואז הוא הצביע למאוחרי, או פאק אלה היו קרנקס "פאק" מילמלתי ומיד חשבתי על בלונדי שתמיד אמרה לי לא לקלל והייתי בוכה עם לא היינו בסכנת חיים. החזקתי ביד של אריס והתחלנו לרוץ "אנחנו חייבים למצוא את ניוט" אמרתי ואז אריס אמר "והאחרים" ואני אמרתי "כן כן גם הם" ואז נתקעתי במישהו, מינהו "תרוצו!" אמרתי "מה למה?" ואז הוא שם לב למי שעוקב אחרינו, הם נראו טיפה כמו זומבים והתחיל לרוץ גם, רצנו כמה זמן עד שמצאנו את האחרים שגם ברחו "מאיפה יש לך אקדח?" ניוט שאל אותי תוך כדי ריצה, אפילו לא שמתי לב שהוצאתי אותו "כייסתי אותו מאחד האנשים של וויקד" הוא הנהן ומינהו אמר "אז למה את לא יורה?" "כי הם יותר מידי ואני סתם יבזבז כדורים, דא!" בסוף הצלחנו לברוח אבל דיי הייתי בטוחה שהם נשכו את הווינסטון הזה, קיוויתי שהוא לא נדבק.


תגובות (2)

היי קראתי את הסיפור שלך זה מעניין קצת מרגיש כאילו זה מתחיל מהאמצע אבל מעניין

רק הערה קטנה יש לך שתי שגיעות כתיב "הוא פשוט התקדם"
בואו* במקום הוא
ו"למה אני ככ שונאת אותה" או שהתכוונת ככה* או כל כך*
בהצלחה:) אחלה סיפור

30/11/2020 11:09

    ככ זה קיצור של כל כך..

    30/11/2020 11:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך