Ashton_girl_1
אממ אולי עכשיו אתן לא הכי תבינו מה קורה אז אמממ בפרקים הבאים יבינו יותר טוב !!!!!!! אאעאעעא אני מתה !!!!!! השיר החדש של וואן דיירקשן !!!!!! כאילו הוא פשוט מושלם !!!!! אני שומעת אותו בלופים וממש חזק !!!!!!! איזה עשה אני ככה שומעת אותו וכזה פאקקקק אני מתה !!!!!!! אה אמממ בנות מי שאוהבת את הסיפור ורוצה לשאני ימשיך אתן יכולות לרשום תגובה ? אפילו אני יקבל תגובה רעה !!!! אני ממש רוצה לדעת מה חושבים על הסיפור בנתיים למרות שזה לא הכי משהו !!!!!

Good girl are bad girls -פרק 1- (5SOS)

Ashton_girl_1 08/09/2014 1328 צפיות 7 תגובות
אממ אולי עכשיו אתן לא הכי תבינו מה קורה אז אמממ בפרקים הבאים יבינו יותר טוב !!!!!!! אאעאעעא אני מתה !!!!!! השיר החדש של וואן דיירקשן !!!!!! כאילו הוא פשוט מושלם !!!!! אני שומעת אותו בלופים וממש חזק !!!!!!! איזה עשה אני ככה שומעת אותו וכזה פאקקקק אני מתה !!!!!!! אה אמממ בנות מי שאוהבת את הסיפור ורוצה לשאני ימשיך אתן יכולות לרשום תגובה ? אפילו אני יקבל תגובה רעה !!!! אני ממש רוצה לדעת מה חושבים על הסיפור בנתיים למרות שזה לא הכי משהו !!!!!

פרק -1-
"אלי מותק אנחנו יוצאים" שמעתי את קולו של אבי קורא לי מלמטה.
רצתי במדרגות עוד שניה נופלת, רק כדי להספיק לראות את ההורים שלי לפני שהם עוזבים.
"ביי תהנו" אמרתי מחבקת כל אחד מהם. הוא עוזבים אותי בבית לבד לשלושה ימים.
"אלי אנחנו לא יוצאים לחופשה זאת עבודה" אמרה אמא לפני שנתנה לי נשיקה על המצח.
"אני יודעת אבל בכל זאת" אמרתי ואבא נתן לי נשיקה על המצח ושניהם יצאו.
הסתכלתי מהחלון לראות שהמונית עוזבת. אחרי שהמונית כבר לא ניראתה באופק קפצתי לעברו של הטלפון.
"הלו" קול ישנוני ענה לי.
"היי קופה ההורים שלי בדיוק עזבו" אמרתי וגניחה נשמעה ברקע.
"כלבה הערת אותי, אני יגיע עוד עשר דקות" היא אמרה.
"לילי עכשיו שמונה בערב" אמרתי לא מאמינה שהיא עדין ישנה.
"אוח למי אכפת, טוב את רוצה שאני יגיע או לא" היא שאלה ואני פשוט ניתקתי את השיחה.
עליתי להחליף בגדים. היתי לבושה בפיג'מה.
לבשתי גופיה לבנה שרשום עליה 'fuck off' וג'ינס קרעים שחור. נעלתי את הואנס השחורות שלי . התאפרתי, עיפרון מסקרה איילינר שחורים ואודם סגול כהה.
סילסלתי את שיערי ואז שמעתי דפיקה על הדלת.
"מי זההה" צעקתי תוך כדי שירדתי במדרגות.
"אני באתי לאנוס אותך" שמעתי קול מוכר. צחקוק קל יצא מהפה שלי לפני שפתחתי את הדלת.
"יאו זונה את ניראת טוב" היא אמרה לי תוך כדי שהיא חיבקה אותי.
"אמ אני יודעת" עניתי והיא נתנה לי מכה ביד.
"מתי אמרת שההורים שלך חוזרים" היא שאלה מוציאה מהתיק שלה ערמות של בקבוקי שתיה.
"עוד שלושה ימים" עניתי מוציאה ממקום המסתור של ההורים שלי עוד כמה בקבוקים.
"ומתי מתחילה מהסיבה" היא שאלה מוציאה חטיפים מהארונות.
"עוד שעה" אמרתי וחייכתי עליה.
"יופי אז מה עושים עד אז" לילי שאלה אותי ואני חשבתי לרגע.
"משתכרים לפני כולם" אמרתי אחרי רגע.
"ככה אני אוהבת אותך" היא אמרה מביאה לי בקבוק קטן של וודקה.
~אחרי שעתיים~
אני לגמרי שיכורה.
הבית שלי כבר היה מלא אנשים וחצי אני לא מכירה !!! ואי עם ההורים שלי היו יודעים הם היו הורגים אותי.
רקדתי עם שני בנים שאני לא זוכרת מה השם שלהם.
אני כמעט ובחיים לא רקדתי ככה.
"רוצה לעלות למעלה" שאל אחד מהם ואני הנהנתי ומשכתי אותו מהיד.
"לאן את חושבת שאת הולכת" שמעתי קול מוכר.
"שיט סורי חמוד אני תפוסה" אמרתי לזה שרצה שנעלה והוא הלך לבחורה אחרת.
"ככה את שוכחת אותי" אותו קול אמר והצמיד אותי לגופו.
"אתה זה שנעלם" אמרתי שמה את ידי על הצוואר שלו ורוקדת איתו.
"אז רוצה איתי לעלות ולא עם איזה שמוק" שאל ואני חייכתי מהנהנת.
"אתה תמיד הכי טוב" אמרתי וניכנסנו לחדר שלי.
התחלנו להתמזמז כשפתחו את הדלת של החדר שלי.
"אוי שיט סליחה חיפשתי את השירותים" קול אמר, אותו אחד בא לסגור את הדלת אבל אז פתח אותה שוב.
"אליסון" שמי נאמר בפליאה. הרמתי את מבטי מנסה להבין מי זה.
"הולי שיט" מילמלתי בהפתעה. שיט שיט שיט.
"אלי, מי זה" זאק שאל ואני קמתי לכיוונו של הבן של החברים הכי טובים של ההורים שלי.
"מה אתה עושה פה" שאלתי בלחץ, אני די בטוחה שאני פיכחית עכשיו.
"אממ מישהו שאני מכיר אמר לי שיש מסיבה אדירה באיזה בית" אמר מעביר את היד על העורף שלו בלחץ.
"תקשיב אם אתה תספר להורים שלי או להורים שלך או למישהו שיספר להורים שלי אני יתלוש לך את הביצים ואטגן אותם" אמרתי ופחד חלף בעיניו.
"לא ילדה טובה כל כך אחרי הכל אה אלי" שאל בקול מלגלג.
"תקשיב תשכח מה שאתה חושב, ילדות טובות הן ילדות רעות שלא נתפסו" אמרתי וטרקתי את הדלת בפרצוף שלו


תגובות (7)

תמשיכי

08/09/2014 16:23

שימי סימני פיסוק בסוף ציטוט, אהבתי ממש ותמשיכי. ממליצה לך לא לעשות על חברי להקה כל שהיא, זה פחות מקורי ולא גורם לסיפור להישמע יותר טוב, זה גם מפתח את הדמיון שלך..

08/09/2014 17:51

ארכייגלכילןעאליאער פייבסוסס את פייבסוספאםםםםםםם אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעא יאייייייייייייייייייייייייייייי פייבסוס אהבות חייייייייייייייייייי אהה ואגב את צריכה לשנות את השם שלך כי…כולם באתר יודעים שאני של אשטון אז…. כדי לך לשנות!!!!!!! חחחחחחחחחחח ובגלל שאת פייבסוספאםםםםםםם אני ממש רוצה שתקראי את ההודעה האחרונה שאני רשמתי!!!!!!!! אהה ותמשיכיייייייייייייייייייייייי
נ.ב:יש לי אדויות שאני ואשטון נשואים שנתיים ^__^

08/09/2014 18:50

    חחחחחחחחח את הורגת אותי, בוכה **

    08/09/2014 20:24

    חחחחחחחחח רק אומרתתת רק אומרתתתתתתתת XD ותקראיי את ההודעה שרשמתיי את תביני למההההההה כאילו זה סיפור אבל בהודעות כאילוווווו הבנת נראלי חחחחחחחח

    08/09/2014 20:38

אוקי קודם כל אני אוהבת את פייבסוס כבר יותר משנתיים ואני ממש אוהבת את המוזיקה שלהם וקראתי כבר פאנפיקים שכתבו על פייבסוס וממש אהבתי כי זה היה עם מלא מתח והייתה כביתה בוגרת ואני מקווה שגם כך יהיה הסיפור שלך .
יש לפעמים סיפורים ממש שהורסים ךי את הלהקה ואני מקווה ששלך לא יהיה כזה.

אוקיי אני לא יחפור יותר נדמה לי שחפרתי מספיק
אז אני מחכה להמשךךך
אוהבת!!!!

08/09/2014 19:41

    פייבסוספאם והוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו חחחחחחחח XD כם סליחה סליחה אני הולכת

    08/09/2014 19:43
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך