smail012
אני ממש מצטערת שקצר..מקווה שאהבתן

half a heart – פרק 1

smail012 18/12/2013 1144 צפיות 5 תגובות
אני ממש מצטערת שקצר..מקווה שאהבתן

זה היה עוד יום קיץ בהיר, חמים ושטוף שמש.
הילדים שיחקו בשדות, הנערים הבריזו מבית ספריהם ופרשו לים והמבוגרים נהנו באור השמש החמימה והמסנוורת.
"all you need its love…" צלצל השעון המעורר התכול שניצב בגאווה על השידה שליד מיטתי.
ניסית להתחפר בתוך שמיכת הפליז הדקה ולהתעלם מהצלצול של השעון, אבל לאט לאט הצלצול הפך לציוצים קטועים שחירפנו אותי אז לחצתי בכבדות על המתג ועצמתי את עיניי שוב, שוקע בשינה יפה ובחלומות צלולים ונקיים, ללא בעיות, לא כמו חיי.
"הארי!!!" ג'מה לחשה לתוך אוזני לאחר פרק זמן לא מוגדר.
"סתמי" מלמלתי והסתובבתי לצד השני.
ג'מה חייכה חיוך מרושע והלכה לעבר החלון, היא פתחה את תריסיו ונתנה לאור השמש הנמוג והזהוב בגווני החמאה העדינים לחדור לחדרי ולהאיר אותו מחשיכת הלילה המוחלטת ששררה עליו.
דחפתי את ראשי מתחת לשמיכה ונאנחתי בישנוניות.
בסופו של דבר, אחרי שעה וחצי, הדבר שהקפיץ אותי ממיטתי היה שיחה מלואי.
"…All you need is love, love" צלצל הטלפון שלי (מה לעשות שאני פשוט מת על השיר הזה!).
לקחתי את הטלפון לידיי ופתחתי עין אחת בחשדנות.
על המסך התנוסס בגאווה שמו של איש הקשר "louis my bro".
חייכתי חיוך מר ולחצתי על כפתור "ענה לשיחה".
"הלו?" שאלתי בחיוך.
"היי, רוצה לבוא למסעדה במקרה?" קולו הרך והעדין של לואי התנגן בנתיבי אוזניי והזכיר לי נשכחות.
"אני אשמח, ניפגש" אמרתי לו וניתקתי את השיחה.


תגובות (5)

וווווואו
זה מושלם!
הכתיבה שלך ממש ממש יפה, ועמוקה.
תמשיכיייי

18/12/2013 12:04

אני מאוד אהבתי D: תמכשיכי

18/12/2013 12:07

תמשיכי

18/12/2013 12:07

תמשיכי ^-^

18/12/2013 12:24

אמ… בדרך כלל אני לא מתחברת לפאנפיקים (ככה כותבים את זה?) אבל הכתיבה שלך מהממם!

20/12/2013 12:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך