:)Dana13
אוקיי יש לי רעיון חדש לפאנפיק ! ושוב אני חוזרת הארי לא מפורסם בסיפור... ובניגוד לשאר הסיפורים שהעליתי אני שמה את הסיפור הזה בז׳אנר פאנפיקים.
מקווה שתאהבו אותו ואמןןןןןן תגיבווווו<3

He's the one – סיפור על הארי סטיילס

:)Dana13 20/02/2014 1334 צפיות 11 תגובות
אוקיי יש לי רעיון חדש לפאנפיק ! ושוב אני חוזרת הארי לא מפורסם בסיפור... ובניגוד לשאר הסיפורים שהעליתי אני שמה את הסיפור הזה בז׳אנר פאנפיקים.
מקווה שתאהבו אותו ואמןןןןןן תגיבווווו<3

*הארי לא מפורסם בסיפור*

He's the one 1:
״סקיילר את מוכנה?״ אמה קראה לה

״שניה אני יורדת״ היא השיבה לה מסתכלת על עצמה במראה בפעם האחרונה לפני שהיא יורדת. היא הייתה לבושה בבגדים רשמיים ויצוגיים , שיערה החום עם הגוונים בשטני נאסף עלפי מעלה לקוקו ארוך ומתוח.
על עינייה החומות שהיו בגבול השחור נמרחה שכבה יפה של איפור.

היא ירדה במדרגות הבית הגדול, בניגוד להוריה היא כלל וכלל לא התרגשה, היא ממש לא חיכתה שהיום הזה יגיע.

״הזוג סטיילס״ אמה פתחה את הדלת עם חיוך גדול. סקיילר הייתה חייבת לחייך את החיוך המאולץ הזה שהיא רגילה כבר לעשות. היא צפתה בזוג הורים נכנסים בדלת ביתה העצום ומיד אחריהם נכנס נער או גבר שממה שאמרו לה היא ידעה שהוא גדול ממנה בשנה.

״הזוג ג׳ונסון״ חייכה אליהם אמו של הבחור המתולתל אשר עינייה של סקיילר לא ירדו ממנו,
״וילדתכם היפה״ היא נתנה חיבוק קטן לסקיילר ומיד אחרי כל לחיצות הידיים והחיבוקים הם התיישבו על הספה המרווחת.

״אוי סקיילר את בדיוק איך שזכרתי אותך״ מר ג׳ונסון אמר ברגע שכולם התיישבו בספה.

״טוב אז כולנו חיכינו ליום הזה״ התחיל אביה של סקיילר בדבריו
״טוב סקיילר זה בעלך לעתיד הארי סטיילס , הארי זאת אשתך לעתיד סקיילר ג׳ונסון. כמובן שבקרוב סקיילר סטיילס״ אביה של סקיילר המשיך. כמובן שהארי וסקיילר כבר ידעו על כך, אבל עד עכשיו זה עדיין לא נכנס להם למוח, זה נקלט אצלהם.

״אוח..״ סקיילר נאנחה בזלזול ולפני שהוריה העירו על כך היא כבר פרצה בדבריה

״אני בת תשע עשרה! אני פאקינג בת תשע עשרה עשרה! אז אתם יכולים להסביר לי למה אני צריכה להתחתן! ועוד עם מישהו שאני בכלל לא מכירה ! אני לא מתחתנת איתו ואני אף פעם לא יתחתן איתו!״ סקיילר פלטה בעצבים עושה את דרכה לחדרה ממלמלת קללות מפיה כשעולה במדרגות.

״אנחנו נורא מצטערים אני לא יודעת מה נכנס בה״ אמה של סקיילר הצטערה בפני הזוג סטיילס

״אפשר לדעת איפה השירותים״ הארי שאל

״כמובן למעלה בצד ימין עד הסוף״ גברת ג׳ונסון חייכה אליו
הארי עשה את דרכו עולה במדרגות הבית הגדול פונה ימינה ושומע קללות ובו זמנית גם מוזיקה מרגיעה עם מילים מרגשות. הוא צפה בסקיילר יושבת על קצה מיטתה שומעת את המוזיקה ונרגעת עם המוזיקה.
הוא חיבב אותה, היא עמדה על שלה, היא דרשה את מה שהיא רוצה ולא פחדה מאף אחד, הוא אהב את זה.

״רק שתדעי גם אני לא בעדם״ הארי נכנס לחדרה של סקיילר

״אתה בדיוק כמוהם״ היא נאחנה לא טורחת אפילו להסתכל עליו , רק שומעת את קולו הצרוד שבצורה מאוד מוזרה היא מאוד נמשכת אל הקול הזה.
״אני כמוהם..״ הארי צחק בזלזול , ״אוי כמה שאת לא מכירה אותי״ הוא המשיך לצחוק.

״אם תשאלי את חברים שלי לטענתם אני בחיים לא התחתן״ הוא הוסיף
״כל מי שמכיר אותי חוץ מההורים שלי יגידו לך שאני בחור של סטוצים״ הצחוק שלו חזר.

״הם נותנים לנו רק חודש להכיר ואחרי זה מצפים שנתחתן״ היא אמרה בזלזול מתעלמת ממה שהארי אמר לה.

״כנראה שנצטרך להתמודד עם זה״ הוא אמר כאילו זה לא מפריע לו כלל

״אבל בלי להעליב בייב את לא הטיפוס שלי״ הוא קרץ לה ויצא מחדרה.


תגובות (11)

נשמע ממש ממש ממש ממשממש ממש חמוד

20/02/2014 09:27

אבל שלא תעזי להפסיק את הסיפור הקודם שלך!!!!!!!!!!!!!!!! הוא הסיפור האהוב עליי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(live the dream!)

20/02/2014 09:29

נשמע נחמד ומעניין! תמשיכי!

20/02/2014 09:35

פאק תמשיכי !!!

20/02/2014 09:42

שלא תעזי לנטוש!!!!! אני יהרוג אותך בהתחייבות …:)
וכמובן שתמשיכייי את הסיפור הזה!!

20/02/2014 10:17

ממש יפה תמשיכי!

20/02/2014 11:18

מהממם

20/02/2014 11:27

מהמם אהבתי!
תמשיכי!!!!!!!

20/02/2014 11:49

ממש אהבתיייייייייי!!!
תמשיכיייייי !!!

20/02/2014 22:01

נשמע ממש ממש יפה!!
תמשיכי:)

24/02/2014 11:45

זה ממש יפה תמשיכייי את זה דחוףףף

15/04/2014 22:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך