♥NiallGirl♥
אל תתקנו אותי . זה פשוט מעצבן כי אתם לא יודעים מה עובר עלי . אז בבקשה אני מוכנה לקבל רק תגובות טובות , את הרעות אני לא צריכה . לא באתי לאתר הזה כדי לקבל ביקורת על מה שאני עושה באתי לאתר הזה כי אני אוהבת לכתוב .

One Chance To Dance (פרולוג)

♥NiallGirl♥ 09/08/2014 924 צפיות 24 תגובות
אל תתקנו אותי . זה פשוט מעצבן כי אתם לא יודעים מה עובר עלי . אז בבקשה אני מוכנה לקבל רק תגובות טובות , את הרעות אני לא צריכה . לא באתי לאתר הזה כדי לקבל ביקורת על מה שאני עושה באתי לאתר הזה כי אני אוהבת לכתוב .

הכל קרה כל כך מהר , כשהוא נכנס לתוך חיי .
כשנפגשנו לראשונה בכיתה ז' .
ומאז השנים עברו עם כל כך הרבה סכסוכים ביני לבינו .
עד שבכיתה י' הוא עזב את בית הספר ומאז התיכון היה נראה שומם חסר טעם שאבוא לשם .
ושוב השנים מיהרו לחלוף על פניי בלי הבחור שסיבך את שלוש השנים הראשונות שלי בתיכון .
וולברהמפטון נשארה אותו דבר גם כשהתחלתי ללמוד במכללה .
בלי אותו בחור שמעולם לא ידעתי את הסיבה שבגללה עזב .
ואולי … בגללי ? .
בכיתה ח' אני זוכרת שהוא עזב לתקופה ממש קצרה , זה היה פשוט מדהים עם כמה שניסיתי להוציא את אותו בחור ממחשבותיי ולא הצלחתי .
היום אני כבר בת 20 , ולחשוב שלראשונה פגשתי אותו בגיל 13 . ושבע שנים אותו בחור לא יצא לי מהראש , גם אם הוא נוכח או לא .
יש לי דירה משלי סוף סוף בוולברהמפטון זאת רק אני , ואמינה , החתולה שלי .
הורי עזבו ועברו ללונדון בעודי מתעקשת להשאר במקום ילדותי שגם משום מה היה יותר קרוב למכללה ככה שהיה לי יותר נוח .
אז זו אני , שרלוט הארלי סטיוארט .


תגובות (24)

מה זה תגובות רעות?
ומה זה תגובות טובות?

09/08/2014 16:24

    תגובות רעות זה בעצם לבקר את מה שאני עושה ולהגיד לי לתקן .
    אז כן זה מעצבן מאוד עד כמה שאני משקיעה בקטע קטן גורמים לי לחשוב שהוא לא בסדר , לא ביקשתי מאף אחד לבקר את מה שאני עושה או להגיד לי מה אני עושה לא בסדר .
    תגובות טובות , זה תגובות של ' וואו ' / ' מדהים !! ' וכו' .
    : ))

    09/08/2014 17:23

    אבל את סתם הורסת לעצמך כשאת מבקשת רק תגובות "טובות". תגובות רעות הן לא ביקורת בונה, תגובות רעות זה "איכס תפסיקי לכתוב"
    ביקורת בונה באה רק לתובתך, לעזור לך עם הקטע ולשפר את הכתיבה שלך. באמת חבל שאת מרגישה שלו תגובות רעות.
    לדעתי הן הרבה יותר אכפתיות וטובות מתגובות של "מושלם תמשיכי". זה מראה שלקורא באמת אכפת ממה שכתבת, ושהוא לא סתם קרא שתי שורות ואומר לך "יא מושלם תמשיכיייייייייייי"
    רק מחשבה.

    09/08/2014 17:27

    לטובתך* ליזה!
    ואני אכתוב בכל מקרה~
    עושים רווח אחרי הסימן פיסוק ולא לפני.
    ״מה ?״ – טעות.
    ״מה?״ – נכון.
    ״אני שנהב , נעים להכיר .״ – טעות.
    ״אני שנהב, נעים להכיר.״ – נכון.
    ודרך אגב, לא אכפת לנו מה עובר עליך. אכפת לנו מהכתיבה שלך.
    [יצאתי כלבה. אמת. אבל זה לטובתך בלבד.]

    09/08/2014 17:50

    מה את רוצה מחיי, חסרות לי שעות שינה ואני מנסה לחשוב על סדר עלילתי לפרק 21 [לא הולך לי. 21 מבולבלי]

    09/08/2014 17:53

    סבבה ביקשתי שלא תכתבו לי ביקורות מסיבה , לא סתם כתבתי שלא תעשו את זה ,
    ואני אומרת ואני אומר את זה שוב יותר קל לי לקרוא כשזה ברווחים .
    אם כל כך אכפת לכן , אז למה אתן כותבות את זה ? בשביל לראות אותי יותשבת בוכה שאני קוראת את זה ? .
    אני ילדה שאני יודעת שאני נעלבת מכל דבר קטן וכל מילה יכולה להפיל אותי .
    אז למה ? .

    09/08/2014 19:04

אז זה יפה מאוד ות חייבת להמשיך ולמה את לא ממשיכה את its you

09/08/2014 16:25

אהמ באתי לכתוב ביקורת. אבל אני אוותר. ממש חבל שאת לא מקבלת כאלה. הן באות לשפר אותך.
[למה אני מרגישה שלא סובלים אותי באתר? 0-0].

09/08/2014 17:31

אני דווקא חושבת שהביקורות הכי טובות הן אלה שאומרות לך מה היית יכולה לעשות טוב יותר. כי תגובות שאומרות שמה שכתבת מושלם כל אחד יכול לכתוב, אבל רק מי שקרא את הסיפור באמת יכול לתקן.
וזה יותר חשוב לדעתי, לא?
ואף אחד לא מנסה לגרום לך מה שאת עושה לא בסדר. אני מאמינה שהאנשים כאן באתר מאוד אכפתיים, ואני יודעת שאני, כשאני כותבת ביקורות, אני רק מנסה לעזור לאנשים להשתפר, לכתוב טוב יותר. זה המעט שאני יכולה לעשות, אם הם הקדישו מזמנם לכתוב לי (אני יודעת שלא רק לי, כמובן. אבל בכל זאת).
כי ביקשת (ואני די בטוחה שאם לא היית כותבת את ההערה הזאת היית מקבלת הרבה יותר כאלה):
וואו, מושלם!!!! תמשיכי!

09/08/2014 17:56

    אם לא הייתי כותבת את זה הייתי מקבלת המון ביקורות , וכתבתי שאני לא רוצה כאלה .
    אז כן , יכול להיות שאני ילדה שלא יודעת לקבל ביקורת – מה זה מפריע לכן שאני לא כותבת הכי טוב שיש ?! .
    אהבתן תגיבו , לא אהבתן – תעשו טובה ואל תכתבו כלום זה פשוט מעצבן אותי כל הביקורות האלה .

    09/08/2014 18:17

כמו שכבר אמרתי , לא באתי ללמוד לכתוב כאן ! .
לכתוב אני מאמינה שאני יודעת מצויין וזה אחד התחביבים הגדולים שלי וביקורות לא יעזרו לי כי אני ילדה שכשאומרים לה שעשיתי משהו לא נכון זה גורם לי להתאפס , בבקשה .
בואו לא תכתבו כאן ושמרו את זה לעצמכם שאתם יודעים לכתוב מצויין כי אני באתי לכאן לעשות את מה שאני אוהבת וזה לכתוב .
לא טוב לכם אל תקראו , כולה באתי לכתוב סיפור מה אתן צריכות לצאת עלי ? תשמרו את הביקורות לעצמכן ואל תהרסו לי את המצברוח הנהדר שלי .
תודה : )) .

09/08/2014 18:11

    אני מצטערת לבשר לך שאת ילדותית על יתר המידה.

    09/08/2014 18:13

    את תהני מהתחביב שלך יותר אם תהי טובה בו יותר ^^ ואנשים יעריכו אותך יותר ויאהבו את הסיפור שלך יותר.

    09/08/2014 18:15

    כן אני ילדה בת 11 עוד לא הייתה לי בת מצווה אין לי בעיה שתגידי שאני ילדותית : )) .
    אין לך על מה להצטער .

    09/08/2014 18:19

    אני בת 15 ואני ילדותית כמו בת 3. זה לא אמור להשפיע לך על הכתיבה.
    גיל פיזי הוא רק מספר חסר משמעות.

    09/08/2014 18:21

    ואני לא צריכה להיות טובה במשהוא כדי להנות ממנו . אני לא צריכה שאנשים יאהבו את הסיפור שלי עוד יותר , העיקר שאני אוהבת את מה שיצא לי ואני מרוצה .

    09/08/2014 18:21

    אז למה את מפרסמת? תשאירי אותו בוורד. אם את מפרסמת אותו, חלק בלתי נפרד הוא תגובות רעות וביקורות. מה לעשות, עול הפרסום.

    09/08/2014 18:24

    כל מה שנותר לעשות הוא לאחל לך הצלחה.

    09/08/2014 18:24

    שאני אבין את רוצה לגרום לי לפרוש בכוח ?!

    09/08/2014 18:25

    תודה ♥ .

    09/08/2014 18:26

    אני רוצה להסביר לך שביקורת היא לטובתך ואם את מקבלת אחת את צריכה לומר תודה רבה.

    09/08/2014 18:26

    אוקיי תודה רבה .
    אני ילדה שלא יודעת לקבל ביקורת .

    09/08/2014 18:28

    את צריכה ללמוד, כי זה לא רק עניין של סיפורים. אם תישארי עם התכונה הזו, יהיה לך ממש רע בחייך הבוגרים אחר כך [מניסיון]

    09/08/2014 18:29

    אוקיי תודה .
    מה את רוצה שאני אגיד לך ? .
    אמרתי לא להרוס לי את המצברוח והצלחתן להרוס לי אותו ,
    מרוצות ?! .

    09/08/2014 18:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך