♥NiallGirl♥
הפרקים הבאים יהיו יותר ארוכים . ♥

One Chance To Dance – פרק 1

♥NiallGirl♥ 10/08/2014 959 צפיות 2 תגובות
הפרקים הבאים יהיו יותר ארוכים . ♥

ישבתי על המיטה שלי לאחר שאמינה , החתולה הג'ינג'ית שלי , העירה אותי .
אך לפתע נשמעו דפיקות בדלת חדרי , נכנסתי ללחץ – או שפרצו לי לבית או שאלו ההורים שלי .
אבל , אין מצב שההורים שלי באו ללא התראה מוקדמת , מה שמשאיר אותי עם האופציה היחידה .
שזה פורץ .
" שר .. " הוא קרא בכינוי שלי , זה היה קול של גבר – אבל איך הוא יודע ? .
" שר " הוא חזר על הכינוי , לא עניתי , מרוב לחץ לא יכלתי לומר כלום .
" שרלוט " הוא קרא בשמי .
" אני נכנס " קולו אמר ואני אוחזת בידי את אמינה חזק אבל לא מוחצת את הפרווה שלה לגמרי .
" היי " בחור שהיה נראה מאוד מוכר לי הופיע כשהוא פתח את הדלת של חדרי , מה שהכניס אותי לעוד לחץ מיותר .
" את יכולה לדבר " הוא ציחקק והתיישב לידי .
" מי אתה ואיך נכנסת לבית שלי ? " קולי רעד יותר מתמיד כשהוא הזיז את השיער שהסתיר חצי מהפרצוף שלי .
" את לא זוכרת ? " הוא אמר בהרמת גבה .
" לא " עניתי במהירות , כמובן שהוא עדיין היה נראה מוכר מאוד .
" ליאם , ליאם פיין , אני מתפלא שאת אפילו לא זוכרת את השם " הוא אמר והעביר יד בשיערו החום .
את האמת , השם הזה אפילו לא היה מוכר לי ! , זה היה מטורף .
" איך נכנסת לכאן ? " לא היססתי לחקור אותו , " אני זה שמכר לך את הדירה .. ומצאתי עותק של מפתחות שנשאר אצלי בטעות , באתי להחזיר לך אותו " הוא אמר וחייך .
" הממ , תודה " חייכתי חיוך מזוייף בחזרה , מה שלא יהיה – הבחור הזה הוא לא זה שמכר לי את הדירה ! .
אני פשוט זוכרת שזו הייתה בחורה .
" אז איך אתה .. יודע שקוראים לי שרלוט ? " המשכתי לשאול שאלות .
" רגע אז את זוכרת מי אני ? " הוא התחמק מהשאלה .
" לא " עניתי בכנות .
" איך אתה יודע שקוראים לי שרלוט ? " חזרתי על אותה שאלה .
ליאם שוב לא ענה , רק קם , הלך כמה צעדים , ונעלם מאחוריי הדלת .
" אני אשאיר את זה אצלי .. " הוא שוב לקח צעד קדימה ונופף במפתח שהכניס לכיסו .
ונעלם .


תגובות (2)

תמשיכיייי

12/08/2014 01:28

הסיפור ממש יפה וגם הרעיון עצמו:-)

18/08/2014 17:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך