One Last Mission – פרק 1

09/02/2017 779 צפיות אין תגובות

*אני לא יצרתי אף אחת מהדמויות. הדמויות לקוחות מסדרת הטלויזיה "Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D" (שמומלצת בחום, סתם שתדעו).

גם לפני שיצא למשימה מסוכנת מאוד, שהסיכויים שלו לא לחזור ממנה בחיים נשקו לתשעים ושמונה אחוזים, היום של ליאופולד פיץ היה די גרוע.

הוא התעורר בתא שלו, על סיפון הקווינג'ט של קולסון, שטוף זיעה קרה – הוא שוב חלם את אותו סיוט, שהחל לרדוף אותו לפני שלושה שבועות.
בתחילת החלום, הוא ישב בתא הטייס של הקווינג'ט, בעוד כלי הטיס מתחיל להעלות עשן, לבעור ולהתפוצץ.
הם עפו מעל מקסיקו, בגובה רב מספיק כדי להגיע למהירות סופית. אם הם יתחילו לשעוט לעבר הקרקע מהגובה הזה, התוצאה תהיה די סופית.

כמו שחשש, הקווינג'ט הפסיק לטוס ועבר למצב של נפילה חופשית.
הוא ניסה לשלוט בהגאים, אבל זה לא הועיל – כנראה בגלל ששתי הכנפיים נתלשו.
הוא הביט לאחור לעבר המסדרון וראה את ג'מה (הוא קרא לה סימונס. זה היה מעין קטע ביניהם), מועדת וחומקת בין חפצים שונים שמתעופפים במסדרון.
חור נפער בקיר המסדרון וג'מה נאחזה במעקה קרוב, כדי לא לעבור דרך החור והחוצה, אל שמי מקסיקו.
בן רגע, שכח פיץ את ההגאים והקווינג'ט – רק סימונס הייתה חשובה.
הוא קם מן הכיסא וניסה לפתוח את הדלת, שהפרידה בינו ובין ג'מה.
הדלת לא נפתחה.
סימונס הצליחה להגיע לדלת.

היא ניסתה לדבר, אבל פיץ לא הצליח לשמוע אותה.

הוא ניסה לקרוא את שפתיה. נדמה לו שהיא אמרה "אני אוהבת אותך", מה שהיה מאוד לא סביר.
אז אירע פיצוץ ותא הטייס התנתק מהשאר הגוף.

שאר חלקי הקווינג'ט – ובתוכם ג'מה – נשרו מהשמיים ונחבטו בקרקע.

עוד פיצוץ. יחד עם הפיצוץ הזה, לבו של פיץ נשבר – הוא לא הספיק להגיד לג'מה מה שהוא מרגיש כלפיה.
הוא לא שם לב ותא הטייס שעט גם הוא לעבר הקרקע.
חלקיק שנייה לפני שחבט בקרקע, הוא התעורר.

ג'מה גהרה מעליו, מביטה בו בחיוך ובמבט משועשע. שיערה החום גולש על כתפיה.
"הכל בסדר, פיץ?", שאלה "נדמה שהיה לך סיוט."
"פחות או יותר," השיב לה.
היא הביטה בו במבט אוהד. שאר חברי הצוות נהגו לצחוק על הסיוטים שלו ולבטל אותם בהינף יד.
ג'מה הייתה היחידה שלא צחקה עליו והוא העריך זאת מאוד.
"בוא," היא אמרה "קולסון מרכז את כולם לתדרוך."
"אני כבר בא."
"טוב. אל תשכח לצחצח שיניים," השיבה, נשקה על לחיו ויצאה מן החדר, משאירה אותו מסמיק והמום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך