stavflower<3
בטח אתן חושבות: סוף-סוף פרק!!
חחח או שלא.
וסורי שהפרק קצר..
והוא פגשש את האריי!!

Stay here with me/תשאר פה איתי (3)

stavflower<3 24/02/2014 846 צפיות 3 תגובות
בטח אתן חושבות: סוף-סוף פרק!!
חחח או שלא.
וסורי שהפרק קצר..
והוא פגשש את האריי!!

קריאה מהנה!:)

שניהם מסתכלים על לואי,
אחרי זה, הילד עם הצעיף פנה אל לואי כדי שיוכל לראות את זה שעזר להם,
וחשב שחייב להיות משהו מוזר במשקאות בפאב הזה, כי הוא מעולם לא ראה מישהו כל כך יפה.(הערת המתרגמת- פאקקקק!)

לואי פגש הרבה אנשים, כי כשאתה אחד מסוכני נדל"ן הגדולים, זה מסוג הדברים שאתה עושה. לואי הסתכל על הארי שגורם לו בלי מודעות ללקק את שפתיו ולעיניו לחקור כל סנטימטר בגופו,
הוא מעולם לא פגש בחור שגורם לו להחסיר נשימה ככה. אפילו תחת התאורה העמומה, לואי רואה את העיניים הירוקות המדהימות של הילד עם הצעיף , ואת שפתיו המלאות בצבע הורוד הזה שלואי כבר משתוקק לטעום.

לואי נושך את שפתו וממלמל : לעזאזל עם זה!. הוא עושה תזכורת נפשית להחטיף לזאין על זה שהביא ..אותו למקום המחורבן הזה וחוזר למציאות.

"ובכן חבר, אני ניק,"
ניק מגיע מעל חברו ומפנה את ידו ולואי לוקח אותה בחיוך קטן. הוא יכול לראות עכשיו שניק הוא מבוגר יותר, שקיות העיניים תחתו לכאורה עם קמטים עדינים סביב הפה והעיניים שלו.
"היי, אני לואי", הוא אומר לא ממש מצפה שהוא יכיר אותו, למרות שפרצופו מרוח על עטיפות של מגזינים על היותו המוצלח והצעיר ביותר בלונדון ואפילו רואיין בחדשות. אבל לעזאזל, אפילו הוא בעצמו לא צופה בחדשות.
"היי, נחמד להכיר אותך, אני הארי," הבחור השני לוקח את ידיו של לואיס ונותן לו בחיוך מנומס, גומות. "אני חושב שכדאי לבטל את ההצעה שלך.., ניק ישתה לשנינו ועוד קצת." וזה עוד על חשבונך..
(הערת המתרגמת-כמה זמן זאין בשירותים??!! חחח)

"רק לשתות כמה ליטרים, חבר. זה יעשה לך טוב," ניק מוחא את ידו על כתפו של הארי.
"ברצינות, למה להזמין?," לואי מעודד.
"זה בסדר, אני לא צריך להתעורר עם הנגאובר מחר. יש לי עבודה בבוקר, "הארי מנענע בראשו, אבל יש לו חיוך מנומס כזה, שלואי באמת רוצה לנשק!

לואי עמד להגיד משהו ומתקדם קדימה, עד שפלג גופו העליון פתאום התקרב להארי. הוא מרגיש את גופו חם, מזיע וכבד על גבו וזרועות שעוטפות את חזהו.
"לו! ליאם צלצל אליי לשאול אם אני יכול לרדת לדירה שלו כדי להאכיל את דג הזהב המחורבן שלו. ניסיתי לצאת מזה, אבל אתה יודע איך ליאם עקשן זאין אומר לפתע. זאין 'אתה חושב שאתה יכול לקחת מונית הביתה? אלא אם כן אתה רוצה לבוא איתו, "זאין אומר. (O_0)
אבל גאד, ניק והארי, לא כל כך אכפת ללואי על מה שניק חושב עליו, אבל הארי, כן לדעתו הוא מאוד חשוב לו,
אבל לואי הוא לוזר עם חברים שצריכים שהוא יאכיל את דג זהב שלהם. ליאם זכה בו בפסטיבל ומאז הוא אובססיבי עליו, וכינה אותו ספושי (רטוב ) והבטיח לטפל בו הכי טוב שיכל. הוא קנה את האקווריום שכנראה יכול להכיל 20 צבים ויש מדף שלם מוקדש למזון שלו.
האקווריום בביתו של ליאם שאגב מצא לו דירה חדשה בסמוך מכון הכושר שהוא עובד כמאמן בו. זה עצוב, כי החברים שלו הם אנשים שהוא הכיר דרך קו העבודה שלו, אבל אין לו חיי חברה. וואו, המחשבות האלה עושות את לואי מאוד מתפתה ללכת להרקב במיטתו.

"רד ממני, לואי אומר ומתנער, לא כלכך מרגשים אותי דגי הזהב של ליאם, אני אוותר".
זאין צוחק וזז ממנו לאחור,
לואי מסתובב ועושה שיחה ידידותית עם הארי וניק לעוד זמן מה. הוא לא יכול להתחיל עם הארי כשניק פה, וחוץ מזה , הוא לא ידע אם הארי בכלל הומו. לואי קיבל תשובה לשאלתו כאשר ניק קנה משקה
והדביק נשיקה רטובה ישר על שפותיו של הארי. (הערת המתרגמת- אאוץ') .ו


תגובות (3)

סוף סוף פרק! תמשיכי!

24/02/2014 05:37

תמשיכי!!!!! ^-^

24/02/2014 05:49

אני מאוד מקווה שאני אמשיך השבוע.. :) ממש ממש סליחה על הנטישה

27/07/2014 12:01
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך