טוב אז ככה.. לא הייתי מרוצה מאיך שזה יצא אבל לא נורא.. לא יצא לי לעבור אז כל בעיה תשאירו לי פה ואני אתקן מבטיחה :)

strong- פרק 1

13/10/2014 814 צפיות אין תגובות
טוב אז ככה.. לא הייתי מרוצה מאיך שזה יצא אבל לא נורא.. לא יצא לי לעבור אז כל בעיה תשאירו לי פה ואני אתקן מבטיחה :)

-נקודת מבט אמבר-
השמש המסנוורת העירה אותי בבוקר.. במזל קמתי מוקדם ולא מאוחר, לבושה בפיג'מת קיטי קמתי ממיטתי לעבר הסלון להכין לי טיפה שוקו כדי לשתות.

למרות שאני בת 17 אני עדיין מרגישה ילדה קטנה,
אני פשוט לא חושבת שללכת בחולצות בטן שחושפות יותר מידי וללעוס מסטיק בקולי קולות
כמו פרה לא גורם לי להיות "מגניבה" אז זה גם לא ממש מזיז לי.

בגלל שאני גרה לבד, יותר קל לי לקום בבוקר כי בעצם.. מי שמעיר אותי בבוקר
זה או קרני השמש או הטלפון שלי.. נושא טוב למחשבה.

פתחתי את הטלפון שלי כדי לבדוק התראות וראיתי 70 הודעות שלא נענו מנועה, אוקיי הילדה משוגעת.
נועה היא נערה בת גילי שמסיבה כל שהיא היא רצתה להיות חברה שלי ומאז אנחנו פשוט חברות ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש (הגזמתי עם הממש?) טובות,
היא באה מישראל והיא יהודייה ממש כמוני :) אנחנו אולי משפחה בדרך כל שהיא…

-הודעה בין נועה לאמבר-
את ממש לא נורמלית? שבעים הודעות? שלחתי לנועה בזמן שהתארגנתי,לא השקעתי בלבוש שלי בגלל שאת האמת אין לי סיבה,כולם מרביצים לי במילא אז למה?

עברתי בקצרה על ההודעות של נועה רובם היו על נייל ועל כמה שהיא רגע…עד כמה שהיא מחכה לראות אותו היום? אוי לא.. היום זה ההתרמות! אני סתומה! סתומה!

תנו לי ס' ת' ו' מ' ה' ומה יצא? שאני סתומה!! טוב יש לי זמן אני ארוץ הביתה..

-צלצול-
שיט! אני סתומה! טוב לא נורא אולי יש לי בגדים יפים בלוקר… רצתי לעבר ללוקר..

-נקודת מבט הארי-

חברים! לקום! נייל להפסיק לאכל ! צריך ללכת לבית הספר הזה למופע ההתרמות!
קדימה קדימה הארי אתה מוכן? יופי כולם ליד הדלת לצאת לצאת לצאת! ליאם אמר ודחף את נייל עם הביצה שלו.. אלוהים כמה בן אדם יכול לאכול ולבלוס?

-אחרי הנסיעה-
בחיים לא הייתה לנו נסיעה כזאת שקטה, כל אחד עם הטלפון שלו! לפעמים בא לי לתת להם כאפה מצלצלת שתשאיר סימן על הפנים כי זה ממש יעזור !

שנכנסו לבית הספר באה אליי ילדה מוזרה עם פירסינגים ..
היי מותק! אתה הארי נכון? אני מעריצה שלך בוא, אני אעשה לך טוב… הילדה אמרה מסתבר שקוראים לה שונטל או שני או לא יודעת מה.. היה לה קעקוע שרשום עליו משהו כזה…

עברנו במסדרון,חיכינו שכולם ילכו שנוכל להיכנס בשקט בלי צעקות וצרחות.. לפתע אני שומע קולות.. הצילו! הצילו! נועה! מישהו! אני מאחרת לשיעור!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך