snowbarry
תודה תודה לכל מי שטורח לכתוב לי תגובה. אתם לא מבינים איך זה עוזר בכתיבת הסיפור לדעת שיש אנשים שנהנים ממנו.

that night פרק 10

snowbarry 24/04/2015 801 צפיות אין תגובות
תודה תודה לכל מי שטורח לכתוב לי תגובה. אתם לא מבינים איך זה עוזר בכתיבת הסיפור לדעת שיש אנשים שנהנים ממנו.

The wind blows through your hair"
As you're walking people stare
Up the block and down the street to North King's highway"
בליין עמד על הבמה ושר. שאר הוורבלרס עמדו מאחוריו ועשו את האקפלה המושלמת שלהם, כמו תמיד. סבסטיאן הסתכל על בליין בזמן שהוא שר וחייך, כמו כל האנשים על הבמה. בניגוד לnew directions שישבו בקהל והחמיצו פנים. "למה אנחנו לא חשבנו לשיר את זה?" לחשה רייצ'ל לפין. קורט הסתכל על בליין וסבסטיאן מחייכים אחד לשני על הבמה ורצה למות. בליין כבר הגיע לפזמון, "Oh
And I wanna remember this night
And how my words never came out right
It's just my patience that keeps me alive
Just like all those pretty lights
Just like all the pretty lights in the sky"
רוב האנשים בקהל כבר לא הצליחו להתאפק והתחילו להתנועע עם המוזיקה. סבסטיאן היה מלא בגאווה בחבר המוכשר והיפה שלו, שנשמע מדהים, ורקד נפלא, ובאופן כללי סבסטיאן הרגיש כמו הבחור עם הכי הרבה מזל בחדר. או באמריקה.

"In the sky
Just like all those pretty lights
Just like all the pretty lights in the sky"
ובליין סיים את השיר. מתנשף, הוא התמקם בחיוך מרוצה במקום שלו בריקוד לשיר של סבסטיאן. סבסטיאן צעד קדימה, ופתח את הפה.
?Baby I, I wanna know what you think when you're alone"
Is it me yeah? Are you thinking of me yeah"
שר סבסטיאן. רייצ'ל חשבה, לעזאזל, הם מעולים בינתיים. כאילו, one direction ! איך היא לא חשבה על זה? כולם ישבו והקשיבו לשיר של סבסטיאן במבטים לחוצים ועצבניים. ובסוף השיר סבסטיאן שר בחיוך את הסוף והסתכל אך ורק על בליין.
"And if you only knew I wanna be last yeah
Baby let me be your last, your last first kiss
I wanna be last yeah baby let me be your last
Your last first kiss
I wanna be last yeah baby let me be your last
Your last first kiss"
ובליין הקשיב. וברגע שהשיר נגמר וסגרו את הווילון, הוא כרך ידיים סביב הצוואר של סבסטיאן ונישק אותו. מישהו עצר אותם ואמר, "היי, שניכם, תשמרו את זה למתי שננצח. צריך לצפות בהופעה של מקינלי." הם התנתקו, חייכו אחד לשני, ויד ביד הלכו למושבים. משם הם ראו את סנטנה עולה לבמה בשמלה אדומה ואת שאר הבנות במקהלה עולות גם, אבל הבנים לא עלו. "הם כנראה עולים בשיר הבא." אמר בליין לסבסטיאן. ואז המוזיקה התחילה להתנגן וסבסטיאן לחש, "לעזאזל."
(Hey, good girl hey, (good girl"
With your head in the clouds
I bet you I can tell you
What you're thinkin' about"
השיר התאים לסנטנה בצורה מושלמת, ובריטני ואליס רקדו מעולה. "אוי אלוהים." נאנח בליין ותקע את הראש בכתף של סבסטיאן.

You'll see a good boy (you see a good boy) Gonna give you the world"
But he's gonna leave you cryin'
With your heart in the dirt"
סנטנה המשיכה.

His lips are dripping honey"
But he'll sting you like a bee
So lock up all your love and
Go and throw away the key"
וככה עד סוף השיר אף אחד לא היה מסוגל לדבר. ואז הבנים עלו על הבמה והבנות נשארו שם. ופאק נעמד באמצע הבמה עם גיטרה וניגן כמה צלילים מוכרים. "אנחנו כל כך מתים." אמר סבסטיאן אחרי שזיהה את השיר. כולם זיהו את השיר.
Oh Love, oh love"
?Won't you rain on me tonight
Oh life, oh life
Please don't pass me by
Don't stop, don't stop"
פאק הסתכל על אליס כששר את זה. כשהשיר נגמר, הקהל השתולל. "אני לא מאמין שהם שרו "green day. לחש מישהו מאחורה. ואז עלו על הבמה להכריז על המנצחים. הם לא התעכבו יותר מדי, והודיעו, "במקום הראשון, new directions מתיכון מקינלי!" רייצ'ל קפצה על קורט וחיבקה אותו. קורט הסתכל על בליין. הוא וסבסטיאן מתנשקים. הוא היה מעדיף בהרבה לא לנצח ולהיות שם עם בליין במקום. אבל הוא לא יכול. הוא בלע את הרוק וחיבק את רייצ'ל בחזרה.
סבסטיאן ובליין ישבו באחורי הקלעים ודיברו. "אני לא עצוב שהפסדנו." אמר בליין. "אני אף פעם לא עצוב. כי יש לי אותך." אמר לו סבסטיאן בשקט. "אתה מדהים." צחק בליין ונישק אותו שוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך