snowbarry
אתם יודעים, שמתי לב שאני מקבלת תגובה בדיוק כל ארבע פרקים. זה סופר מוזר, אבל סבבה. מקווה שנהניתם!

that night פרק 14

snowbarry 04/05/2015 757 צפיות אין תגובות
אתם יודעים, שמתי לב שאני מקבלת תגובה בדיוק כל ארבע פרקים. זה סופר מוזר, אבל סבבה. מקווה שנהניתם!

סבסטיאן עמד בחדר של בליין. הוא התכופף להרים ארגז גדול מהרצפה וגנח תחת משקלו. "היי בליין?" הוא קרא אל בליין שעמד בתוך השירותים והעמיס בקבוקי ג'ל ושמפו לארגז קרטון. "מה?" הוא הסתובב אל סבסטיאן. "מה לעזאזל יש כאן? זה סופר כבד." סבסטיאן התנשף. "רק מחשב. וואו, אולי אתה צריך לבוא איתי לשיעור אגרוף פעם. אתה ממש לא בכושר." צחק בליין. "למה הלכת שיעורי אגרוף בכלל מההתחלה?" שאל סבסטיאן. בליין עיקם את הפרצוף וענה, "אחרי שבריונים הציקו לי כל כך אמא שלי שלחה אותי." "אתה יודע, אתה אף לא מדבר על זה, בריונים. מישהו פעם הציק לך?" שאל בליין בזהירות. "לא. האנשים היחידים שהפריע להם שאני גיי והיו מעדיפים שאני אהיה סטרייט היו בנות שנדלקו עליי." צחקק סבסטיאן. "אני מבין אותן." חייך בליין. והתחיל לצאת מהחדר כדי להעמיס דברים על הג'יפ של האנטר, שהוא נידב בצורה מוזר למטרה. "אתה יודע למה הן נדלקו עליי? כי אני בכושר! יש לי קוביות!" סבסטיאן קרא אחרי בליין.
אחרי שעתיים בערך כל הדברים של בליין היו על הג'יפ והם נסעו לדירה לשים אותם שם כדי לפנות מקום לדברים של סבסטיאן. "אני לא מאמין שהוא השאיל לנו את הג'יפ הטחון שלו." אמר בליין והעביר את היד על מערכת הסטריאו המבריקה של הרכב. "זה באמת היה מוזר איך שהוא פשוט היה כזה, הנה המפתחות לג'יפ שלי, רק אל תעשו כתמים." אמר סבסטיאן ופנה בסיבוב של הכביש. בליין הנהן פתח את הטלפון לבדוק הודעות. יש לו הודעה מטינה. היה כתוב שם, "היי. מה אתה עושה?" "מעביר דברים לדירה עם סבסטיאן." הוא הקליד ושלח. הטלפון רטט בתשובה. "אהה." היא כתבה. הוא היה יכול ממש לשמוע אותה בולעת את הרוק ומגלגלת עיניים. אם רק החברים ממקינלי היו מתחילים לסמוך על סבסטיאן! הם לא פספסו הזדמנות להגיד לו שהם לא סומכים עליו. זה בטח בגלל קורט, בליין חשב. הוא בטח מספר להם על כמה שסבסטיאן מרושע כל יום. בזמן שהוא שקע במחשבות הוא לא שם לב שסבסטיאן כבר הגיע לדירה שלהם. "הגענו." אמר סבסטיאן וקם ויצא מהדלת. סבסטיאן העמיס על הגב שני ארגזים ושק, והתחיל לצלוע לדירה. בליין הרים שני ארגזים וצעד לאט אל הדירה. הוא מצא את סבסטיאן עומד ליד הדלת. "אני לא מצליח לפתוח את הידית." נאנח סבסטיאן. בליין שלף את המפתח מהיד של סבסטיאן ודחף אותו למנעול. הוא סובב ופתח, ומבפנים נזרק עליו קונפטי. "הפתעה!" מישהו צרח שם. בליין הניח את הארגזים(וראה סבסטיאן עושה אותו דבר.) וראה את כולם שם. הוורבלרס, ורייצ'ל וטינה וארטי וסאם ופין ופאק ואליס ומרסדס וקווין וסנטנה ובריטני ו.. קורט. היו שם בלונים, ועוגה ושלט. בליין חייך וצחק. "תודה רבה על זה. " הוא אמר לכולם. "אנחנו אוהבים אותך. ומקבלים את סבסטיאן." רייצ'ל אמרה בחיוך. סבסטיאן הנהן וחייך חיוך שאפילו רייצ'ל לא יכלה לעמוד בפניו ובאה לחבק אותו. אחרי שרייצ'ל הלכה קורט הגיע. "היי.. סבסטיאן." קורט אמר לאט. "אני רק רציתי להגיד שאני עדיין לא מחבב אותך, אבל אני שמח בשבילכם." "תודה קורט." חייך בליין. סבסטיאן הנהן. "רק תתנהג אליו יפה, אה?" חייך קורט בקושי אל סבסטיאן. "כאילו יש אפשרות אחרת עם בליין." ענה סבסטיאן בלי לחייך. אחרי שכולם ברכו אותם והלכו בליין שאל את סבסטיאן, "למה לא היית נחמד במיוחד אל קורט?" סבסטיאן נשף מהפה וענה, "כי זה הרגיש כאילו הוא מנסה להשיג אותך בחזרה בזה שהוא משחק אותה נחמד." בליין הרים גבות. "וכולם יודעים שנחמדות מחרמנת אותך." המשיך סבסטיאן. "לא, אתה מחרמן אותי. אין לו סיכוי להרחיק אותי ממך, לאף אחד אין." אמר לו בליין. סבסטיאן התיישר כך שהפנים שלו היו בדיוק מול של בליין. "אני לא רוצה לעולם לחיות בלעדייך." אמר סבסטיאן בשקט. פתאום בליין הרגיש שהוא מתמלא ברגשות והרגיש את כל הרגשות עולים לו בגרון ובעיניים והוא נשם עמוק והחזיק לסבסטיאן את הפנים מולו. הוא הסתכל לסבסטיאן עמוק בעיניים וסבסטיאן לחש, "אני עייף." "אני יודע." בליין ענה ברעד. הוא עזר לסבסטיאן להישכב על הספה וסבסטיאן עצם עיניים. בליין נשכב לידו עם עיניים פתוחות. הוא הסתכל על סבסטיאן ולחש ממש בשקט, "אני רוצה להתחתן איתך." אבל סבסטיאן כבר היה ישן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך