snowbarry
תודה תודה תודה לכל מי שמגיב וקורא, ותיהנו מהפרק הזה, כי אני ממש גאה בו.

that night פרק 16

snowbarry 08/05/2015 762 צפיות תגובה אחת
תודה תודה תודה לכל מי שמגיב וקורא, ותיהנו מהפרק הזה, כי אני ממש גאה בו.

בליין התעורר בבוקר ולא ראה את סבסטיאן. הוא התמתח וקם. הוא לחפש את סבסטיאן בדירה, מה שלא אמור לקחת הרבה זמן, כי היא דירת חדר. הוא מצא את סבסטיאן מצחצח שיניים בשירותים. "בוקר טוב, יפיוף." חייך סבסטיאן וליטף את התלתלים הפרועים שהיו לבליין לפני טיפול הג'ל היומי. הוא נתן לבליין נשיקה מהירה על השפתיים והתחיל להסתרק. "בוקר טוב. " ענה בליין. "למה אתה מתארגן? יום שבת היום." "אנחנו הולכים לים!" הכריז סבסטיאן. בליין החוויר. "אבל השיער שלי…" "מדהים." אמר לו סבסטיאן . "ברצינות, אתה יודע כמה אתה יפה וסקסי עם התלתלים האלה? אולי קצת יותר מידי, כי אני לא רוצה שמישהו ינסה לגנוב אותך." "תודה, ואתה יודע שאף אחד לא יצליח לגנוב אותי." חייך אליו בליין ונתן לו נשיקה על הלחי. "יופי! אז תתארגן, כי אני מת על הים." אמר סבסטיאן והלך לחדר הארונות, כדי להתלבש. בליין הסתכל אל המראה. הוא העביר יד בשיער המקורזל שלו ונאנח. פשוט היה לו חוסר ביטחון עם השיער שלו. וכל המלח בים יגרום לו להיות מתולתל כמו פודל. אבל אם סבסטיאן לא משקר, סבסטיאן חושב שהוא נראה טוב ככה. וסבסטיאן האדם היחיד שבליין רצה להרשים בכל מקרה. אז בליין התחיל לצחצח שיניים.
סבסטיאן היה בינתיים בחדר הארונות, מנסה לבחור בגד ים. הקטע הזה שקשה לו לבחור בגדים היה בעצם הדבר שיחיד שהראה שהוא גיי בכלל. התלבושת של דאלטון פתרה את זה בשבילו בדרך כלל, אבל ביומיום… סבסטיאן שלף מהמגירה בגד ים בצבע כחול כהה, חלק. הוא די קצר, כאילו די הרבה מעל הברכיים, אבל סבסטיאן בחר אותו ולבש אותו. ואז הוא לקח גופייה לבנה, לבש אותה ויצא לראות אם בליין מוכן. בליין בדיוק יצא מהשירותים אחרי שסיים לצחצח שיניים ותוך כמה דקות היה לבוש בבגד ים שחור שמגיע קצת מעל הברכיים וגופייה מפוספסת באדום שחור לבן. "בוא נלך, אתה נראה מעולה." חייך סבסטיאן ונתן לו נשיקה על הראש. ושניהם יצאו החוצה ונכנסו למכונית. בליין נהג לשם שינוי, וכשהגיעו לחוף בליין ראה שסבסטיאן ממש מתרגש. "אני פשוט ממש אוהב את הים." אמר סבסטיאן כשראה איך בליין מסתכל עליו. "ואותך." אמר לו סבסטיאן ונישק אותו לאט. "בוא." התנתק ממנו ומשך אותו החוצה. בליין צעד לאט והחזיק לסבסטיאן את היד בזמן שסבסטיאן לא הפסיק לחייך לחול, למוכרי ארטיקים, למים ולכיסאות מתקפלים. "כמה זמן לא היית פה?" שאל בליין. "טוב, היה חורף עד עכשיו, אז זה הפעם הראשונה שלי השנה, ואני כל כך שמח כי אני הולך למקום הכי אהוב עליי בעולם עם הבן אדם הכי אהוב עליי בעולם." דיבר סבסטיאן מהר. "אוקיי." צחקק בליין כי ההתרגשות של סבסטיאן הייתה די ילדותית וזה היה ממש חמוד. הם ירדו במדרגות לחוף ומצאו כיסאות פנויים להניח עליהם את הדברים שלהם. וסבסטיאן שאל, "רוצה להיכנס למים?" בליין הנהן. הוא לא יכול לחכות עד שיוכל להרטיב את השיער ולמחוק את התלתלים האלה, אפילו זמנית. הם קמו והתחילו לצעוד בתוך המים והעמיקו רחוק, איפה שאף אחד לא ראה אותם. בליין ישר נשען אחורה והרטיב את השיער, אבל סבסטיאן תפס אותו, משך אותו אליו ולאט התקרב אליו לנשק אותו. ובליין נישק אותו בחזרה ולא לקח להם יותר זמן להתחמם, כי אף אחד לא ראה אותם משם. אז בליין שם לסבסטיאן יד על הגב, והצמיד אותו אליו חזק. וסבסטיאן צחק פתאום אל תוך הפה של בליין. הוא התנתק מבליין וחייך. "מה?" שאל בליין. "הרגע קלטתי שנכנסו למים עם הגופיות." סבסטיאן ענה. "זה לא בעיה," חייך בליין עכשיו והכניס לסבסטיאן יד מתחת לחולצה לאט ועזר לו להוריד אותה. אחרי זה בליין הוריד לעצמו את החולצה וחזר מיד לנשק את סבסטיאן. סבסטיאן נישק אותו בחזרה ממש חזק, כי בליין עכשיו הניח יד על החזה החשוף של סבסטיאן וזה שיגע את סבסטיאן. סבסטיאן תמיד הרגיש שמכל מקום בגוף שלו שבליין נוגע בו מתחילות לזרום צמרמורות. וזה הרגיש נהדר. הוא שם לבליין יד על העורף החם שלו ונצמד אליו בשמש. "זה מרגיש כמו חלום." לחש בליין. "כמו גן עדן." הסכים סבסטיאן. השמש חיממה אותם, הגלים התנפצו בשלווה על הגב שלהם. "אבל אני סופר רעב." צחק בליין. הוא הרגע קלט שהם יצאו מהבית על הבוקר בלי לאכול כלום, אפילו לא קפה. "אז בוא נלך לאכול." אמר לו סבסטיאן ונתן לו נשיקה אחרונה על האף. הם החזיקו ידיים וצעדו חזרה אל החוף כדי לקנות משהו לאכול. הם הגיעו לדוכן שמכר המבורגרים. הם קנו שניים והתיישבו על הרצפה, על החול, כדי לאכול אותם. סבסטיאן ראה את בליין נוגס בהמבורגר שלו וקצת קטשופ מרח לו על השפתיים. "יש לך קטשופ." חייך סבסטיאן והצביע לו על הפה. בליין הרים יד לנגב את הקטשופ אבל סבסטיאן עצר אותו ואמר, "לא.. לא." ונשען לנשק אותו. ככה הם בילו את רוב היום, בהתנשקות, אכילה וצחקוקים. כשהתחיל להחשיך סבסטיאן אמר, "אולי כדאי שנלך, נהיה קר." "פחדתי שלעולם לא תרצה לעזוב." חייך אליו בליין. "אני צוחק, זה היה אחד הימים הכי טובים שהיו לי בחיים." "גם לי." אמר לו סבסטיאן ושניהם קמו למקלחות. כשהם הגיעו אל המקלחות בקצה של החוף הם ראו שמקלחות הגברים ריקות. אז בליין חייך ומשך את סבסטיאן אל תוך אחד התאים. סבסטיאן נצמד לקיר ובליין, עדיין מחייך, הושיט יד מעל סבסטיאן ופתח את המים.


תגובות (1)

פרק ממש יפה וחמוד(-:
מצפה להמדך בקרוב ושתדעי שאני מאוד אוהבת את התיאורים שלך^_^

08/05/2015 14:48
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך