snowbarry
תודה אם קראתם ואני תמיד שמחה לתגובות ואני כבר אתחיל לעבוד על הפרק הבא!

that night פרק 4

snowbarry 15/04/2015 933 צפיות תגובה אחת
תודה אם קראתם ואני תמיד שמחה לתגובות ואני כבר אתחיל לעבוד על הפרק הבא!

פלאשבק ללילה הראשון של בליין וסבסטיאן יחד
בבית הקפה
סבסטיאן ישב קצה המסעדה וצפה בקנאה בקורט ובליין שחלקו עוגת קצפת. לבליין נמרח קצת קרם על הסנטר וקורט ניגב לו אותו עם האצבע. זה צריך להיות אני. חשב סבסטיאן. זה לא הוגן שאני לא יכול לגעת בבליין. אני רוצה ללטף את השיער שלו. עם או בלי ג'ל. אני רוצה לחוש בשפתיים שלו. הם נראות רכות. אני רוצה לגעת בעור שלו. הוא נראה חם. סבסטיאן ראה את בליין מפיל בטעות את הקפה של קורט. קורט חוטף קריזה וצועק על בליין. בליין מנסה לענות לו, אבל סבסטיאן לא מסוגל לצפות בזה יותר. הוא מסתובב ותוקע את העיניים עמוק בלאטה שלו. אחרי כמה זמן הוא מרגיש טפיחה על הכתף. זה בליין. "היי, ננטשת שם, אה?" אומר סבסטיאן. "כן קצת." עונה בליין בחיוך. "הוא לא טוב מספיק בשבילך." מוסיף סבסטיאן. בליין עושה את הפרצוף החמוד הזה שהוא עושה כל פעם שמשהו לא מוצא חן בעיניו. העיניים שלו מתכווצות, הגבות שלו מתיישרות והפה שלו מתעקם. אלוהים, אני רוצה אותו כל כך. חשב סבסטיאן. ואז הוא החליט משהו. הלילה הוא מקבל את בליין. לא אכפת לו ממחר, הלילה בליין יהיה כולו שלו. "היי, אם אין לך מה לעשות, אתה יכול לבוא אליי ולעזור לי? יש לי טלוויזיה ואין לי מושג איך להתקין אותה." שאל סבסטיאן. "טוב, בסדר.." ענה בליין בהיסוס. "תודה." חיוך ענק גרם לפנים של סבסטיאן לזהור. חיוך כל כך גדול שבליין לא התאפק וחייך בחזרה. זה נשמע חשוד, חשב בליין. להזמין אותי לבית שלו. אבל מצד שני, אני באמת יודע להתקין טלוויזיה. הם יצאו מבית הקפה ונכנסו לרכב של סבסטיאן. סבסטיאן פתח לבליין את הדלת וסימן לו לשבת על המושב ליד הנהג. בליין צחק והתיישב. סבסטיאן רכן אל בליין וחגר את החגורה בשבילו. ואז קם במהירות והתיישב במושב הנהג והם נסעו לבית של סבסטיאן. הם הגיעו לבית וסבסטיאן הוביל אותו לחדר. בליין לא היה יכול שלא לחשוב כמה החדר מוצא חן בעיניו. החדר היה גדול, המיטה הייתה מסודרת וגדולה, היה חלון ענק שאור הדמדומים האיר דרכו את החדר, ועל הרצפה הייתה טלוויזיה גדולה ולא מורכבת. "כן בטח. זה ייקח שנייה." אמר בליין. "תודה על שאתה עושה את זה. אני הולך להתקלח שנייה, בסדר?" ענה סבסטיאן. "אין בעיה…" אמר בליין, מתעלם מכמה שהמשפט של סבסטיאן הדליק אותו. סבסטיאן חייך ונכנס לחדר מקלחת שהיה ליד החדר. הוא לא נעל את הדלת, ליתר ביטחון. הוא הסיר את הבגדים ונכנס למקלחת. כשסיים להתקלח סבסטיאן יצא מחדר המקלחת רק עם מגבת כרוכה סביב האגן ונכנס לחדר. "וואו! זה היה מהיר." קרא סבסטיאן מאחורה והקפיץ את בליין. "אה כן." ענה בליין. הטלוויזיה באמת כבר הייתה מותקנת, ותלויה על הקיר מול המיטה. "רוצה לצפות במשהו?" שאל סבסטיאן. "אתה לא רוצה ללבוש משהו קודם?" בליין אמר בעודו מסתכל על החזה החשוף של סבסטיאן. בתגובה סבסטיאן הסיר את המגבת, פשוט ככה, והלך למגירה ושלף בוקסר. הוא לבש אותם וחייך אל בליין. בליין בלע את הרוק ואמר "אז.. במה אתה רוצה לצפות?" "מה שאתה רוצה." ענה לו והתיישב על המיטה. הוא לקח את השלט והדליק את הטלוויזיה על איזה סרט אקראי. "בוא." סימן לו סבסטיאן לשבת לידו. הם צפו כמה זמן בסרט ואז בליין התיישב והסתכל על סבסטיאן בריכוז כמה שניות. סבסטיאן בדיוק פתח את הפה להגיד משהו ואז בליין לא הצליח להתאפק וקפץ על סבסטיאן ונישק אותו בכוח. סבסטיאן נשכב מעל בליין ונישק אותו בחזרה. בליין שלח יד ואחז בגב החשוף של סבסטיאן ועשה לו צמרמורות בכל הגוף. סבסטיאן עצר לרגע את הנשיקה ואמר לבליין "יש בינינו חשמל. אתה לא יכול להכחיש את זה." ובתגובה בליין פשוט פשט את החולצה והתגלגל מעל סבסטיאן. "אולי.." לחש לו באוזן.


תגובות (1)

וואו איזה פרק מדהים! אני מתה על הסיפור הזה וסליחה שלא הגבתי בפרקים הקודמים, אבל העלית מלא בבת אחת אז החלטתי פשוט להגיב באחרון :)

15/04/2015 21:44
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך