snowbarry
אני ממש נהניתי לכתוב את הפרק הזה, ואני מקווה שאתם נהניתם לקרוא אותו! אם נהניתם או שיש לכם הצעות, בבקשה תגיבו. תודה!

that night פרק 7

snowbarry 19/04/2015 819 צפיות אין תגובות
אני ממש נהניתי לכתוב את הפרק הזה, ואני מקווה שאתם נהניתם לקרוא אותו! אם נהניתם או שיש לכם הצעות, בבקשה תגיבו. תודה!

אוקיי, לפני שאתם קוראים את הפרק אתם צריכים לדעת שהחלטתי לעשות היום פרק ספיישל כזה, ולעשות ככה: הסדרות האהובות עליי הן טין וולף(זאב צעיר), שקרניות קטנות ויפות, גלי ופלאש. אז בפרק הזה יהיו דמויות מעורבבות מכל הסדרות האלה. תיהנו!
סבסטיאן צעד לעבר בליין שישב בחדר המקהלה של דאלטון. הוא התכופף אל בליין ותפס לו את הפנים. הוא נתן לו נשיקה ארוכה ועמוקה ואז התנתק ממנו והסתכל עליו בחיוך. "וואו. בשביל מה זה היה?" אמר בליין. סבסטיאן התיישב לידו וענה "בשביל זה שהסכמת לבוא איתי למסיבה המעולה הזאת הערב." "הסכמתי לזה?" חייך בליין. "איך תוכל לסרב אחרי נשיקה כזאת?" אמר סבסטיאן אמר. בליין צחקק ונשען אל סבסטיאן. הוא נתן לו נשיקה מתוקה וקצרה והתנתק. "בטח שאני אבוא איתך." אמר לו. "אני אאסוף אותך בתשע." "אוקיי." חייך בליין ורכן לנשק אותו שוב.
בתשע בערב שניהם הסתובבו בבית והתארגנו למסיבה. סבסטיאן לבש ג'ינס כחול כהה וחולצה אפורה עם צווארון וי. הוא נעמד מול המראה וסידר את השיער בהקפדה. הוא חייב להיראות מושלם. הוא מצא את המסיבה המדהימה הזאת, בעזרת כמה חברים. יהיה בה אלכוהול, מוזיקה ומלא אנשים שהוא מכיר. יהיה מעולה. אז הוא צריך להיראות מעולה. בליין בינתיים, נדחק אל תוך חולצה אדומה צמודה, ג'ינס שחורים ועניבת פפיון שחורה. עבר הרבה זמן מאז שהייתי במסיבה טובה. שכחתי איך זה. חשב בליין בזמן שסידר את השיער. כשסיים הוא יצא החוצה וסבסטיאן כבר חיכה לו שם בחוץ עם הרכב. "אתה נראה לוהט." אמר לו סבסטיאן בזמן שהתיישב לידו במושב הנוסע. "לא לוהט כמוך." נפנף אותו בליין ושניהם חייכו ונסעו. הם התקרבו לאולם קטן שאורות צבעוניים וקולות מוזיקה חזקים יצאו ממנו. סבסטיאן חנה ושאל את בליין בחיוך: "מוכן לחגוג?" והושיט לו יד. בליין לקח אותה ושניהם יצאו מהרכב ונכנסו לאולם. בפנים כולם רקדו וקפצו אחד על השני. בפינות היו זוגות מתנשקים. והמוזיקה הרעימה. "בוא נשתה!" קרא בליין מעל המוזיקה. "בטח!" צעק סבסטיאן בחזרה ויד ביד הלכו לשולחן המשקאות. ליד השולחן נשען בחור עם כוס מלאה ביד. "זה עזרא. הוא הוא מצא בשבילי את המסיבה." דיבר סבסטיאן ישר לתוך האוזן של בליין. בליין הנהן. עזרא הסתובב וקרא, "סבסטיאן! אתה נהנה?" היו לו תלתלים כהים על הראש והוא היה די גבוה. בכל מקרה הוא היה יותר גבוה מבליין. "עוד לא החלטתי," חייך סבסטיאן. "ומי זאת איתך?" הוא הצביע על בחורה שזופה וגבוהה שהחזיקה לעזרא את היד. "זאת מאליה. הדייט שלי היום. מאליה, תגידי היי." מאליה נופפה ביד היי כי היא הייתה עסוקה בלשתות בקבוק בירה שלם מכדי לדבר. סבסטיאן נופף לה בחזרה ובדיוק אז בליין סיים למזוג לשניהם וודקה בכוסות אדומות מפלסטיק. "וואו, בליין. חזק." צחק סבסטיאן ושניהם התרחקו משם. סבסטיאן סרק את החדר בחיפוש אחר אדי וג'נה. "תגיד, ראית בחור עם-" "בליין, כבר סיימת?!" בליין כבר בלע את כל הכוס וחיוך מטופש היה מרוח לו על הפנים. "קדימה, בוא נרקוד." דחק בו בליין. סבסטיאן לא היה צריך הזמנה נוספת. הוא בלע את הכוס שלו גם, ומיהר להצטרף לבליין על הרחבת הריקודים. בינתיים בפינה אחרת בחדר, בחור גבוה ובלונדיני הצמיד לקיר בחורה רזה עם שיער כהה ומשקפי שמש גדולים. הם התנשקו ממש כמו הניצבים המתנשקים האלה במסיבות בסרטים. "תגיד את שמי." לחשה הבחורה. "ג'נה.." לחש אדי. סטיילס ישב קרוב אליהם ובהה בהם נגעל. "אפשר לעבור מקום?" הוא ביקש מאריה. אריה העיפה באדי וג'נה מבט, נאנחה והנהנה. "לא היינו צריכים לבוא לפה בכלל. למה לא הלכנו לקולנוע?" היא התלוננה בזמן שהם חיפשו מקום אחר לשבת. "כן, בעיקרון באנו רק סבסטיאן הכריח אותנו. ונראה כאילו הוא נהנה מאוד לבד עם הבחור הזה." הצביע סטיילס על סבסטיאן ובליין. הם רקדו מאוד קרוב אחד לשני ולא הפסיקו לצחקק. "כן בוא נלך." אריה תפסה לו ביד ושניהם קמו והלכו ליציאה. הם פגשו שם את קייטלין ואמילי. "אתם כבר הולכים?" שאלה אמילי. "כן.." אמר סטיילס ושניהם הסתלקו משם. הוא לא אומר את זה אף פעם, אבל אפילו שהוא בזוגיות, מראה של זוגות תמיד מלחיץ אותו. אמילי וקייטלין, שמתנשקות עכשיו, סבסטיאן ובליין, שכבר הורידו חולצות, וג'נה ואדי, שפשוט חייבים להשיג חדר.
סבסטיאן ובליין כבר היו די שיכורים, וסבסטיאן התחיל לסטות עם הנשיקה שלו לאחורי האוזן של בליין. בליין לא עצר אותו ושם לו יד על העורף. בליין נאנח ואמר : " תודה על המסיבה, סבסטיאן."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך