the greatest hero on earth11

26/06/2018 589 צפיות אין תגובות

זהו פרק 11 של הסיפור שלי. שאר הפרקים נמצאים בפרופיל שלי.

~~~~
אני, סטיב,וספיידרמן ישבנו בחדר הישיבות של ההיכל מסביב לשולחן גדול ועגול. זה היה הכינוס הראשון מתוף אלפים כמו שהתברר לי בהמשך,של המועצה העליונה של הלגיון. בהתחלה אמנם הלגיון מנה רק שלושה חברים כולל אותי,אבל אני חושב שההחלטה החשובה ביותר הוכרעה באותו דיון.
"לעניין הבא," אמר הקפטן."אנחנו צריכים להחליט במה נתערב בתור לגיון. אני יודע שלך בתור שומר יש דרכי פעולה אחרות,אבל אני חושב שאנחנו צריכים להשתמש בכוחות שלנו למען טובת הכלל." הוא אמר.שקלתי את דבריו."אתה צודק,אבל אתה מפספס את המטרה של הלגיון הזה. כל המטרה של הלגיון הזה וגם של תפקיד השומר הוא לשמור על הסדר ועל האיזון ביקום. לא לרדוף אחרי כל פושע שגונב ארנק מתיק."אמרתי לו. לפתע,ספיידרמן התערב."אתה שינית את התפקיד של הלגיון ושל השומר בכלל ברגע שהפכת אותו לדמוקרטיה ואותנו שווים לך ולא לצמד הבובות על חוט שלך." הוא אמר בטון תקיף." זה נכון,"אמרתי," אבל עדיין אנחנו לא יכולים לפעול כמו האוונג'רס."
"למען האמת, אני מסכים איתך." אמר סטיב." אנחנו לא יכולים לפעול כמו האוונג'רס כי זה לא האוונג'רס. אנחנו עושים דברים אחרים ובקנה מידה אחר. הדברים שאנחנו מתעסקים איתם יהיו בקנה מידה גדול מאוד. אבל אני עדיין חושב שאנחנו יכולים לעשות יותר מאשר לשמור על הסדר כמו פקחי תנועה. לדעתי, אתה-כשומר," הוא פנה אליי,"צריך לשאוך להביא יקום טוב יותר לשומר שיבוא אחריך." חשבתי עמוקות." יודע מה? אתה צודק." אמרתי. " קין,הקלט ותרשום את מה שאני אומר עכשיו." אמרתי." הלגיון הזה יםעל תמיד להשגת הצדק,השוויון,והסדר. נפעל תמיד בשיקול דעת, ובלי משוא פנים. טובת היקום תמיד תהיה מונחת לנגד עינינו,תוך שמירה על ערכי הטוב הכללי והשלמות הקוסמית.האם זה מוסכם על ידי הנוכחים?" שאלתי. הפקטן וספיידרמן אמרו בפה אחד-"מוסכם." חייכתי אליהם." מעתה,הסכם זה יהווה אבן דרך לכל שאר הלגיונות שיבואו אחרינו." אמרתי.
קין דיבר לפתע." טוב,אחריו שכיסיתם את העניינים הנל,אני מציע שנעבור לדבר על עניין אחר.התלבושות שלכם." הוא אמר. הקפטן וספיידרמן נראו מבולבלים." מה הבעיה בהם?" שאל ספיידרמן,מבולבל."ובכן,אלה תלבושות מצוינות ללחימה על פני כדור הארץ. אבל הם לא טובות ללחימה בחלל.הרשו לי." הוא אמר. קרן אנרגיה נורתה אל שני הגיבורים.נשמע קול של סריקה, ולאחר חצי דקה בדיוק אחד הקירות בחדר הסתובב לפתע ומאחוריו היו שתי בובות ראווה לבושות בתלבושות של גיבורי על. התלבושת של ספיידרמן הייתה שחורה לגמרי, עם סמל עכביש זהוב,פסים סגולים עדינים לאורך הידיים והרגליים,ועיניים סגולות בורקות. התלבושת של הקפטן נראתה כמו זו שהוא לבש עכשיו, פשוט בצבעים סגול שחור ולבן במקום אדום כחול ולבן, ועם סמל כוכב זהוב במרכז החזה במקום הלבן המסורתי." לדעתי גם זה יהיה טוב שתתלבשו באותם צבעים, כך כולם ידעו שאתם בלגיון," אמר קין. הסכמתי איתו." טוב,בוא נלבש אותם," אמר סטיב בחיוך, ועטה את החליפה. ברגע שהוא נגע בה היא קםצה על גופו כאילו הייתה עשויה נוזל." מה זה?!" הוא צעק בבהלה." החליפה הזאת היא מעט יותר מתוחכמת ממה שאתם רגילים. מהרגע שנגעתם בה, היא תהיה קשורה אליכם. כמו החליפה של אדי. ברגע שאתם רוצים להוריד אותה, אתם פשוט חושבים עליה יורדת מכם והיא מועברת למימד כיס. ברגע שתרצו לשים אותה, פשוט תחשבו עליה." אמר קין. " שימושי," אמר ספיידרמן בהתפעלות ולבש את החליפה שלו. הוא הוריד אותה ולבש אותה ללא הרף,שמח כמו ילד קטן."יש לחליפות האלה כמובן עוד פיצ'רים,כמו בלוני חמצן מובנים ומסכות חמצן, חסינות חום וקור קיצוני לשרידות בחלל,ועוד." אמר קין."טוב,שנלך למצוא לנו משימה?" אמרתי בחיוך קל,ושלותנו צעדנו אל עבר חדר הבקרה, לבושים בחליפות התואומות שלנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך