the greatest hero on earth12

26/06/2018 572 צפיות אין תגובות

זהו פרק 12 של הסיפור שלי. שאר הפרקים נמצאים בפרופיל שלי.

~~~~

בעצם, אם אני חוזר לאחור. פה כל הסאגה הזו התחילה. במשימה הזאת. אלה היו הימים הראשונים ממש של הלגיון, המשימה השנייה או השלישית שלנו. הייתי במשימת איסוף מידע בכוכב מדיאה,משימה שגרתית לחלוטין. זה גם היה אימון בשבילי על יכולות שינוי הצורה שלי- אמנם לא הייתי מושלם,אבל הצלחתי לשנות את צבע העור שלי לכחול בהיר ולשנות את תווי הפנים שלי מספיק כדי שאטמע בנוף. ישבתי במסבאה מטונפת, והקשבתי לרחשים של הלקוחות שמילאו את החלל הקטן בהמולה רבה. מלצרית אחת הייתה אמונה על כל המסבאה, ובעודה נדחפת כדי להדחס בין הלקוחות, היא קיבלה כמה מבטים לא נעימים, ואפילו כמה טפיחות על הישבן. נהמתי לעצמי. אני לא אוהב דברים מהסוג הזה,אבל הדבר האחרון שהייתי צריך זה צרות. " …אני אומר לך שהבוזזים האלה הם מקור לצרות,אל תתעסק איתם נדאריק!" אמר קול בקצה החדר בלחישה תקיפה. הפניתי את ראשי וראיתי את הדובר-סוחר לאנטרויאני, גדל גוף,שדיבר אל חברו שישב מולו." אתה יודע מה הם יכולים לעשות??" הוא שאל בתקיפות,כמעט בבהלה. חברו גיחך ולגם מהמשקה שלו."בוא,ספר לי." הוא אמר."תקשיב לי נדאריק,הם משוגעים חלוטין! אני שמעתי שמועות עליהם. שמעתי שיש קבוצות מהם שאחראיות לטבח הגדול בטאר קארוק, ושמעתי עוד דברים…" הוא עצר לפאוזה דרמטית." אני שמעתי,שיש קבוצה של בוזזים מכוכב אתנה שסוחרים בנשק עוצמתי מספיק כדי להשמיד כוכבים. אני לא יודע למי הם מוכרים,אבל שמעתי שזה כמויות גדולות. זה נראה כאילו מישהו רוצה להשמיד חצי גלקסיה!!" הוא אמר בחצי גיחוך, וצחק. זה היה מספיק ודי בשבילי. יצאתי מהמסבאה אל הרחוב, ופניתי לסמטה. החזרתי את ההופעה שלי לאנושית,ופתחתי פורטל אל ההיכל.

תפסתי את ספיידרמן וקפטן אמריקה יושבים ליד השולחן בחדר הבקרה. ומולם הולוגרמות. ההולוגרמות הציגו יצור מרושע למראה, שהנחתי שהיה קשור לאוונג'רס. עיניהם הופנו אליי כשנכנסתי לחדר הבקרה. " עזבו את זה עכשיו,יש עניינים דחופים יותר." אמרתי."מה גילית?" אמר ספיידרמן. עוד לא התרגלתי לקרוא לו פיטר. " נשק מסוכן מאוד בכוכב אתנה. אנחנו לא יודעים למי הוא נמכר,אבל אנחנו יודעים שהוא בידי קבוצה של בוזזים שהולכים למכור אותו למישהו מסוכן מאוד. אמרתי." זאת אחת מהמשימות שבהן נזדקק לשלושתנו." אמרתי." קדימה,שימו חליפות ויצאנו לדרך." אמרתי,ופתחתי פורטל.
כעבור מספר רגעים כבר היינו על פני השטח של כוכב אתנה. מביטים בנוף.לא היה מולנו שום דבר חוץ מעיר אחת שנראתה המרכז, והרבה ערבות עשב שוממות. "אני מניח שהבוזזים לא ישכתנו בתוך העיר עם הנשק המאוד מסוכן שלהם,ואני מניח גם מאוד יקר," אמר קפטן אמריקה." אני חושב שהם יהיו בקרבת העיר, בטח הם הקימו בסיס באזור." הוא אמר."אני אצא לסיור," אמרתי, ורחפתי מעלה אל השמיים. חזרתי כעבור כמה דקות." מצאתי את הבסיס שלהם. די הרבה כוח אדם." אמרתי." ספיידרמן חייך."למה אנחנו מחכים?" הוא אמר בהתלהבות."בואו נכסח אותם!". פתחתי פורטל, ויצאנו שלשותנו ממש באמצע הבסיס. "לא מתכוונים להפריע," אמר ספיידרמן," אבל שמענו שיש לכם פה איזה פצצה,נשק שיכול להשמיד מערכת שמש שלמה?" הוא אמר בסרקסטיות." לתקוף!!" שמעתי צעקות מכל עבר. הקרב עצמו לא היה כזה מעניין,למען האמת. מדובר היה בכמה עשרות אנשים חמושים ברובים אמנם,אבל הם אל היו שקולים אליי. מה גם שהם לא היו לוחמים מיומנים כמו הקפטן או ספיידרמן. אפילו לא הייתי צריך להשתמש במטחי אנרגיה או טלקינסיס, רק כמה אגרופים ובעיטות. תוך כמה דקות כמה דקות כולם כבר היו מנוטרלים על הרצפה. ספיידרמן,מתנשף מעט,ניגש לאחד ההאנגרים הענקיים, ופתח את הדלת בבעיטה. הדלת הענקית נפתחה,ומולנו התגלתה פצצה בערך בגודל של בנאדם.שריקה חרישית נשמעה מפיו של קפטן אמריקה." ואתה אומר לי שהדבר הזה יכול לפוצץ כוכב לכת שלם?" הוא שאל." אולי,ואולי יותר." אמרתי. פתחתי פורטל אל המעבדה של הספינה,שם קין ינטרל את כל הפצצה. כך עשיתי עם כל הפצצות שהיו בבסיס, בערך כ40 פצצות.
"מנראה שסיימנו," אמר הקפטן. לפתע ספיידרמן קרא לי מרחוק."אדי? כדאי שתבוא ותראה את זה." הוא אמר. התקרבנו אליו אני וקפטן אמריקה.הוא עמד מול מונומנט מוזר שהיה עשוי אבן. הוא נראה עתיק יומין,כאילו הוא עומד שם הרבה לפני הבסיס. אותיות מוזרות היו חקוקות באבן. בכתב שלא הצלחתי להבין מה פשרו." מעניין מה זה." אמרתי בסקרנות."חבל שאין לנו אמצעים לפענח את זה." אמר הקפטן." אולי לא,אמר ספיידרמן,"אבל אני יכול לצלם תמונה ולהראות לקין." הוא אמר,ושלף מצלמה קטנה. "אתה כל הזמן איתה?" שאלתי בגיחוך.הוא משך בכתפיו וצילם את המונומנט והכתב מכמה זוויות. לאחר שהוא צילם, פתחתי פורטל אל ההיכל ושלושתנו חזרנו.
בערך שעה אחריי שחזרנו,קין קרא לשלשותנו לחדר הבקרה." יש תשובות,הוא אמר בקולו הרובוטי." בקשר למונומנט הזה- זה נראה כמו מונומנט תפילה,אבל אין לי מספיק מידע כדאי לדעת בוודאות. אני רק יכול להגיד לכם שהוא בן כמה מיליוני שנים." הוא אמר."והכתב?" שאלתי."הצלחתי לפענח אותו,חלקית. הכתב מחוק בחלק מהמקומות. בנוסף,זה כתוב בשפה מאוד עתיקה, שאין לי מידע על המקור שלה או על שמה. הצלחתי רק לפענח מילים דומות." הוא אמר." הכתובת אומרת כך-זהו היום הנורא מכל,וביום הזה,הוא יעלה,ה- והיחיד -היקום שנראה ל- ו-יקום ויזרח מחדש." הייהת שתיקה בחלל."מפחיד." אמרתי."בואו נעזוב את זה לעת עתה." אם רק הייתי יודע כמה המידע הזה יהיה קריטי..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך