the greatest hero on earth13

23/08/2018 655 צפיות אין תגובות

זהו פרק 13 של הסיפור שלי. שאר הפרקים נמצאים בפרופיל שלי.

~~~~

עבר בערך שבוע מאז המשימה שלנו בכוכב אתנה. קין עדיין לא הצליח לפענח את הכתב המוזר,והיה מאוד מתוסכל מזה. קין הזה הוא חתיכת בינה מלאכותית גאוותנית מאוד עד עצם היום הזה, וכשהוא לא מצליח לפענח משהו (למרות שזה קורה לעיתים נדירות) הוא הופך להיות מאוד מתוסכל ועצבני. אז די עזבנו אותו בשקט במהלך השבוע הזה והנחנו לו לעבוד ולעבד נתונים בשקט. אנחנו העברנו את זמננו באימונים גופניים קשים שהעביר הקפטן, ובדיון על אסטרטגיות ודרכי תקיפה. ניסינו לפתח טקטיקות ייחודיות לנו כדי שנוכל לעבוד יותר טוב כצוות,והעברנו הרבה מהזמן שלנו בדיון על דרכים כאלו ואחרות. חלק מהטקטיקות שלנו היו מושאלות מהנוקמים-גם אז היכולות שלי היו מגוונות יחסית אז יכולתי למלא מקום של מגוון חברים באוונג'רס, החל מטוני סטארק וכלה בבלאק פנתר. פיתחנו גם כמה גישות ייחודיות לנו-למשל, עבדנו על דרך תקיפה שמשלבת טלקינסיס. הפורטלים,ששימשו את השומרים הקודמים לי בעיקר לצורכי תעבורה, הפכו בידינו לכלי נשק יעיל וחכם. ובכלל,הרגשנו שאנחנו הופכים לצוות של ממש עם תיאום טוב גם בשעת קרב.

בערך שבועיים מאז המשימה בכוכב אתנה, קיבלנו קריאה לעזרה מכדור הארץ. זאת הייתה שעת בוקר , ואנחנו ישבנו במטבח ואכלנו. טוב,זה לא היה בדיוק בוקר- בגלל שההיכל הוא בעצם בתוך מימד כיס בתוך היקום שלנו, הוא לא באמת חלק מהזמן. ההיכל משתמש בטכנולוגיה מתקדמת כדי לייצר זמן מלאכותי בתוך ההיכל, כך שיש לך יום ולילה. בכל מקרה, אנחנו היינו עסוקים בארוחת הבוקר שלנו,כשלפתע קין דיבר אלינו." קפטן רוג'רס," הוא אמר," אני מקבל קריאה בשבילך מטוני סטארק. היא מגיעה מכדור הארץ. האם תרצה שאעביר את הקריאה?" הוא שאל. הקפטן הנהן בפה מלא." תציג את הקריאה על המסך בבקשה." הוא אמר. על המסך הופיע טוני סטארק, לבוש בחליפה עסקית ובמשקפי שמש. " בוקר טוב קפטן." הוא אמר."אני מבין שאתה עסוק." הוא אמר בעוקצנות." בוקר טוב טוני," ענה לו הקפטן." מה כל כך חשוב שאתה מפריע לנו באמצע ארוחת הבוקר?" הוא שאל." טוב, מצטער להרוס לכם את המועדון הקטן שלכם בקצה היקום, אבל אנחנו צריכים את העזרה שלך קפטן." אמר טוני." קיבלנו דיווח על איש נחש מוזר שנצפה בסין, וכל הנוקמים חוץ ממני וממך ומספיידרמן נמצאים כרגע בווקנדה. האם יש סיכוי שתוכל לבדוק את קצה החוט הזה?" הוא שאל."למען האמת, אולי עדיף שתלכו שלושתכם, מי יודע מה נמצא שם." בשלב הזה, ראיתי לנכון לדבר." כן,אין בעיה. אנחנו נצא לשם במיידי. תוכל רק לשלוח לי קורדינטות מדויקות של המקום?" שאלתי. טוני הנהן." שולח לכם עכשיו. זה אמור להתקבל במחשב שלכם." הוא אמר." טוב,אני מאחל לכם בהצלחה." הוא אמר,וסגר את התשדיר.

חצי שעה מאוחר יותר כבר היינו שלושתנו ביערות של סין, באזור של הכפר שבו נצפה איש הנחש המסתורי.החלטנו שבתור התחלה האסטרטגיה הכי טובה תהיה לחפש ביערות שמסביב לכפר אחר קצה חוט. מתוך זהירות,החלטנו לא להתפצל כדי שאם נתקל בו נוכל להביס אותו ביחד. בכל אופן,הקפנו את הכפר במעגלים הולכים וגדלים עד שהגענו למעין מקדש אבן. המקדש היה מוסתר היטב בין צמרות העצים הגבוהים. הוא היה בנוי מאבן אפורה מוזרה,והיה נראה עתיק מאוד. בחנתי מקרוב את אחד הלוחות שיהו בכניסה למקדש. היו רוטים עליו סימנים מוזרים. לפתע ספיידרמן השמיע קול." זה אותם סימנים שמצאנו על כוכב אתנה!" הוא אמר בהפתעה." זה נהיה מוזר מרגע לרגע," רטנתי,ונכנסתי למקדש.
המקום היה חשוך לחלוטין חוץ מכמה חורים בקיר שהכניסו אור שמש למקדש הטחוב. התהלכנו בזהירות בהיכל הגדול של המקדש,כשלפתע שמענו קול מאחד החדרים. קול מתכתי מוזר, כמו צפצוף של מכשיר חשמלי. נצמדנו אל הכניסה בזהירות,וראינו את מקור הקול. היה זה יצור מסתורי, שבהעדר חיה קרובה יותר אליו הייתי מתאר אותו כנחשי. עורו היה מכוסה קשקשים ירוקים, ומרחוק זה היה נראה כאילו אין לו אף כלל וכלל. היו לו אצבעות ארוכות שהסתיימו בטפרים חדים שנראו מזוהמים. זה בהחלט היה יצור לא נעים. היצור עבד על מכשיר חשמלי מוזר,שלא דמה לשום דבר שראיתי קודם לכן. הוא היה אפור מטאלי, כדורי,ופלט אורות וקולות משונים. החלטתי שהגיע הזמן לנסות לברר מי הוא היצור ויצאתי מהצללים בדיוק כשהיצור הסתובב אליי." אני הוא קוסמוס, השומר ה13, בן כדור הארץ. הזדהה מיד." אמרתי בקול רגוע. הדמות נשפה בזעם והחלה לרוץ אליי באמוק במטרה לתקוף. באותו הרגע יצאו מהצללים גם ספיידרמן וקפטן אמריקה והצטרפו אליי.
ספיידרמן הגיע אליו ראשון. הוא ניסה לתת לו בעיטה בראש אבל היצור תפס לו אתה רגל והשליך אותו הצידה בכוח פיזי די מרשים." פיטר!!" צעקתי בבהלה. היצור המשיך להתקדם אלינו ובמהרה מצאנו את עצמנו נלחמים בו. היצור גילה כוח פיזי ומהירות מרשימה. הוא הצליח לחסום את מרבית ההתקפות של הקפטן והתחמק מקרני האנרגיה ששיגרתי אליו. המאפיין המרכזי שלו היה זריזות- הוא פשוט היה גמיש בצורה מפליאה. היה ברור שהוא לא אנושי,ועדיין, אני הייתי יותר חזק." זה מספיק!" צעקתי. סימנתי לקפטן להתרחק ממנו,ותקפתי אותו בקרן אנרגיה חזקה כל כך שהוא לא הצליח להתחמק ממנה והתרסק בפינת החדר. לפתע,הוא דיבר." בקרובב.." הוא אמר בלחישה." המאסטרר יגיע..ואתם לא תברחו.." הוא אמר,וברגע הוא פשוט נעלם ביחד עם המכשיר. זה לא היה פורטל-הוא פשוט נעלם מן העין. ניגשנו אני והקפטן בריצה אל ספיידרמן שעדיין שכב על הרצפה. הקפטן בדק אותו." הוא יהיה בסדר." הוא קבע."הוא נושם. הוא קיבל מכה חזקה מאוד." נאנחתי בהקלה." מי אתה חושב שהמאסטר הזה?" שאלתי אותו. " אין לי מושג.." אמר הקפטן,בעודו מרים את ספיידרמן על הכתפיים בסחיבת פצוע. פתחתי פורטל אל ההיכל ושנינו מיהרנו למרפאה כדי לטפל בפיטר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך