the greatest hero on earth5

06/05/2018 645 צפיות אין תגובות

זהו פרק חמש של הסיפור שלי. שאר הפרקים נמצאים בפרופיל שלי

~~~~

'בחיים לא הזעתי ככה' חשבתי לעצמי. האימונים של נולאן היו ממושכים והוא אהב להתעלל בי." הכול כדי להפוך אותך לשומר האולטימטיבי." הוא אמר, בזמן שהוא הכריח אותי לעשות כל מיני תרגילים קשים וכואבים. ידעתי אמנם שהתרגילים האלה כולם נועדו לחזק את הגוף שלי,אבל זה לא הפך אותם ליותר קלים. באופן מפתיע, דווקא המשקולות היו החלק הקל באימון." זה מעולה," אמר נולאן כשסיפרתי לו," זה אומר שהכוח הפיזי שלך מתעורר." מיום ליום זה באמת נעשה קל יותר. המשקולות של החמישים קילו שהרמתי בתחילת האימונים היו קלים כנוצה עכשיו. הרמתי משקולות של 300 קילו ואפילו יותר. יום אחד נולאן אפילו נתן לי לדחוף לי להרים משאית קטנה, ולמרות שזה היה מאוד קשה ולאחר מכן הייתי צריך לנוח חצי שעה, הצלחתי. מכיוון שנולאן היה מאוד מרוצה מההתקדמות בתחום הכוח הפיזי,עברנו להתמקד בדברים אחרים,כמו רפלקסים,גמישות,וזריזות. נולאן הסביר לי שמשום מה,לא יהיה לי את הכוח לרוץ בהמריות הקול או משהו בסגנון.
"אף אחד לא יודע למה." הוא אמר כששאלתי על הנושא." הרבה שומרים במהלך ההיסטוריה חקרו על זה, אבל אף אחד לא הגיע למסקנה חד משמעית. כנראה שזה נראה למגן הראשון לא כל כך נחוץ,בהתחשב בכוחות האחרים שהיו לו."
"כוחות כגון..?" שאלתי."אתה יודע,ריצה מהירה זה לא הדרך הכי מהירה להגיע ממקום למקום." גיחך נולאן."בתור התחלה, סביר להניח שתפתח יכולת לעוף בשלב מסוים. עוד כוח שכנראה תפתח יהיה קיפול המרחב-היכולת לקחת את המרחב ולקפל אותו,במעין דילוג. זה פחות שימושי על פני כוכבים כי קשה לדייק בזה בטווחים כל כך קטנים,אבל כשתרצה להגיע ממקום למקום ברחבי היקום במהירות, אתה תגלה שזה מאוד יעיל." הוא אמר. הרהרתי בזה במוחי. איכשהו עוד לא הצחלתי לעכל את זה שהייתי מחוץ ליקום המוכר, בהיכל מרחף,ומתאמן על פיתוח יכולות על כמו היכולת להגיע מגלקסיה לגלקסיה בחצי דקה. הרהרתי בזה עוד קצת,אבל אז פגע בי מוט ברזל שערער אותי והוציא אותי משטף המחשבות ששקעתי בו."רפלקסים!" צעק עליי נולאן.

באחד הימים,בדיוק סיימתי לכתוב את הצ'ק לבעל הבית שלי על השכירות החודשית (עוד קטע מגניב בלהיות שומר- כשהתחלנו את האימונים שמתי לב שמתחיל להגמר לי הכסף די מהר,כי כבר לא עבדתי. אז נולאן הטיל מעין לחש שיעביר כל חודש ששת אלפים דולר ישירות לחשבון שלי, כפול מהמשכורת הקודמת שלי. העובדה שלא הייתי צריך לחשוב על כסף מאוד עזרה לי להתמקד באימון ולא באיך אני משלם על ארוחת ערב). הצ'ק כבר היה בתיבת המכתבים,הדואר,והתכוונתי לעלות חזרה אל הדירה שלי. לפתע מצאתי את עצמי שוב בהיכל. להפתעתי,לא הייתי לבוש בבגדי אימונים."מה קרה? שום ריצות בסהרה או משהו כזה?" שאלתי את נולאן."לא." הוא ענה לי." היום נעבוד על משהו אחר. הגיע הזמן שתפתח עוד יכולות חוץ מלהרביץ ממש חזק." הוא החווה בידו וכדור זוהר ובוהק הופיע שני מטר ממני."הדבר הזה,שאתה רואה פה,הוא אנרגיה קוסמית טהורה." הוא אמר." המטרה שלנו היום היא שתוכל לספוג אותה. ספיגת אנרגיה היא אחת מהיכולות הכי שימושיות שיש לנו כשומרים- זה אמצעי מעולה גם לצורך התקפה וגם לצורכי ריפוי וחידוש כוחות." הוא אמר.
נולאן נתן לי הוראות מדויקות."הושט את ידך קדימה,אל עבר כדור האנרגיה. אל תפחד ממנו,אחרת זה לא יצליח. תנסה לדמיין שאתה שותה אותו דרך היד שלך." פעלתי לפי ההוראות של נולאן במדויק.נגעתי בכדור האנרגיה בכף ידי,שהתחממה בצורה כזאת שכבר יכולתי להרגיש את החום.ממש ציירתי במוחי את עצמי שואב את כדור האנרגיה הזה,כשלפתע כף ידי התחילה לזהור.כדור האנרגיה נעלם לאט לאט והרגשתי גל של חמימות פועם בתוך גופי,גל שמתפשט מכף היד שלי אל עבר הלב ומרכז הגוף."יפה מאוד!" אמר נולאן."לי עצמי לקח כמה ניסיונות עד שהצלחתי לעשות את זה כמו שצריך. עכשיו,רואה את המטרה שם?" הוא אמר והצביע על לוח עגול שעמד במרחק עשרים מטר מאיתנו. הנהנתי."אני רוצה שתרגיש את האנרגיה שבתוכך, ואז תנסנה לפלוט אותה החוצה ולפגוע במטרה שם." הוא אמר. התרכזתי חזק,אבל בקושי יכולתי להרגיש את האנרגיה הזאת. עברו כמעט עשר דקות עד שהיד שלי התחילה לזהור ושוב הצלחתי להרגיש את החמימות הזאת מתפשטת."יפה.עכשיו-לירות!"פקד נולאן. צעקתי במלוא כוחי ושחררתי את האנרגיה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך