Amora
אם מישהו קרא, אז אשמח שתגיבו, כי אני ממש רוצה לדעת אם כדאי לי לפרסם את זה כאן או לא. אני לרוב לא כותבת פאנפיקים, אז אני רוצה לדעת מה דעתכם :)

Total Drama Double All Stars פרק 1 (פאנפיק, ניסיון)

Amora 13/08/2014 1082 צפיות 4 תגובות
אם מישהו קרא, אז אשמח שתגיבו, כי אני ממש רוצה לדעת אם כדאי לי לפרסם את זה כאן או לא. אני לרוב לא כותבת פאנפיקים, אז אני רוצה לדעת מה דעתכם :)

האי פאקיטיו. בדרך כלל הוא אי שקט, מלא בחיות רובוטיות שחיות בהרמוניה מושלמת בניהם, ורק מחכות שעוד בני נוער מעצבנים ינחתו על האדמה הקשה והדוקרנית הזו, ויחוו את החוויה ה-כבר לא- חד פעמית הזאת, שנקראת "אי-שרדות".
"ברוכים השבים לאי-שרדות באי פאקיטיו!" כריס מקליין, המנחה המהודר והותיק, אך עם זאת יפה התואר של התוכנית, קורא לעברכם. " מתחרים חדשים, משימות חדשות, ומזימות חדשות, כאן, בעונה החדשה של אי-שרדו-"
אחד המתמחים מעביר לו פתק.
"הלו! אנחנו מנסים לצלם כאן!" כריס קורא את הפתק באדישות. "מה?!" הוא קורא בקול. "שף!"
שף מגיע ועל פניו בפרצוף האדיש הרגיל שלו. " מה זאת אומרת אין תקציב?" כריס שואל בשקט.
" ההפקה לא רוצה לבזבז עוד כסף על המתחרים. כמעט נגמר כל הכסף מהשיפוץ של האי אחרי הגמר בעונה הקודמת." הוא מסביר.
" בסדר." כריס עונה. " אבל למה אנחנו ממחזרים מתחרים?!" הוא שואל בפאניקה. " האנשים האלה עושים לי קמטים, רואה?" קלוז-אפ על הקמטים הפצפונים והבקושי נראים של כריס ליד העין השמאלית. " אני לא יכול לסכן את הפנים היפות שלי!" הוא מוחה. " חוץ מזה שקיוויתי שיביאו מתחרים חדשים שלא מכירים את כל הטריקים שלי. הו, ההבעה על הפנים שלהם שווה הכל!"
" ההפקה מוסרת שתמיד אפשר לקחת את טופר בתור מנחה חדש."
" הו, לא! שום פנים צעירות וחנפניות לא יחליפו את זה!" הוא מצביע על הפנים הנאות שלו.
" פשוט תמשיך מכאן." הוא נותן לו פתק נוסף ויוצא מהפריים.
כריס משתעל ומתחיל לקריין מחדש. " מתחרים לא כל כך חדשים, משימות חדשות, ומזימות חדשות, כאן, ב- רגע, מה זה?"
" מה זה מה?" שף חוזר לפריים.
" מה זאת אומרת שינוי בפורמט?" הוא שואל בכעס.
" ההפקה חושבת שכדאי לשדרג את העונה החדשה במשהו "מרענן" יותר." שף מסביר.
כריס בוהה בו בכעס.
" הם ישלמו לך כפול."
" אז איפה היינו? הו, כן. הגיע הזמן להכיר מחדש את המתחרים שלנו!" בלונים ענקיים מתעופפים מעל הים בחוף של האי, ושף מגיע עם בזוקת חצים קטנים.
הוא יורה חץ על כל בלון, ומתוכם נופלים המתחרים אל המים. שוב.
" המתחרים שכולם קיוו לראות שוב:" כריס מתחיל בהצגה.
" אוון ואיזי!" (הוא בחור שמנמן שאוהב אוכל והיא ג'ינג'ית מטורפת שאוהבת להתחפש לחיות אכזריות)
" מייק וזואי!" (הוא בחור שסבל מפיצול אישיות, אבל כבר לא (הסבר מלא בעונות 4 ו-5) והיא אתלטית ונחושה, שהיא גם חברה שלו.)
" סיירה וקודי!" (היא מעריצה שרופה של הסדרה וגם מטורפת לחלוטין, והוא המתחרה שהיא החליטה שהוא נשוי לה, והוא בלית ברירה נשאר איתה.)
" יסמין ושון!" (היא בחורה הרפתקנית ואוסטרלית בגובה של שחקן כדורסל, והוא פריק שמפחד מאפוקליפסת הזומבים המתקרבת. והוא כבר ניצח בעונה הקודמת, אז למה הוא כאן?)
" ברידג'יט וג'ף!" (היא הגולשת אוהבת החיות והוא הבליין הרועש. ושניהם ביחד יותר מדי דביקים.)
" והמתחרים שכולנו רק מתחננים שלא יחזרו למסך שלנו בקרוב:"
" הת'ר ואלחנדרו!" (היא בחורה אגואיסטית ואסטרטגית, הוא מאהב לטיני, ועל שניהם אסור לכם לסמוך באותה מידה שלא כדאי לכם לקפוץ לתוך הר געש פעיל.)
" איימי וסיימי!" ("זה סמי!") (זוג התאומות השונאות, הרעה והטובה, שלא מאחלות לעצמן עוד זמן מסך אחת עם השנייה גם ללא המסך.)
" סקיי ודייב!" (היא אתלטית אולימפית שהתוודתה שהיא מחבבת אותו לאחר שהתוודה בפניה, והוא, אחרי שגילה שיש לה חבר, נוטר לה טינה ורוצה לנקום בה בכל דרך אפשרית. אה, כן, והוא גם חולה ניקיון והיפוכונדר.)
" מקס וסקרל- מה?! של מי היה הרעיון האידיוטי הזה להחזיר את סקרלט?! בפעם האחרונה היא ניסתה לפוצץ את כל האי אם לא נביא לה את מיליון הדולר!"
" למען האמת, כריס, אני פרצתי למערכת אי-שרדות והוספתי את השם שלי." סקרלט מסבירה בעודה צפה על סירה מתנפחת שהכינה מראש. " דרך אגב, הסיסמא כריס-מקליין-חתיך היא לא כל כך בטוחה. שיניתי לך אותה ל!רשע!"
( הוא וונאבי, והיא גאונה מרושעת שסוגדת לרשע.)
כריס לוקח כמה צעדים אל מחוץ לפריים. רק כדי להיות בטוח.
" אז מה יקרה הלאה? מי יעוף ראשון? והאם סקרלט תנסה לפוצץ שוב את האי ותשלח רובוטים חייתיים להרוג אותנו? גלו זאת בפרק הבא של- "אי-שר-דות-דאבל-אולסטארס!"


תגובות (4)

חח וואי אני חולה על כריס (ראיתי כמה פרקים של הישרדות)

14/08/2014 16:52

    אני ממש חולה על הסדיסטיות והנרקיסיזם שלו XD

    14/08/2014 18:13

ענק!!!!!
אני חולה על הסדרה הזאת ואת באה וכותבת פאנפיק…
זה מעולה!!!
את כותבת נהדר, תמשיכי כך

17/08/2014 19:42

    תודה רבה ^^

    17/08/2014 20:43
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך