שם יפה
אני לא יודעת על מי לעשות את הפאנפיק ואיך להמשיך אותו יש לי רעיונות כתובים אבל אני לא יודעת מה עדיף אז אני אתן לכם לבחור תבחרו משהו מוואןדי שאתם מעדיפים שעליו יהיה הפאנפיק ועכשיו לרעיונות! 1 אפשר שככה יתחיל הפאנפיק ומשם זה ממשיך הלאה אבל זה אומר שהם גדולים יותר וזה יהיה לי קשה להמשיך למרות שיש לי רעיון ענק!!! מבטיחה זה נדיר! או 2שאני אעשה חזרה בזמן מההתחלה אבל אז זה אולי טיפה יבלבל אבל לדעתי זה גם יוצא יפה אבל לזה אין לירעיון מדוייק אז יקח לי יותר זמן לכתוב כל פרק (וזה מתאים לשם של הסיפור מעוות/מסובך/מבולבל) אז תחליטו על מי הפאנפיק? והאים הוא ממשיך בדרך 1 או בדרך 2? או בכלל כדאי לי להמשיך?

Twisted תקראו את הרציתי להוסיף!!

שם יפה 11/04/2014 839 צפיות 5 תגובות
אני לא יודעת על מי לעשות את הפאנפיק ואיך להמשיך אותו יש לי רעיונות כתובים אבל אני לא יודעת מה עדיף אז אני אתן לכם לבחור תבחרו משהו מוואןדי שאתם מעדיפים שעליו יהיה הפאנפיק ועכשיו לרעיונות! 1 אפשר שככה יתחיל הפאנפיק ומשם זה ממשיך הלאה אבל זה אומר שהם גדולים יותר וזה יהיה לי קשה להמשיך למרות שיש לי רעיון ענק!!! מבטיחה זה נדיר! או 2שאני אעשה חזרה בזמן מההתחלה אבל אז זה אולי טיפה יבלבל אבל לדעתי זה גם יוצא יפה אבל לזה אין לירעיון מדוייק אז יקח לי יותר זמן לכתוב כל פרק (וזה מתאים לשם של הסיפור מעוות/מסובך/מבולבל) אז תחליטו על מי הפאנפיק? והאים הוא ממשיך בדרך 1 או בדרך 2? או בכלל כדאי לי להמשיך?

יותר חשוב לי שתיקראו את הרציתי להוסיף כי כבר העלתי הקדמה

למי שלא ראה זו ההקדמה

אוקי, אז אני עומד פה מול הבית שלה חושב על כמה הייתי מטומטם ואיך פיספסתי אותה. אני לא אתפלא אים ברגע שהיא תראה אותי היא תסגור את הדלת ליפני שאני אוכל לדבר. למעשה יהיה לי מזל אים היא רק תתרוק לי את הדלת בפרצוף… היא מסוגלת ליזרוק עליי איזה מחבט או סכין.
נהדר, הגשם התחזק…
יופי עכשיו אני סחוט במים.
עמדתי בערך 10 דקות רק כדי לשנן את הנאום שלי, להסביר לה למה עזבתי אותה כשהיא הייתה במצב הכי גרוע, למה לא חזרתי במשך שנתיים למה חזרתי עכשיו והחלק שיהיה לי הכי קשה להסביר: שאני אוהב אותה…
אני יודע ש99% שיש לה חבר, אולי אפילו בעל… אבל כל הזמן הזה שלא הייתי איתה רק גרמה לי להבין כמה אני אוהב אותה וכמה אני לא רוצה שהיא תהיה עים מישהו אחר, אני יודע שאין לי בכלל זכות לדבר איתה על זה ובטח שלא להגיד לה להפרד מהחבר/ בעל (ואולי אפילו ארוס) שלה. אבל אני גם יודע שאים היא לא תקשיב לי ותישאר עים הבעל/חבר/ארוס שלה אני אשבר.

דפקתי בדלת. עברה בי המחשבה פשוט ללכת, לעזוב הכל כי מה אים בחור יפתח את הדלת מה אני אעשה אז? אגיד לו ׳היי באתי לדבר עים החברה שלך אני רוצה אותה בחזרה ואני רוצה שתיפרדו׳?
החלטתי לוותר על הסיכון ובדיוק ברגע שהיסתובבתי והחלטתי ללכת שמעתי את הדלת נפתחת
״אבא?״


תגובות (5)

הארייי.
ואת יכולה נגיד לעשות שהילדה בת 3 ואז הם לא כאלה מבוגרים, אוו שהיא בת 6 אבל היא נולדה בגיל ממש צעיר של הארי והוא בן עשרים ומשהו,
והעלילה יכולה לזרום לך יפה ככה שהוא רוצה להכינס שוב לחיים של הילדה ומפה את ממשיכה. אוהבתת♥

11/04/2014 15:16

וואו את כותבת מתאים, ברצינות, הכתיבה שלך מושלמת וממש מקצועית אפילו, אהבתי ממש!! :)) ואני גם ממש חייבת המשך עכשיו אז כן, ברור שלהמשיך חחח D:
תעשי שזה הארייי הוא הכי מתאים לזה פשוט!! 3>
ולפי דעתי לכי על אפשרות 1, שזה גם הרעיון הענק שלך וכך גם תעלי פרק יותר מהר. ואני מסכימה עם half a heart שהילדה תהיה בת 3 או 6 וככה הם לא מבוגרים מידי.
העיקר שתמשיכי 3>

11/04/2014 18:08

וווואאוו!! מדהים! מחכה בקוצר רוח להמשך!

11/04/2014 18:14

למה פאנפיק? תעשי בלי מפורסמים.
אני אשמח לקרוא את הסיפור אם הוא לא יהיה על וואן דיירקשן.

11/04/2014 18:17

תמשיכי ותעשי את רעיון אחד ותעשי עם זאיין
תמשיכי כי את כותבת מדהים

29/04/2014 22:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך