its a love writher
אוקי זאת ההקדמה לסיפור שלי.
זה הולך להיות סיפור על הבנים בוואן דיירקשן
אני מקווה שתהנו לקרוא אותו אני יודעת שזו לא ההתחלה הכי מעניינת שיש אבל אני רק מקווה שתאהבו את הסיפור ותהנו ממנו.

want to be an ordinary girl

its a love writher 26/02/2014 951 צפיות 5 תגובות
אוקי זאת ההקדמה לסיפור שלי.
זה הולך להיות סיפור על הבנים בוואן דיירקשן
אני מקווה שתהנו לקרוא אותו אני יודעת שזו לא ההתחלה הכי מעניינת שיש אבל אני רק מקווה שתאהבו את הסיפור ותהנו ממנו.

"אל תלך בבקשה לא עכשיו" לחשה לעצמה אליסון. היא לא מאמינה לעצמה שקייל אחיה הגדול הלך, היא לא מאמינה שהיא לא תזכה לראות אותו יותר.
"לא" יבבה אליסון על רצפת בית החולים בזמן שהרופא מנסה להרחיק אותה מהגופה הקרה, גופו של קייל הלבין כסיד ליבו הפסיק לפעום.
לאחר שנגררה מחוץ לחדר הטיפול הנמרץ מיטתו נסחבה מחוץ לחדר גופתו הייתה מכוסה הסדין לבן ועכשיו אליסון הבינה שהגיע הסוף.
מה יקרה עכשיו היא תישלח לבית יתומים? תיקח אותה משפחה אחרת?
היא לא רצתה בכך היא רצתה שקייל ישוב לחייך אליה.
עברו ימים וההלוויה הגיעה כל אחד שבא פנה לאליסון ואמר שהוא משתתף בצערה אבל ברגע האמת שארונו נכנס אל תוך האדמה הרגישה אליסון כאילו כל המערכות שלה קורסות בין ההמון הזה.
היא נותרה לבד בעולם ללא אב ללא אם וללא אח היא נשארה לגמרי לבד.


תגובות (5)

הקטע עצמו ממש יפה אבל מפריע לי שאין ניקוד, וחבל…

26/02/2014 13:29

זה מהמם מיכה להמשך

26/02/2014 13:41

יפה! קצת מפריע לי שאין כל-כך סימני פיסוק אבל רעיון יפה! תמשיכי!

26/02/2014 13:51

זה מושלם תמשיכי

27/02/2014 07:28

וואי איזה מרגש… אהבתי!
תמשיכי :)

05/03/2014 16:16
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך