its a love writher
היי מקווה שתאהבו את הסיפור לאביווו

"we never going to break up" he said a 15 years ago – פרק 1

its a love writher 05/06/2014 904 צפיות 5 תגובות
היי מקווה שתאהבו את הסיפור לאביווו

– ההווה –
"וויל אנג'ל מה אתם עדיין עושים בבית? עוד 10 דקות יש צלצול, רוצו לבצפר." ג'ולי אמרה בזמן שהיא יורדת במדרגות לבושה בפיג'מה. "אבל אמא בדיוק אבא התחיל לספר לנו איך הכרתם" אנג'ל אמרה מבואסת. "אז כשתחזרו מהבצפר הוא ימשיך" היא אמרה "בית ספר. תמיד הייתה לך בעיה לבטא את זה כשתי מילים" אמרתי והיא גלגלה לי עיניים. ווויל ואנג'ל הלכו לבית ספר.

"בייבי אני מצטער על אתמול בלילה" אמרתי, "נו לואי, תפסיק לקרוא לי בייבי זה היה חמוד כשהיינו נערים עכשיו זה מרגיש מוזר" היא אמרה "את היית נערה. אני הייתי בן 22 כשהפכנו לזוג ואת היית בת 16 זוכרת?" אמרתי "אי אפשר לשכוח" היא אמרה.

"אני באמת מצטער" אמרתי, "לואי בוא נעזוב את זה, במילא היום נריב עוד פעם על איזו שטות ו-" קטעתי אותה בכך שנישקתי אותה ודחפתי אותה על הספה בסלון כך שהייתי מעליה, היא ניסתה להלחם בי וחבטה באגרופיה אל תוך החזה שלי, זה הזכיר לי משהו מאוד דומה שכבר קרה לנו.
– פלאשבק לפני 16 שנים –
"נו בבקשה לאב תתני לי להסביר לך" התחננתי בפניה " אין מה להסביר העיניים שלי לא מטעות אותי אני ראיתי מה שאני ראיתי" היא אמרה ונראה כאילו הדמעות עומדות בעיניה. "תראי אני אוהב אותך באמת אבל אני רוצה לכבד אותך ואני מבין שאת עוד לא מוכנה אז אני לא עושה את זה איתך אבל כן אני גבר ויש לי פאקינג צרכים" אמרתי או יותר נכון צעקתי.
"אז תעזוב אותי לואי ותלך ותדפוק אותה כל הזמן אני לא אהיה פה בשבילך כדי שתשקר לי ותתנהג אלייך כאילו אני החפץ שלך" היא אמרה "אבל את שלי בייבי." אמרתי ונישקתי אותה ודחפתי אותה על הספה כך שהייתי מעליה, היא החלה לחבוט בי באגרופיה בחזה שלי.
-סוף פלאשבק-
נקודת המבט של הארי –
"אלכס" אמרתי או יותר נכון התחננתי, אבל היא המשיכה להתעלם ממני "דאמט אולי למען השם תעני לי כשאני מדבר אלייך" צעקתי ותפסתי בידה בכוח כדי שתסתובב אלי ושרלוט הייתה בפתח דלת חדרנו. "אבא למה צעקת על אמא?" היא שאלה " יצא לי בטעות אני מצטער מותק תחזרי לשחק בבובות" אמרתי.
"למה הקאת לפניי שבכלל אכלת משהו?" שאלתי את אלכס לאחר ששרלוט הלכה.

"לא מרגישה טוב" היא אמרה "שקר." השבתי "הארי אבל אל תתעצבן" היא אמרה "קדימה" אמרתי, "אני בהריון בערך" היא אמרה ופתאום שתקתי.


תגובות (5)

עוד פרק עוד פרק זה מושלם את כותבת מדהים

05/06/2014 21:40

מהמם תמשיכיייי

06/06/2014 09:44

תמשיכי דחוף!

06/06/2014 10:13

זה ממש יפה
אהבתי
את כותבת יפה
מחכה להמשך

09/06/2014 18:33

את ממשיכה????????

09/06/2014 20:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך