מה דעתכם? חייזרים קיימים? אם לא, למה? אם כן, איפה הם? אשמח לשמוע את הדעה שלכם בתגובות? פעם הבאה: סופה הטוב של האנושות

פילוסופיה בשקל- האם קיימים חייזרים?

27/11/2017 718 צפיות אין תגובות
מה דעתכם? חייזרים קיימים? אם לא, למה? אם כן, איפה הם? אשמח לשמוע את הדעה שלכם בתגובות? פעם הבאה: סופה הטוב של האנושות

מבחינה הגיונית, הסיכוי שבחוץ אי שם אין צורות חיים אחרות הוא מגוחך.
היקום כל כך גדול, והאפשרות שיהיה כוכב שדומה לשלנו אי שם עם אותה סבירות לחיים הוא שואף ל100 אחוז.

עכשיו נשאלת השאלה: אם יש חייזרים אי שם בחוץ, האם הם הגיעו למצב שהם יכולים לגלות צורות חיים אחרות, ולתקשר איתן.
התשובה היא אותה תשובה כמו השאלה הראשונה. היקום הוא כל כך גדול וישנן כל כך הרבה אפשרויות כך שהאפשרות שאין חייזרים שהגיעו למצב שהם יוכלו לתקשר איתנו הוא אפסי גם כן.

אז השאלה הסופית והאחרונה היא: נו, אז מה קורה? איפה הם?
ולה ישנן כמה תשובות.

הראשונה היא הכי לא סבירה, לא איכפת להם, ברגע שהם הגיעו למצב שבו הם יכולים לטוס במהירות האור ולעבור מאות אלפי קילומטרים אין להם את הרצון לעבור את המרחק הגדול בשביל להגיע אלינו.

האפשרות השנייה היא שאנחנו לא מפותחים מספיק. יכול להיות שהקיום שלנו הוא כלום בשבילם ואנחנו לא מפותחים מספיק כדי שנעניין אותם. יכול להיות שלא פיתחנו מסע בזמן עדיין, או שלא טסנו במהירות האור, או לא פיצחנו את התיאוריה של הכל או שזה משהו שרק השאלה היא מעבר להבנתנו, שלא לדבר על התשובה. יכול להיות שהם מפותחים כל כך שאנחנו נראים להם כמו נמלים שלא יהיה איכפת להם בסופו של דבר להרוס את כוכבנו בשביל לבנות במקומו נטיב גלקסי.

האפשרות השלישית, והאחרונה להיום היא שהכל מבחן, ואנחנו בין מי יודע כמה מינים של יצורים חיים. התקדמות הטכנולוגיה, הכוכב לכת הזה הוא כולו מבחן אחד גדול, לראות אם אנו ניכשל או נצליח, והחייזרים כבר חיים בנינו, בודקים אותנו.

בסופו של דבר, המסקנה היא שאין מה להתלהב מהחייזרים, לפחד מהם או לתהות אם הם קיימים או לא, כי אולי לא איכפת להם, או שאולי הם כבר פה בנינו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך