הפרק הראשון הוא הכי קצר ..
אז תהנו !

פרצוף אמיתי

02/03/2013 892 צפיות 3 תגובות
הפרק הראשון הוא הכי קצר ..
אז תהנו !

היו לי חיים מושלמים , עם שתי אחיות קטנות והורים אוהבים מה יכל להשתבש ?
הייתי טובה בלימודים , היו לי כמה חברות טובות מאוד והמצב הכלכלי בבית היה מעולה הכול היה טוב , טוב מדי . משפחתי תמיד נודעה בשל מרק העוף של אימא הוא כמו מאכל שמימי , מבריא ומחזק את הנפש , ברגע שהיית רואה את המרק ומריח אותו היית חייב לגמור לאכול אותו ואחרי זה במשך ימים היית נזכר ברגעים המופלאים הללו של האכילה .
זה היה חורף קר מאוד וסוער .. הבית שלנו שברובו היה עשוי משיש לא דלף , אך בתים אחרים שלא היו כאלו שלפו מאוד ואפילו הוצפו . אמי החליטה לקחת אלי את כול האנשים הנטולי בית ולהביא אותם לארוחת שיש עם מרק עוף צח וחם .
באותו יום כמעט כול הכפר היה אצלנו בבית , נגמרו המצרכים אז אמי רצה בגשם לסופרמרקט כשי לקנות כמה מצרכים יחד עם אבא . חיכינו שעה , שעתיים , שלוש והאנשים לאט לאט הלכו מהבית – רעבים .
אני זוכרת איך הרגעתי את לילי ואת בר הבוכיות ״ איפה אמא ? ״ הם שאלו אותי בקול צרוד מבכי
״ אמא חוזרת עוד מעט ״ אמרתי עוד פעם , ועוד פעם , כבר תחושת הבטן שלי אמרה שאני לא יראה אותם יותר .
לאחר כשבועיים של ניהול בית מצאתי עבודה בתחנת דלק בניקוי השירותים .
שלושה ימים של ניקיון שירותים מסריחים , כול פעם שנכנסתי ההקאות שלי היו מתחילות .
ביום השלישי בערב , שכבר כולם במיטות ישנים הלכתי למשרד מנהל התחנה , פתחתי בחבטה את הדלת הירוקה והבלויה וראיתי את גבר בשנות הארבעים לחיו , עם זקנקן לא מסודר .
״ רוז בואי ניגש לעניין הסיבה שקראתי לך זה .. שאין לא יכול להמשיך לתת לך לעבוד , זה מסוכן ! ״ הוא אמר בקול משועמם
״ בחייך ! אני מוכנה שתוריד לי את השכר ! ״ אני אומרת בהתנגדות , העבודה זהו אומנם מגעילה אבל בזכותה אני לא גוועת ברעב ולא בר ולא לילי .
״ את יודעת , יש לך גוף יפה את אולי יכולה להיות דוגמנית " הוא אמר והתחיל להתקרב אליי
״ את יודעת אני ישלם לך 100 דולר פה מיד עבור את יודעת ״ הוא אמר בקול חלש והוציא מהארנק שלו שטר , ידעתי שאני חייבת את זה .
אחרי מה מה שהוא עשה לי חזרתי לביתי בוכה , התקלחתי 15 פעמים והרגשתי מחוללת .
עברו הימים וכול יום נאלצתי לעשות זאת עם גבר אחר .
כשהייתי עוברת על פני רעיות הם היו מחייכות אליי , אני מחייכת אליהם מתוך נימוס .
מפנים אני מתה לצרוח להם שכול הגברים שלהם הם בוגדים מטונפים .
היה אחד שעוד לא ביקש את שירותי , קראו לו אדם .
בן טיפש עשרה ( בן 17 ) עם עיניים אפורות וגוף שרירי .
הוא עזר לי ועודד אותי כול פעם שנשארתי נפשית מהמצב , הוא עזר לי עם הכסף .
עד שיום אחד קיבלתי הזמנה , זה היה ממנו .


תגובות (3)

אוי וואו. נשמע אדיר! זאת אומרת.. מצמרר ו… בקיצור מעניין ממש! רעיון טוב. תמשיכי! D:

02/03/2013 13:43

אני ימשיך מחר או מחרתיים .. אני שמחה שאהבת ..
אני ממש השקעתי בסיפור הזה ..
בכול אופן ..
תודה P:

02/03/2013 13:46

וואווווו זה פשוט מדהים
את ריגשת אותי ברמות
תמשיכי מהר

02/03/2013 14:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך