Anime.El
נענענענעXD

פרק 2 – מלכת הטבע

Anime.El 16/01/2013 795 צפיות 2 תגובות
נענענענעXD

בחלום היו אמי ואבי , מתגעגעים עליי ואמי בוכה בשקט , בעודה מציצה בתמונות התמימות שלי , חשבתי שאני הולכת לפרוץ בבכי , למרות חיסור ההכרה שלי , יכולתי להרגיש משהו , יכולתי לנשוף קצת .
שמעתי את קולו המנדנד של הארנב , לוס , אז פתחתי את עיניי בזהירות וצפיתי במתרחש . הייתי מושבת בכס מלכות אדום ומצופה בזהב , בקרקע היה מונח שטיח אדום מחוספס , ליבי פעם בחוזקה , רציתי לצרוח .
" מה אתם רוצים לעשות לי ? " שאלתי , כולם הביטו בי ברוגז , ולוס התחיל לשוטט בהרי השלג , ולצעוק בתמימות לעבר אוזניהם של התושבים .
" כלום , פשוט את עכשיו יורשת את הכתר שלך !!! " צעק בזדוניות , ראיתי שהוא מצחקק קצת , שוב ההרגשה הזאת , הרגשה של זהירות , הרגשה של עצב .
כולם שתקו , אחד מהם הנהן בשקט , ואז כולם התחילו להנהן ולמלמל , לא יכולתי לשמור זאת בבטני , צרחתי במלוא כוחותי , באולם נשמע הד שהדהד בחוזקה , כל האנשים קירבו את זרועותיהם לעבר אוזניהם , ולחצו.
ראיתי תושבת אחד , בדרכה להביא לי את הכתר , התנדנדתי , לא יכולתי לצאת מכס המלכות , כי הייתי קשורה עליו בחבל דקיק וצורב .
הארנב עצר אותה , היא נעצרה במקומה , הוא ירד מהר השלג , כעוס , שוב התנדנדתי , שוב לא יכולתי לעשות כלום .
" טוב , מצטבר שלא תהיה לנו מלכה " אמר באדישות , חייכתי חיוך קצר , הוא נתן לי להיות חופשית , הוא בנתיים האיר לי את היום , אבל את מעשיו הקודמים , איני יכולה לסלוח .
עמדתי , מושיטה את ידי לצדדים , ומרגישה את הרוח שנושבת , התושבת ישבה על כס המלכות , מניחה בראשה את הכתר , ומגמגמת .
" ברוכים הבאים ליער שלי…" אמרה , כולם השתוקקו , כולם נפערו , הרגשתי שפיהם בגודל של דלת .
" טוב אני הולכת .." אמרתי , אף תושב לא שם לב לכך , רק צ'רד , הוא שוב קיפץ לעברי בתמימות , עצרתי , וחיבקתי אותו , הוא הסמיק בחוסר נימוס .
עזבתי…זהו…סוף סוף אני יכולה להרגיש משהו אחר..


תגובות (2)

התושבים הם חיות?
וסוף סוף המשכת תמשיכי ותוסיפי יותר אקשן לסיפור!

16/01/2013 06:54

חחחח אקשן !!XD
וכן עם חיות , כאילו ברור

16/01/2013 07:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך