צוק איתן 2 חלק 1

01/07/2016 704 צפיות אין תגובות

מדינת ישראל | תאריך: 2018\5\13.

.. יום שני בערב שעה 19:45 בערב משפחה יושבת בביתה כולם ביחד בסלון מחכים לחדשות השעה 20:00 ועד שהחדשות יתחלו מדברים בני המשפחה כל אחד בנושא שונה. בשעה 19:50 10 דקות לפני תחילת החדשות מפסיקים את הפרסומת למבזק מיוחד! כל בני המשפחה הפסיקו את הדיבורים כדי להקשיב למבזק בתחילת המבזק רואים כבר בצד המסך את טל דבורי הכתב המצליח שהוא מסתכל על הודעות בטלפון כל בני המשפחה לא יודעים מה קורה ולמה טל דבורי לא מעדכן ולא אומר שום דבר . לאחר מספר שניות טל דבורי עוזב את הטלפון שלו ועיניו אל מול המצלמה בשידור חי מרצועת עזה יחד עם יואב חמו ודני דניאל . טל דבורי אומר "תושבי ישראל לאחר מספר שנים זה שוב קורה לצערנו צבא ההגנה לישראל פותח במבצע (צוק איתן 2) בו ינסה להפיל את ארגון הטרור (חמאס) העומד בעזה " בני המשפחה הגיבו בהלם ובלחץ כל אחד אמר " מה מבצע עכשו אנחנו רוצים לחיות בשקט!" טל דבורי מרגיע ואומר כי במהלך מבצע זה צה"ל ינסה להפיל את חמאס במהלך המבצע יפתחו כל המקלטים בכל אזורי הארץ . לאחר מספר דקות שעה 20:05 נשמעת אזעקת צבע אדום בגוש דן כל בני המשפחה מתחילים לרוץ למקלט תוך דקה וחצי עד לשמיעת הבום! לאחר דקה וחצי בערך נשמע הבום. טל דבורי מעדכן שמערכת "כיפת ברזל" יירטה את הרקטה ששוגרה .

צוק איתן 2 סוף חלק 1

חלק 2 בקרוב


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך