michal2467300
שמתם לב שאני אוהבת בגידות, סוף טוב ואת המילה "מתישהו"?
רק, מי שכן משתמש שבאחד הרעיונות שלי, שיכתוב לי קרדיט בבקשה.
מצטערת אם אני נשמעת מתנשאת... ^_^

רעיונות לסיפורים.

michal2467300 26/07/2013 18261 צפיות 10 תגובות
שמתם לב שאני אוהבת בגידות, סוף טוב ואת המילה "מתישהו"?
רק, מי שכן משתמש שבאחד הרעיונות שלי, שיכתוב לי קרדיט בבקשה.
מצטערת אם אני נשמעת מתנשאת... ^_^

טוב, אז…. אני מקווה שהעורכים לא יחשבו שזו הודעה.

יש לי כמה רעיונות לסיפורים בהמשכים, ואין לי מושג איך לפתח אותם, אז חשבתי לרשום כאן את הרעיונות שלי, ושאיזשהו משתמש חסר השראה יפתח אותם ויכתוב אותם בצורה סיפור מלא ויפה.
נ.ב
כל הסיפורים יהיו סיפורי אהבה.
נ.ב.ב
בכל הסיפורים, הבת תיהיה הדמות החזקה והחתרנית.

רעיון 1#:
סיפור מנקודת מבט דו-צדדית ( לא מחייב ), שמספר על נערה סוכנת חשאית שעוברת לתיכון חדש, על מנת לעקוב אחר אחד מהתלמידים, שקשור ( באיזשהי צורה ) למאפיה/ קנונית פושעים/ מחתרת וכו'. אותה נערה יתומה, ו"אביה" (אבא שלה) הוא איש הקשר שלה, ובשבילה הוא ממש כמו אבא אמיתי. סיפור הכיסוי הוא – הוא קיבל הצעת טובה מאוד בעיר הזאת ולכן הם עברו. על מנת לבדוק את אותו ילד ולהוציא ממנו מידע, היא צריכה לגרום לאותו ילד להתאהב בה, אך בדרך מתאהבת בו בעצמה. אותו ילד הוא הילד הכי מקובל בשכבה, אבל אין לו חברים אמיתיים. כל חבריו הם ערסים מגעילים שאכפת להם ממנו רק בגלל כספו. הוא לא מודע לקשריו לעולם התחתון.
בעיקרון בסיפור הם אמורים להתאהב, מבלי שיגלה את סודה. לאחר מכן יחטפו אותו, היא תחלץ אותו באופן לא צפוי ( כלומר, היא לא ידעה שהוא שם, אך היא הצילה אותו ). עקב ההצלה המוזרה, הוא יחשוד והיא תספר לו את סודה. הם יפרד ממנה בגלל שקריה, למרות תחנוניה שהיא אוהבת אותו. הסוף אמור להיות שהיא מביסה את הרעים, והם חוזרים להיות ביחד :)

רעיון 2#:
הסיפור מתרחש בימי הביניים, כאשר לנשים אין זכויות ויש מלא שלטונות אנוכיים. הוא מתרכז באישה צעירה ( 23 מקסימום ) – יתומה, שבחיי יום-יומה היא נערת חווה רגילה, ובחייה הסודיים, היא מנהיגת המחתרת הגדולה ביותר להפלת השלטונות. במסגרת ריגולה אחר נקודות התורפה של המנהיגים, היא נשכרת כמשרתת בארמון השליט האכזר. בעיקרון היא המשרתת האישית של בנו. היא חמומת מוח, אך אם זאת חדת הבחנה וחכמה. בהתחלה הוא לא סובל אותה בגלל אי ציותה, ולאחר מכן מתאהב בה ומחזר אחריה. היא לא נענת לחיזוריו, למרות אהבתם אחד לשני, עקב בעיות פוליטיות, ורצונה הפרטי לא להתחתן. מתישהו, היא נכנעת לחיזוריו, אך לא להצעת נישואיו וכך הם נשארים בני זוג פשוטים במחתרת. מתישהו אביו מגלה את הרומן עם ה"משרתת" ומפטר אותה. הנסיך ( הוא ) כבר יודע את סודה, ונפגש איתה בסתר על מנת להפיל את שלטון אביו, וכמובן כדאי לממש את אהבתם. הם מצליחים והכל טוב.

רעיון 3#:
יש נערה אחת – בגיל 17, המומחית בכל סוגי הלחימה הקיימים, בין אם הם מנטלים (כמו שחמט ), פיזיים (היאבקות, איגרוף וקרב מגע ) ובין אם הם קשורים לקורדינאציה (סייף וכו'). היא קרת רוח, חכמה, אסטרטגית ורודפת צדק. אם זאת, היא לפעמים מעט מתנשאת.
יום אחד, מגיע לתיכונה תלמיד חדש שמצליח לחרפן את אותה נערה לראשונה. הוא מצליח לנצח אותה בכל סוג לחימה אפשרי, וזה לא קרה מעולם. הוא מוציא אותה מדעתה – מנצח ומפלרטט איתה כל הזמן- מקניט אותה. היא לא יודעת למה כל כך אכפת לה. הוא מצידו סטוציונר ש(אתם יודעים מה עושה) וזורק. מתישהו, מצוותים אותם ביחד בקורס קרב המגע, והאיגרוף, ושניהם מתוסכלים מאוד. כעבודת סיום שנה ב"תכנית אומנויות הלחימה", הם צריכים להכין קרב ראווה המשלב את כל אומנויות הלחימה הפיזיים. במהלך אחד האימונים, קרה שפניהם כמעט ונפגשו. ואז קרתה הנשיקה המיוחלת. לאחר מכן מסתיים האימון בבלבול מצד שניהם, והכחשה מוחלטת מצידה, עקב טראומה כלשהי הקשורה לבנים ( לבר קודם או משהו אינטימי – לבחירתכם ). הם כבר מבינים את רגשותיהם אחד לשני, והוא מנסה לשכנע אותה להיות איתו, שהיא שינתה אותו, שהוא כבר לא סטוציונר ושהוא בחיים לא יפגע בה. הוא רודף אחריה, והיא מסרבת לו פעם אחר פעם. מתישהו, הוא מחליט שאין ברצונו להישאר יותר בעיר הזאת, אין לו כבר מה להרוויח והוא עומד לעזוב. היא שומעת על זה, ונפתחת לרגשותיה. היא רצה אחריו לתחנת הרכבת והם חוזרים לעיר, מאוהבים ביחד.

הסיפורים כולם אמורים להיות מנקודת מבט של שני הצדדים, אך אתם מוזמנים להוסיף נקודות מבט של חברים הכי טובים ( שלכל הדמויות הראשיות יש), הורים, כללית וכו'.
אל תתייחסו רק למה שכתבתי, תיהיו מוכנים להוסיף פרטים כאוות נפשכם, אך הצמדו לעלילה המקורית, והרגישו חופשי להוסיף עלילת משנה. ואנא, קחו את העליליה באיזי, אל תסיימו את הסיפור ב-20 פרקים (אני מצפה ללפחות 40!) .
אתם מוזמנים לבצע את העלילה בכל מיקום שיעלה בראשכם, אך בהתאם לקו העלילה. ( למשל, הסיפור של ימי הביניים לא יהיה בישראל ).
כמו כן, כמו שכבר ציינתי, לכל הדמויות יש חבר/ה הכי טובים, בין אם הם יודעים את סודם, מייעצים להם בעת צרה, או פשוט מבינים אותם (נפשית). הרגישו חופשי להוסיף את נקודת המבט שלהם (אבל לא להגזים!).
נ.ב
התאימו את החבר/ה הכי טובה לדמות לפי ההגיון. למשל, החבר/ה הכי טובה של הסוכנת מהסיפור הראשון, לא תיהיה איזו מישהי אקראית מהבית ספר החדש, אלא אשת קשר נוספת המכירה את בית הספר יותר זמן.
נ.ב.ב
לכל אחת מהדמויות הבנות, יש חברה הכי טובה ש"מומחית" באופנה ונטיות נשיות, כי הדמות עצמה לא מבינה את הדברים האלה ( היא לא מתאפרת במיוחד. אבל היא עדיין יפה!!!). עקב כך, תיצרו מצב בו אותה דמות תצטרך את הכישרונות הנשיים של חברתה ( אירוע גדול, נשף לדוגמא).


תגובות (10)

מממ בהחלט אפשר לפחת את העלילות לפרקים ארוכים… (חחח מי אני שתגיד XD)
יש לך רעיונות ממש טובים, אני בטוחה שאת תצליחי לפתח אחד מהם בצורה מעולה(!)
אבל בכל אופן… אהבתי את כולם ^ ^

27/07/2013 13:57

אני מרגישה מעצבנת…. סביר להניח שאני כזאת… הייתי שמחה אם הייתה הצבעה בנושא, כדאי שאדע איזה להתחיל…
הערה לעצמי!

04/08/2013 15:49

אני אומר תתחילי ברעיון מספר 3
הם את צריכה עזרה אני ישמח לעזור

04/08/2013 16:32

אני אשמח אם תעזור לי. אם אתה רוצה, אתה יכול גם לכתוב את הסיפור לבד. בגלל זה פירסמתי פה את הרעיונות.

05/08/2013 08:25

וואי ישלך רעיונות ממש טובים !
אני מחפשת כבר רעיון לסיפור מלא זמן, ואין לי כלום, ואז סוף סוף זה!!
\אני ישתמש בזה עם לא אכפת לך חחח :)
וקרדיט ברור.
קיצור, תודה רבה !!

17/03/2014 13:11

אני קצת בדיליי, ראיתי את זה רק עכשיו ואני חושבת להתחיל לכתוב סיפור על הרעיון השלישי. כבר התחלתי את הפרק הראשון/פרולוג תלוי מזה יהיה. מעוניינת שאני אשלח לך שאני אסיים? ואם אני אעלה אותו לאתר את תקבלי קרדיט.
אז אני רק שואלת כדי להיות בטוחה זה בסדר שאני אשתמש ברעיון נכון?

21/11/2014 16:52

    אולי בדיליי, אבל כמובן!

    25/09/2015 20:58

אפשר לקחת את הרעיון של אחד מהסיפורים שלך. אני נואשת ואין לי רעיון משלי – יש לך רעיונות ממש טובים. אהבתי

24/09/2015 12:04

יש לך רעיון לשם של הרעיון השלישי? אני רוצה לפתח את הסיפור הזה אבל אין לי רעיון לשם

26/11/2015 15:21
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך