אולימפוס
מבוגרים...

שונא את זה

אולימפוס 03/05/2014 682 צפיות 4 תגובות
מבוגרים...

אומרים לי שאני ׳מתוק׳ ומה אם אני ׳מר׳?

מתייחסים אליי כקטן ולא שואלים , ומה עם הבחירות שלי?

עושים בישבילי את העבודה הקשה, תנו לי לעשות אותה בישביל עצמי!

אומרים לי ״אתה קטן מדיי״ זה לא קשור! אני קטן בגיל , לא פיזית!

אומרים לי חמוד, ואם אני סתם איזה אחד? תנו לי משהוא מקורי! משהוא אמיתי!

הם מתגאים בי , ומה איתי? מה אני פרס בישביל זה באתי לעולם?

הם צוחקים ומתלחששים שאינני מסוגל לעשות משהוא שהם מסוגלים , אי פעם ראיתם אותי מנסה?

אני שונא את ההתנשאות שלכם , את ההרגשה שאני חפץ שלכם , שאני כלוא ללא בחירות , אולי אני קטן , כן אולי , אבל זאת לא סיבה לשקר , אתם סתם זורקים לי מילים , סתם כי אני קטן , אז מה?! תתנו לי מילה אמיתית ! משהוא נכון! לא שקרים! תגידו לי את האמת בפרצוף , האמת לאמיתה , אחרת איזה בן אדם איהיה? כמוך – שקרן , שלא יודע את האמת , אחד שחי באשליה של עצמו , אני רוצה לישמוע את האמת מכולם , ולא מעצמי , כי אולי אני משקר? אני רוצה את האמת , סתם זורקים מילים כמו שזורקים לי את הבחירה! אני רוצה לדעת את האמת ! אני באמת חמוד? אני באמת קטן? אני באמת לא מסוגל לעשות דברים כמוכם? אני כותב לכם את זה כי האמת שלכם היא שקר , אחר כך , אחרי שאתם אומרים לי דברים רעים שאתם חושבים עליי , ואז מתנצלים , אתם לוקחים ממני את האמת , את החשיבות לאמת , ההורים כועסים על האמת , מגיע לי לדעת את האמת , לא?


תגובות (4)

תאמין לי אני מבינה אותך.
ההורים שלי החליטו שאני צריכה ללכת לפסיכולוג כל יום ! ואני אומרת להם שאני לא רוצה וזה לא נתון לוויכוח ! והם אומרים לי שאני קטנה ולא מבינה ואני אלך.
וגם לי יש את אותה בעיה :(

03/05/2014 20:36

להרבה מאיתנו יש את הבעיה הזאת , אני די בטוח שמבוגרים של 34+ כהורים שהורים את זה לא יבינו על מה אני מדבר ועברו ליראות כדורגל או חדשות או משהוא כזה… הם אף פעם לא מקשיבים לנו!

04/05/2014 15:01

יום אחד אתה תתגעגע לזה… רק מזהירה.

04/05/2014 21:56

אני מודע לזה , ניראלי…

05/05/2014 11:45
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך