מארי2
שוב, מצטערת על הזמן שאני מפרסמת. ואני מקווה שתראו ותגיבו.
לצ'ירונו, אני יודעת שלא כתבת את זה בפירוט שלך לדמות של מאריסה, אבל חשבתי שזה יוסיף לה גיוון נחמד יותר מאשר שתיהיה רק "קשוחה וקרה" כל הזמן XD
תגידי לי אם את מרוצה ממה שעשיתי...ואני אשתדל לא לשוב על זה.
למישהי, כן אין לי כוח להעתיק מהאנגלית XD אני מקווה שהפעם קונור לא יצא קפיצי.
ויצא לי קצת ארוך, אז מצטערת על זה ס_ס לא צפיתי שזה יזרום לשם למעשה.
תודה שוב לכללל המגיבים מהפרק הקודם, ואתם מוזמנים להגיב עוד מה שבה לכם. באמת..תרגישו חופשי. וחסרה לי ולדה_ש..אני מקווה שהיא תגיב הפעם.

שותפות מקבילה – פרק 3 (סיפור נרשמים)

מארי2 20/07/2013 919 צפיות 7 תגובות
שוב, מצטערת על הזמן שאני מפרסמת. ואני מקווה שתראו ותגיבו.
לצ'ירונו, אני יודעת שלא כתבת את זה בפירוט שלך לדמות של מאריסה, אבל חשבתי שזה יוסיף לה גיוון נחמד יותר מאשר שתיהיה רק "קשוחה וקרה" כל הזמן XD
תגידי לי אם את מרוצה ממה שעשיתי...ואני אשתדל לא לשוב על זה.
למישהי, כן אין לי כוח להעתיק מהאנגלית XD אני מקווה שהפעם קונור לא יצא קפיצי.
ויצא לי קצת ארוך, אז מצטערת על זה ס_ס לא צפיתי שזה יזרום לשם למעשה.
תודה שוב לכללל המגיבים מהפרק הקודם, ואתם מוזמנים להגיב עוד מה שבה לכם. באמת..תרגישו חופשי. וחסרה לי ולדה_ש..אני מקווה שהיא תגיב הפעם.

אליוט צלצל בפעמון הדלת, ולאחר כמה דקות מלאך פתחה להם בקבלת פנים חמה את הדלת ובחיוך רחב. נראה שהיא החליפה בגדים ושלושתם נכנסו ופערו את פיהם למראה הדירה המסודרת והמצוחצחת. ליסה ישבה מול שולחן האוכל והמשיכה לכתוב במחברתה, וכשהבחינה בהם חייכה
"מה קרה?…חתול בלע לכם את הלשון?" התבדחה
"ל..לא אבל…"
"ככה היתה הדירה כשנכנסתן אליה לראשונה?" שאל אליוט בשקט כדרך אגב.
"למעשה..כן. טוב, היו שני כלים לשטוף אבל.." ענתה מלאך
וכל אחד מהבנים חש את הזעם שעלה ובעבע בתוכם, אך הם לא אמרו דבר.
"אני לא מאמין לזה..אחי!.." התלונן קונור
"כן, זה נראה שסידרו אותנו טוב." נאנח אליוט והתקדם אל השולחן.
קייל בלע את רוקו במבט מאוכזב ומושפל, ולא ידע מה לעשות או לומר.
"אז, יש סיבה לביקור הנחמד בחורים?" התעניינה ליסה שהמשיכה לכתוב תוך כדי.
"למעשה.." התחיל קייל
"אנחנו רעבים.." הודה קונור שמיהר להתיישב לידה ולנסות להציץ במה שכתבה, אך היא היתה מיהרה ממנו וסגרה את המחברת. מסתירה אותה בכיסה.
"כן?..אל תגידו לי שבנים גדולים כמוכם לא מסוגלים לבשל." המשיכה ליסה ומלאך לקחה כיסא והתיישבה לידם. ואליוט תפס מקום לידה.
"למעשה..חשבנו שיהיה מהנה יותר לאכול בחברתכן, בנות." הסביר אליוט בנחת
"כן, ארוחה תמיד טעימה יותר בחברה. ובמיוחד של בנות מקסימות כמוכן." אמר קונור בקול מעט פלרטטני ושלח מבטים בליסה שהתעלמה ממנו והניחה את ראשה על ידה.
"טוב, אתם תמיד מוזמנים לאכול איתנו." אמרה מלאך בחביבות ובקולה הנעים בעוד ליסה נאנחה.
"אל תזמיני אותם ככה, מלאך. הם עוד עלולים לנצל את ההזמנה ולבוא כל הזמן." הזהירה אותה בעוד קונור גיחך ושיחק עם כלי המלח. קייל לבסוף התיישב לידן גם הוא והביט מסביב, בוחן את הסלון והמטבח.
"אגב…איפה אליס?. היא לא תבוא לאכול איתנו?"
"אה כן, היא תבוא עוד מעט. היא אוהבת לקום מוקדם ולהתעמל על תנועות הבלט שלה..אבל אני לא יודעת איך היא תגיב כשתראה אתכם." אמרה מלאך בצחקוק.
"אני מבין…ומי מבשל?..כלומר, המבשלת??" שאל קייל בסקרנות, הוא לא ציפה לתשובה שיקבל.
"חחח למה שלא תנחש, קייל." גיחכה גם היא ליסה, וקייל הניד.
"אל תגידי לי…שהרעה הזו..כלומר.." התחיל קייל ועצר את עצמו.
"התכוונת הנערה הקשוחה שהתעלמה ממך ביום הראשון…" השלים אותו קונור והמשיך
"אהה אני מקווה שלא נקבל קלקול קיבה."
"למעשה, היא מבשלת מצוין!. אני אוהבת את הבישולים שלה." אמרה מלאך בחיוך ונשענה על השולחן עם מרפקיה.
"נכון, מאריסה?" צעקה אליה מלאך מבלי לחשוב פעמיים.
"תחשבי מה שבה לך, אבל כמה הם?" שאלה מאריסה מהמטבח, קולה היה פחות קר ממה שהיה לה לראשונה.
"הם שלושה." ענתה חזרה מלאך בעוד מלאך פלטה קול מרוגז מעט שגרם להם להתכווץ.
"היא..הולכת להרביץ לנו?" שאל קייל את קונור בלחישה
"אממ אני לא חושב.."
מאריסה יצאה מהמטבח כשהיא לבושה בסינר לבן ושיערה אסוף לאחור בחוזקה.
"אתם תוכלו את האוכל שאכין?! כי אם לא, אני לא מבשלת בשבילכם." ווידאה מראש, כאילו הם הולכים לסרב לה.
"נאכל כל מה שתכיני." ענה ברוגע אליוט שחיכה בסבלנות, למרות שנראה רעב מאוד.
"הכל?!.." המשיכה מאריסה בחקירה בעוד קונור נאנח.
"כמובן." ענה אליוט בחביבות ושלח לה חיוך כובש. מאריסה הנהנה בשתיקה וחזרה למטבח.
"ואוו..אתה ממש טוב בלדבר איתה.." נדהם קונור
"זה בגלל שהיא לא טיפוס כזה קשה כפי שהיא משדרת." ענה אליוט בקצרה ונאנח שוב.
לאחר רבע שעה, האוכל היה מוכן והוגש להם, הם נדהמו מהמטעמים וכמובן בלעו אותו בלי היסוס.
אליס הצטרפה אליהם מיד לאחר כמה דקות, אוכלת בתיאבון רב. מאריסה הביטה בהם אוכלים מהצד, ונראה שהיתה מרוצה שהם אוכלים הכל. קייל לא היה בטוח למה היא רצתה מפורשת שיואכלו הכל, אבל הטעם הנפלא עזר לו לשכוח מזה ופשוט לאכול כל מה שהיה עד שלא נשאר יחד עם כולם.
"אהה זה היה נפלא!..אכלתי יותר מדי.." מלמל קונור ועיסה את בטנו.
"אני מסכים." הנהן אליוט
"מאיפה למדת לבשל ככה?" שאל קייל בסקרנות בעוד מאריסה אספה את הכלים.
"לימדתי את עצמי." ענתה בקצרה ואספה את הכלים לערימה, אך עדיין נשארו כלים נוספים.
"תביא את שאר הכלים." אמרה וקייל הנהן. מרים את שאר הכלים שנשארו וליווה אותה למטבח. למרות שעזר לה לשטוף, הם לא החליפו מילים כלשהם. למרות שלקח להם לפחות שעה לשטוף את כולם. ורק בעת שייבשו אותם, קייל התוודה בפניה
"למעשה…אצלנו יש בלגן שלם עם הכלים והכיור. לא רצינו ממש לנקות אז…"
"זה בסדר." אמרה מאריסה בשקט.
"אה?" התפלא קייל.
"אם אתם רעבים, אתם יכולים לבוא ולאכול. בשביל זה אני מבשלת, כדי שאנשים יאכלו." אמרה ולא הביטה בו, רק בכלים שניגבה במגבת והכניסה למקום. קייל הנהן בחיוך קל
"תודה, אני תמיד מוכן לאכול את מה שתכיני."
מכאן השיחה הקצרה הושתקה, ולאחר שסיימו לנגב את הכלים, קייל שב לסלון בעוד מאריסה פרשה לחדרה. והבחין בקונור שהשתלט על שלט הטלוויזיה, המשיך להעביר ערוצים בין ערוץ הטלנובלות לערוץ הספורט, בעוד מלאך שהשמיע רעש גדול ניסתה לחטוף ממנו את השלט או להעביר את הערוצים בעצמה ידנית. אליוט שהמשיך לשבת בפינת השולחן וצפה בהם, לא אמר דבר וקייל תהה מה עובר בראשו.

המשך יבוא…


תגובות (7)

חמדמד, אהבתי, תמשיכי(:

20/07/2013 20:43

תמשיכי :)

20/07/2013 23:36

תודה..חמדמד אה 0-0
תודה נעמוש..^^

20/07/2013 23:40

נחמד מאוד, תמשיכי!!

21/07/2013 01:54

ממש יפה, מצפה להמשך ,וסורי שלא הגבתי ^^ קיצור תמשיכי♥♥♥

21/07/2013 02:03

אני אוהבת לבשל XD
את אדירה XD
אני מתה על זה XD

21/07/2013 02:22

ואוו חחח זה ממש יפה , זה נראה כאילו מתפתח משו בין קונור ומריסה ^_^
אמממ את יכולה לעשות קצת יותר חוש הומור לדמות שלי חח היא טיפה משעממת ככה

22/07/2013 23:29
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך