תקציר לסיפור : מה שלא הורג אותך ,מחזק אותך !

Possible 01/08/2013 1038 צפיות אין תגובות

אז החלטתי לכתוב תקציר לסיפור :'מה שלא הורג אותך מחזק אותך '
כי עד עכשיו זה לא ממש קשור לתוכן הסיפור , ואני מניחה שאתם מבולבלים מעט ,
איך שם הסיפור מתקשר לסיפור .
רציתי לכתוב את התקציר לפני שהתחלתי לכתוב את הסיפור , אך חשבתי שאסתדר … ועכשיו אני רוצה להבהיר לכם את כל הסיפור בקצרה כדי שתדעו ותבינו הכל .

'אחרי מות אביה של אמילי ברוקס בת ה16 , הכל השתנה , היא התחברה לבדידות , התעלמה מחברותייה , וכל חיי החברה שלה בעצם נהרסו .
אך היה נער אחד מכיתתה שלא נתן לאמילי להשאר בודדה לאורך זמן . נער שהיה בעבר מאוהב בה ואמלי דחתה אותו ועוד הרבה אחרים שרצו בה ליותר מידידה שלהם, כי לא ידעה מה זאת מערכת יחסים ואיך מתנהגים בה.
הנער ,שנקרא ג'ייסון , ניצל את ההזדמנות שאמילי לבד וזקוקה לכתף תומכת דווקא בזמן זה והתחיל להתקרב אלייה , אך אמילי לא הביאה לו להתקרב יותר מידי , היא חששה מקרבו .
אחרי שהחשש של אמילי דועך היא וג'ייסון מתקרבים יותר והוא מתחיל למצוא חן בעינייה של אמילי . אך הכל מתנפץ כשהמורה שלהם מודיעה בכיתה שג'ייסון עוזב את מחוז קייטרון .
בפעם האחרונה הם מתראים במקרה במקום עבודתו של ג'ייסון במועדון הבלה שהוא עובד כברמן ושם היא משתכרת חוזרת הביתה ושוכחת מהפגישה איתו שקבעו לאחר סיום עבודתו.

מאז , אמילי מתחילה מסע של געגועים אל ג'ייסון , שמביא איתו כאב נפשי שהיא מנסה להעלים אותו מכולם ומעמידה פנים שהכל בסדר אצלה .
לפעמים אמילי רואה את ג'ייסון בעיירה , ופעמים עם כמה בנות שחושבת שנראות יותר טוב ממנה , ובטוחה שג'ייסון שכח ממנה לגמרי .
יום אחד היא מקבלת שיחה ממישהו שאומר לה שג'ייסון אוהב אותה ולא יכול בלעדייה , אך לא מקבלת שום הסבר הגיוני אחר,
היא חושבת על התאבדות כי המחשבות עליו מחליטות שהן לא עוזבות וממשיכות להציק לה בחייה , והכאב המייסר והנואשות אליו רבה מאוד והיא יודעת שאין באפשרותה לעשות דבר. '

אז זה פחות או יותר התקציר, לא כתבתי את הסוף כדי שהוא יהיה בהפתעה .
אם משהו לא מובן , תשאלו =]


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך