תודה על הקריאה

2 חלומות שחלמתי לאחרונה

05/02/2013 710 צפיות 2 תגובות
תודה על הקריאה

בחלום הראשון אני נמצא לבית של סבתא שלי. משהו שנקרא בחלום "הטיטאנים" פולש לתוך הבית, ואני זוכר שאחד מהם נראה כמו דרקון. הבית הופך להיות כמו שדה קרב. אני מניח שזה שכזור של הקרב על האולמפוס שקראתי בספר החמישי של פרסי ג'קסון. אמא שלי מכינה כלי נשק – מן גליל חלול ממתכת, אבל אני מראה לה כמה הוא עלוב. אני מכניס לתוכו כל מיני חיזוקים ובסוף היא לוקחת אותו ויוצאת לקרב, אף על פי שאני יודע שהיא לא תחזור. למרות החיזוקים כלי הנשק עדיין עלוב.
הקרב נמשך ויוצא שאני מסתתר בשירותים עם דוד שלי והבן שלו. אני לא מצליח לשמוע כלום. מרוב סקרנות אני יוצא בשביל לראות מה קורה. מסתבר שהטיטאנים ניצחו בקרב, וכשהם רואים אותי זורקים אותי לחצר עם הדודה. אנחנו מחכים קמה דקות, ואני רואה אותם חוזרים עם הדוד ועם הבן שלהם. אני מסיבה משונה כלשהי הם בוחרים לשחרר את הדוד. אני בא לשאול אותם מה איתי, אבל לא רציתי להישמע כפוי טובה אז שאלתי אותם מה עם הילד. אחרי שאני שואל את זה, הם נותנים לדודה זכות בחירה: או שם משחררים אותה או את הבן שלה. כמובן שהיא בוחרת בבן שלה. הם קושרים אותה וזורקים אותה לרצפה, ומודיעים לה שהיא הולכת למות. לי הם לא עושים כלום. הילד משחרר עם הדוד (אבא שלו). שניהם הולכים, עוזבים את החצר.
ואחרי שהם הולכים פתאום הטיטאנים מתחילים לשיר שירים על הציונות! את המילים אני לא זוכר אבל אחרי שהתעוררתי זכרתי לכמה זמן את המנגינה, עד שנרדמתי שוב.
בכל אופן, הם לא התרכזו בי כשהם שרו את השירים שלהם. שאלתי את הדודה עם הם הזריקו לה משהו, והיא אמרה שהם יזריקו לה מאוחר יותר משהו דרך הישבן, ואני החלטתי לברוח. כל כך רציתי לברוח עד שהגדר התעצבה מחדש לפי רצוני. הגדר הלבנה מקרשי פלסטיק שעמדה אטומה וחזקה פעם הפכה פתאום לגדר בד בגובה המותניים. קיפלתי אותה ויצאתי מהחצר, ומרגע שיצאתי הגדר חזרה לקדמותה. פחדתי שהם יראו אותי מבעד לחריצים הקטנים שיש בגדר, אבל הם היו עסוקים בשירה. ברגע שהשירה הסתיימה הם פתאום שמו לב שאני לא נמצא. התכוונתי לברוח, כמו שעשית כבר בכמה חלומות אחרים שהתרחשו בבית של סבתי, אבל באותה שניה נגמר החלום.

את החלום השני אני בקושי זוכר. הרעיון שלו הוא שחברה שמייצרת מזון תעשייתי מערבבת חומר רעיל באוכל שלה, שגורם לאנשים לכל מיני דברים. אני אכלתי מהאוכל בהתחלה אבל לא קרא לי כלום. מאוחר יותר התברר לי גם שהמששלה מרעילה את המים הציבוריים, אז אני מעביר את המים מהברז למים ממעיין מים פרטי שלי, שאף אחד לא יודע עליו. אני לא קונה בקבוקי מים כי אני מפחד שהחברה שמייצרת אותם הכניסה משהו גם אליהם. זה מה שאני זוכר מהחלום.


4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך