חיה בספר ^_^ (משתמש חדש )
טוב יש כמה אופציות או שאני ממשיכה את זה ועושה פרק כפול (עם יהיו הרבה תגובות )
או שאני ממשיכה את She wolf או שאני ממשיכה את אלם השתיקה .
תבחרו מה שבלכם ואני ימשיך ^_^

נ.ב יש לי רעיון לסיפור חדש עם הרשמה (הוא יהיה על מלאכים ושטנים ) עם אין דרישות לאלם השתיקה אני יתחיל אותו ^_^

Burn פרק 2 ^_^ (שיניתי ז'אנר )

טוב יש כמה אופציות או שאני ממשיכה את זה ועושה פרק כפול (עם יהיו הרבה תגובות )
או שאני ממשיכה את She wolf או שאני ממשיכה את אלם השתיקה .
תבחרו מה שבלכם ואני ימשיך ^_^

נ.ב יש לי רעיון לסיפור חדש עם הרשמה (הוא יהיה על מלאכים ושטנים ) עם אין דרישות לאלם השתיקה אני יתחיל אותו ^_^

"כבר הגענו ?" שאלתי את אמא בפעם החמישית אולי .
"עד לא אמ בדרך כלל את לא כזאת חסרת סבלנות מה קרה לך ?" שאלה אימי .
לא עניתי פשוט המשכתי לבהות מבעד לחלון בזמן שהשיר שהתנגן ברדיו של המכונית התחלף לשיר הקיטשי של סלין דיון .
אמא שלי התחילה לזמזם את המילים .ידעתי שפעם זה היה השיר שלה ושל אבא .
הנוף שסיבי התחלף לנוף של שדות ויערות ירוקים .לא ידעתי עד כמה אני רחוקה מהבית .
לאחר עד כמה פעמים ששאלתי את אמא שלי עם הגענו וכשעה שלמה של נסיעה הגענו סוף סוף .
"זה המקום " אמרה אימי והחוותה עם ראשה לעבר החלון הקדמי הביניין לא נראה מיושן כל כך .
הוא היה צבועה בחום-צהוב-דהוי והוא היה מלבני כלומר מה שראיתי היה רק החזית של הבניין .
"עכשיו כשאני כאן לא מגיעה לי לשמוע קצת על מה שהולך פה ?" שאלתי את אימי בסקרנות .
"בסדר …" היא נשמה עמוק " אבא שלך למד במקום הזה … הוא עוזר לילדים בעלי פוטנציאל כמוך . כשתכירי את מנהל בית הספר תביני למה הכוונה " הקול שלה היה מתחמק .
מה זאת אומרת ילדים עם פוטנציאל ? זה נישמע כמו משהו שאומרים על ילד עם הפרעות למידה אומנם אני קצת היפרקטיביית אבל אין לי הפרעות למידה .
"אמא מה זאת אומרת פוטנציאל ?" שאלתי .
"זה אומר ששם את תרגישי כמו כולם " היא מאר והבהירה לי בקולה שזה לא הזמן לדבר על דברים כאלה .
פלטתי אנחת אכזבה ונשאנתי על המושב האחורי בזמן שאמא נכנסה למגרש החניה של הפנימייה .
אמא עצרה את המכונית ושנינו יצאנו ממנה .
ממש ליד דלתות הכניסה הראשיות עמד עדם נמוך וקירח שנראה בסביבות גיל הארבעים לחייו .
"שלום אני אולי ג'ורג הגיעה לכאן לפני כמה ימים לרשום את הבת שלנו " אמרה אימי לאדם שהיה ללא ספק יותר נמוך ממנה .
"או כן ג'ורג … תלמיד למופת " הוא אמר בקול מהורהר ."אז את בטח הבת שלו אמבר " הוא חייך עלי חיוך ידידותי ואני השבתי לו בחיוך עקום יותר .
"אני המנהל של פנימיית ברון עם אמא שלך תסכים אני אראה לך איפה נמצא החדר שלך וחדר האוכל. אני מניח שאחרי ארוכת הערב כבר תכירי המון חברים שיראו לך את שאר המקומות המגניבים שיש כאן " חיוך עלי על פני כששמעתי אותו אומר את המילה מגניב זה היה כזה מתוק שהוא רוצה להשתלב בראש של הנוער .
"אני אשמח לראות את המקום " אמרתי .
"בסדר אז … אמ בהצלחה " אמא רכנה כדי לחבק אותי . חיבקתי אותה וחזק והרחתי את ריח השמפו המוכר שלה .זה שאני לא אריח בזמן הקרוב .
"להתראות אמא " אמרתי וניסיתי להשמע חזקה .
קיוותי שזה שאני האזוב את הבית יאפשר להם לסדר את העניינים בניהם .
אמא הלכה ואני נשארתי עם המנהל .
"אמבר שנתחיל בסיור ?" שאל המנהל בקול מלא רכות .
הנהנתי . הוא עזר לי להרים את המזוודה שלי ונכנסנו יחד לבניין הגדול .


תגובות (4)

תמשיכי את זה!!!

04/10/2013 05:13

המשך!

04/10/2013 05:16

זה תמשיכי

04/10/2013 06:06

תמשיכיייי את זה !! זה מהממםם

04/10/2013 07:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך