StayingHigh
בבקשה, חוות דעת ♥

Rather Be – פרק 3

StayingHigh 15/05/2014 751 צפיות תגובה אחת
בבקשה, חוות דעת ♥

האלי נכנסה למעלית וירדה אל חדר האוכל. היא רצה אל כולם, הראשונה שהיא פנתה אליה הייתה אמה. האלי הוציאה אקדח קטן, ואמרה: "אל תדאגו, זה זריקה." היא טבלה את המחט בתוך מים שהיו שם, והזריקה לאמה את החומר. "אח…" מלמלה אמה. האלי נתנה לאנדרו ולאליסון אקדחים, וביקשה: "תזריקו את זה לכולם, שהם יחזרו לעצמם." האלי שאלה: "איך הכל קרה?" "אנה אכלה את העוף והתעלפה, כולנו דאגנו לה ובא מישהו מאחורה ותקף את ג'ון. הסתכלתי עליו ולקחתי סכין ותקעתי אצלו בקיבה. הוא צרח ואז הוא זרק משהו, ונעלם. כולם התחילו לצנוח אחד אחרי השני…" אמרה אמה. סאם קמה, וצעקה: "אנה נעלמה!" "ומארק גם!" צעק ג'ון. האלי ישר הבינה מה קרה. "אני חושבת שזה מוקדם מדי בשבילכם לצאת למשימה. אני יוצאת להציל את אנה ומארק. אתם תישארו במקלט הזה, אם אתם שומעים צלצולים תיזהרו להוציא הגה במשך 6 דקות!" אמרה האלי בתקיפות. היא הוציאה מארון אחד רובים- רובה אחד עם חצי שיתוק, 2 אחרים רגילים. היא סגרה את כולם במקלט ונעלה את הדלת.
"ג.א, אני יוצאת להציל אותם."
"בסדר. בהצלחה."
ג'ון אמר: "זה הורג אותי, מי הבחור הזה היה? אני מת להרוג אותו." "ג'ון, תפסיק להיות עצבני. האלי תצליח להציל את מארק." אמרה אמה בשקט. סאם אמרה: "אם אנה וג'ון כבר מתים? אז מה אחר כך? אנחנו בקושי שורדים עם האלי הזאת וכל האימונים האלה שהיא נתנה, ואל תשכחו שאליסון כבר התעלפה ואנדרו התמוטט!" אמה נעמדה ליד הדלת, הסתכלה על הידית וניסתה את מזלה- הדלת נפתחה. בשקט היא התגנבה החוצה וכתבה על נייר מכתב. היא פתחה את הארון והוציאה רובה. היא עקבה אחרי העקבות של האלי, ומצאה בניין בצבע שחור-אפור, עם ציור ענק של יהלום. היא נכנסה דרך החלון, ועשתה בפנים סיבוב. היא ראתה את האלי יושבת על כיסא, היא הייתה קשורה, ובלי הכרה. "אל תיגע בי, ג'ון." היא לחשה. "איך ידעת שאני כאן?" הוא שאל בלחש. היא ענתה: "אני יודעת שכולכם כאן." סאם אמרה: "אני חייבת למצוא את אנה." והלכה במסדרון אחד. ג'ון הצטרף אליה. כל השאר הצטרפו אל אמה.
"שמישהו ייקח את האלי מפה." לחשה אמה. קייטלין, נערה שקטה שאף אחד לא שם לב אליה, מלמלה: "אני חושבת שאני יוכל לקחת אותה אם ייצרו לי הסחה…" דלרי, עוד נערה שנעלמה איכשהוא מעיני כולם, אמרה: "אני יעשה את זה. ניכנס יחד." קייטלין ודלרי נכנסו לחדר- שנעל מיד אחרי שהן נכנסו. "מי אתן?" שאל קול. דלרי אמרה: "אני ג'יל ווסט, באתי לבקר את הנכד שלי שעובד פה." "למה הנסון לא אמר שסבתא שלו באה לבקר? תרגישי חופשייה. ומי זו שבאה איתך?" שאל אותו הקול. דלרי אמרה: "היא הנכדה האחרת שלי." "תיהנו מהביקור." אמר הקול ונעלם. דלרי הייתה שחקנית, שיכלה לחקות קול של כל דבר- אישה זקנה, תינוק, אפילו ציפור נדירה. קייטלין התירה את הקשרים ושיחררה את האלי, הן לקחו אותה החוצה. אמה המשיכה עם כולם, ואז התחיל מטח יריות באוויר.
סאם וג'ון הלכו בשקט. ג'ון שאל: "איך קוראים לך?" "סאם ברג. לך?" "ג'ון רובין ברוק." הוא אמר בביטחון. סאם אמרה: "מגניב." והסתכלה סביב. הם שמעו צעקות מחדר סמוך, סאם ישר זיהתה שזו אנה. "תפסיק!" צעקה אנה. הם הציצו לחדר, הכו את אנה בשוט. "את אוהבת את זה, כלבה?" שאלו אותה. היא בכתה. סאם וג'ון התפרצו לחדר, סאם נתנה לג'ון אקדח שהיא סחבה איתה מאז שיצאה מהפנימייה, והם פתחו ביריות. כולם נהרגו, הם לקחו את אנה וברחו. האזעקה פעלה.


תגובות (1)

תמשיכיי תודה שצירפת ואנה יצאה מושלמתתת

15/05/2014 15:50
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך