ריצ'י
כמה פחדים שהיו לי לאורך החיים עד עכשיו.

אוסף פחדיי

ריצ'י 25/02/2014 873 צפיות אין תגובות
כמה פחדים שהיו לי לאורך החיים עד עכשיו.

מי אמר שלא קורה כלום בזמן שישנים? מי אמר שבזמן שישנים אין יצורים אפורים שעומדים מעליכם עם ראשים ארוכים ואצבעות בעלי חמישה פרקים שבוחנים אותכם עם עיניהם השחורות. ניזונים מהחלומות ונעלמים ברגע שעיניכם נפתחות.
מי אמר שאין אף אחד מאחוריכם כשאתם הולכים לבד בחישכה? עוקב אחריכם עם גלימה ארוכה ושחורה עיניו נוטפות דמעות כחולות בזמן שהוא חושב על מזימות מרושעות שלכם יעשה כשתעצרו לרגע או תמעדו.
מי אמר שאפשר להשאיר בלילה את התריסים פתוחים? ככה הזקנה בעלת העיניים האדומות תוכל אתכם לראות ולקלל אתכם בכישופי זוועות שישאירו אותכם יתומים בלי שתי ההורים.
מי אמר שכל האנשים שאתם רואים ברחוב אמיתיים? לפחות אחד מהם הוא פרי דמיונכם שיצא בטעות מסיוט שלכם ועכשיו מה שנותר לו הוא לרדוף אותכם כל חייכם עד שבסוף כשתהיו רגעים לפני הסוף הוא את עצמו יחשוף.
מי אמר שהצעדים על העקבים בחוץ הם של נשים? אלא יצורים גבוהים שנראים כמו מקלות עם רגליים מעץ שהולכים ומטיילים בעיר מקץ לקץ.
מי אמר שאמונות תפלות הן תפלות? חציתי מסלול של חתול שחור בלי לירוק שלוש פעמים לאחור, עברתי מתחת לסולם כבר מאה פעם, שברתי מראה מהזעם ולפי החישובים יש לי לפחות מאתיים ושתיים שנים של מזל רע מה שעכשיו גיליתי באמת קורה כי כבר כמה חודשים שאני לא מפסיק להחליק בכל צעד שלישי.
מי אמר שיש משמעות למה שאנחנו עושים? הרי כל מה שאנחנו עושים וכל התחושות שאנחנו חשים וההנאה שאנחנו מרגישים היא רק תוצאה של מטרה שהטבע קבע – המשכיות המין, אולי קשה להבין..
מי אמר שמחר לא מתים? ממטאור שלא אובחן על ידי סוכנות החלל בזמן, מפצצת אטום מאיראן, מאיזשהו חומר לבן, חנק מתיקן, מרעלן מעקרב שנכנס לתוך הנעליים בזמן שישנתם, במהירות הבזק מברק, מנפילה אקראית עם תוצאה נוראית או משען שאומר שנגמר כל הזמן.
ומי אמר שהממד יחזיק מעמד? אולי כן אבל אצלי בבית אין אז בשבילי הכול נגמר אם מחר מטורף יחליט לשגר את הטיל עם השם שלי עליו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך