תגיבו מה אתם חושבים

אולי זה אונס (קטעים מיניים)

14/02/2016 8813 צפיות 5 תגובות
תגיבו מה אתם חושבים

הכל התחיל בבת מצווה שלי, יותר נכון שבוע אחרי הבת מצווה… קוראים לי קרן ויש לי אחות אחת גדולה ממני בארבע שנים. באותו יום הגעתי הביתה אחרי הלימודים, ואמא ואבא קראו לי לשיחה חשובה בחדר שלהם. נכנסתי לחדר והתיישבתי בכיסא, ואז אמא אמרה: ישבנו על זה המשפחה וחשבנו על זה שאנחנו צריכים משרתת, והחלטנו שזה יהיה את.. אני ילדה טובה שכמעט תמיד מקשיבה להורים אבל עכשיו זה היה ממש מוזר.. "מה??" אמרתי, ואמא ענתה לי: כמו שאת שומעת קרן מעכשיו את מכינה אוכל, שוטפת את הבית, מנקה, עושה כביסות וכל מה שאני, אבא או טליה(אחותי) נגיד לך לעשות. ואת תבצעי הכל. בהתחלה זה היה לי ממש מוזר אבל תוך כמה זמן הם כבר הרגילו אותי לזה, ואחרי חודשיים כבר היה לי ברור מקומי בבית ועשיתי כל מה שאמרו לי, כולל הכל. איבדתי את הרצון שלי. כלפי חוץ התנהגתי כרגיל, כאילו כלום לא קרה. יום אחד, ארבעה חודשים אחרי שהכל התחיל, טליה קראה לי מהמטבח ואמרה לי ללכת למחשב שלה להיכנס לסרטון פורנו של שתי בנות ולחכות בחדר עד שהיא תבוא. הייתי בשוק שאחותי מבקשת ממני דבר כזה אבל זה כבר היה יותר חזק ממני, אז הלכתי ובצעתי את מה שהיא אמרה. כעבור מספר דקות טליה נכנסה לחדר הפעילה את הסרטון והתחילה להתפשט. היא פקדה עלי לבוא לעזור לה להתפשט ואני בחוסר אונים הסכמתי ועזרתי לה עד שהיא הייתה בביקיני. היא נשכבה על המיטה והורידה טיפה את החוטיני, סובבתי את הראש כי לא רציתי לראות אך היא צחקה ואמרה בואי לכאן ותלקקי לי את הכוס. עכשיו! התקרבתי רועדת והיא תפסה לי את הראש והצמידה אותו לכוס שלה וצעקה: תתחילי ללקק משרתת! ליקקתי טיפה בקושי רב אז היא נתנה לי סתירה ואמרה: אם אני לא יהיה מרוצה מהליקוק שלך את תחטפי! מובן? הנהנתי בראשי והתחלתי ללקק מהר. אחח ככה טוב היא אמרה תוך כדי שהיא רואה את הסרט. ועכשיו, אמרה והורידה את החזייה, תלקקי את הפיטמות! הנהנתי בראשי והתחלתי ללקק תוך כדי שהיא הכניסה לי יד לכוס דרך המכנסיים. הרגשתי נורא, חיללו את גופי, ועוד אחותי! מתי שהו היא שחררה אותי והלכתי לחדר שלי. מאז לא הייתי אותו בן אדם, פשוט נשברתי. לא התייחסתי לחברות אז הם עזבו אותי. וכל מה שמישהו מהמשפחה אמר לי בצעתי. יום אחד, שאחותי שוב עשתה לי את זה בסלון, אמא ואבא נכנסו הביתה. חשבתי שסוף סוף זה יפסק ואחותי תקבל את מה שמגיע לה, אבל הם בכלל לא עשו כלום. מסתבר שאחותי סיפרה להם והם זרמו עם זה. יותר מזה עכשיו כשהם ראו אותנו הם התלהבו והחליטו להצטרף, אבא אמר לי למצוץ לו ואמא דחפה לי יד לכוס, ואז הם התחלפו אבא חודר מאחורה ואני מלקקת לאמא ולטליה את הכוס. פשוט נקרעתי מבפנים ממה שהם עושים לי. אך כבר לא היה בי טיפת התנגדות. ככה זה נמשך שנה שהם עושים בי ובגוף שלי מה שהם רוצים. ואני כבר מחוץ לבית הייתי פשוט צייתנית, עשיתי כל מה שאמרו לי.
יום אחד, אחת הבנות היותר רעות בכיתה שלי ושתי חברות שלה קראו לי הצידה בהפסקה, כמובן שבאתי אליהם, והם אמרו לי…

המשך יבוא..הכל התחיל בבת מצווה שלי, יותר נכון שבוע אחרי הבת מצווה… קוראים לי קרן ויש לי אחות אחת גדולה ממני בארבע שנים. באותו יום הגעתי הביתה אחרי הלימודים, ואמא ואבא קראו לי לשיחה חשובה בחדר שלהם. נכנסתי לחדר והתיישבתי בכיסא, ואז אמא אמרה: ישבנו על זה המשפחה וחשבנו על זה שאנחנו צריכים משרתת, והחלטנו שזה יהיה את.. אני ילדה טובה שכמעט תמיד מקשיבה להורים אבל עכשיו זה היה ממש מוזר.. "מה??" אמרתי, ואמא ענתה לי: כמו שאת שומעת קרן מעכשיו את מכינה אוכל, שוטפת את הבית, מנקה, עושה כביסות וכל מה שאני, אבא או טליה(אחותי) נגיד לך לעשות. ואת תבצעי הכל. בהתחלה זה היה לי ממש מוזר אבל תוך כמה זמן הם כבר הרגילו אותי לזה, ואחרי חודשיים כבר היה לי ברור מקומי בבית ועשיתי כל מה שאמרו לי, כולל הכל. איבדתי את הרצון שלי. כלפי חוץ התנהגתי כרגיל, כאילו כלום לא קרה. יום אחד, ארבעה חודשים אחרי שהכל התחיל, טליה קראה לי מהמטבח ואמרה לי ללכת למחשב שלה להיכנס לסרטון פורנו של שתי בנות ולחכות בחדר עד שהיא תבוא. הייתי בשוק שאחותי מבקשת ממני דבר כזה אבל זה כבר היה יותר חזק ממני, אז הלכתי ובצעתי את מה שהיא אמרה. כעבור מספר דקות טליה נכנסה לחדר הפעילה את הסרטון והתחילה להתפשט. היא פקדה עלי לבוא לעזור לה להתפשט ואני בחוסר אונים הסכמתי ועזרתי לה עד שהיא הייתה בביקיני. היא נשכבה על המיטה והורידה טיפה את החוטיני, סובבתי את הראש כי לא רציתי לראות אך היא צחקה ואמרה בואי לכאן ותלקקי לי את הכוס. עכשיו! התקרבתי רועדת והיא תפסה לי את הראש והצמידה אותו לכוס שלה וצעקה: תתחילי ללקק משרתת! ליקקתי טיפה בקושי רב אז היא נתנה לי סתירה ואמרה: אם אני לא יהיה מרוצה מהליקוק שלך את תחטפי! מובן? הנהנתי בראשי והתחלתי ללקק מהר. אחח ככה טוב היא אמרה תוך כדי שהיא רואה את הסרט. ועכשיו, אמרה והורידה את החזייה, תלקקי את הפיטמות! הנהנתי בראשי והתחלתי ללקק תוך כדי שהיא הכניסה לי יד לכוס דרך המכנסיים. הרגשתי נורא, חיללו את גופי, ועוד אחותי! מתי שהו היא שחררה אותי והלכתי לחדר שלי. מאז לא הייתי אותו בן אדם, פשוט נשברתי. לא התייחסתי לחברות אז הם עזבו אותי. וכל מה שמישהו אמר לי בצעתי. מאמא עד למורה ולחברות. יום אחד, שאחותי שוב עשתה לי את זה בסלון, אמא ואבא נכנסו הביתה. חשבתי שסוף סוף זה הפסק ואחותי תקבל את מה שמגיע לה, אבל הם בכלל לא עשו כלום. מסתבר שאחותי סיפרה להם והם זרמו עם זה. יותר מזה עכשיו כשהם ראו אותנו הם התלהבו והחליטו להצטרף, אבא אמר לי למצוץ לו ואמא דחפה לי יד לכוס, ואז הם התחלפו אבא חודר מאחורה ואני מלקקת לאמא ולטליה את הכוס. פשוט נקרעתי מבפנים ממה שהם עושים לי. אך כבר לא היה בי טיפת התנגדות. ככה זה נמשך שנה שהם עושים בי ובגוף שלי מה שהם רוצים. ואני כבר מחוץ לבית הייתי פשוט צייתנית, עשיתי כל מה שאמרו לי.
יום אחד, אחת הבנות היותר רעות בכיתה שלי ושתי חברות שלה קראו לי הצידה בהפסקה, כמובן שבאתי אליהם, והם אמרו לי…

המשך יבוא…הכל התחיל בבת מצווה שלי, יותר נכון שבוע אחרי הבת מצווה… קוראים לי קרן ויש לי אחות אחת גדולה ממני בארבע שנים. באותו יום הגעתי הביתה אחרי הלימודים, ואמא ואבא קראו לי לשיחה חשובה בחדר שלהם. נכנסתי לחדר והתיישבתי בכיסא, ואז אמא אמרה: ישבנו על זה המשפחה וחשבנו על זה שאנחנו צריכים משרתת, והחלטנו שזה יהיה את.. אני ילדה טובה שכמעט תמיד מקשיבה להורים אבל עכשיו זה היה ממש מוזר.. "מה??" אמרתי, ואמא ענתה לי: כמו שאת שומעת קרן מעכשיו את מכינה אוכל, שוטפת את הבית, מנקה, עושה כביסות וכל מה שאני, אבא או טליה(אחותי) נגיד לך לעשות. ואת תבצעי הכל. בהתחלה זה היה לי ממש מוזר אבל תוך כמה זמן הם כבר הרגילו אותי לזה, ואחרי חודשיים כבר היה לי ברור מקומי בבית ועשיתי כל מה שאמרו לי, כולל הכל. איבדתי את הרצון שלי. כלפי חוץ התנהגתי כרגיל, כאילו כלום לא קרה. יום אחד, ארבעה חודשים אחרי שהכל התחיל, טליה קראה לי מהמטבח ואמרה לי ללכת למחשב שלה להיכנס לסרטון פורנו של שתי בנות ולחכות בחדר עד שהיא תבוא. הייתי בשוק שאחותי מבקשת ממני דבר כזה אבל זה כבר היה יותר חזק ממני, אז הלכתי ובצעתי את מה שהיא אמרה. כעבור מספר דקות טליה נכנסה לחדר הפעילה את הסרטון והתחילה להתפשט. היא פקדה עלי לבוא לעזור לה להתפשט ואני בחוסר אונים הסכמתי ועזרתי לה עד שהיא הייתה בביקיני. היא נשכבה על המיטה והורידה טיפה את החוטיני, סובבתי את הראש כי לא רציתי לראות אך היא צחקה ואמרה בואי לכאן ותלקקי לי את הכוס. עכשיו! התקרבתי רועדת והיא תפסה לי את הראש והצמידה אותו לכוס שלה וצעקה: תתחילי ללקק משרתת! ליקקתי טיפה בקושי רב אז היא נתנה לי סתירה ואמרה: אם אני לא יהיה מרוצה מהליקוק שלך את תחטפי! מובן? הנהנתי בראשי והתחלתי ללקק מהר. אחח ככה טוב היא אמרה תוך כדי שהיא רואה את הסרט. ועכשיו, אמרה והורידה את החזייה, תלקקי את הפיטמות! הנהנתי בראשי והתחלתי ללקק תוך כדי שהיא הכניסה לי יד לכוס דרך המכנסיים. הרגשתי נורא, חיללו את גופי, ועוד אחותי! מתי שהו היא שחררה אותי והלכתי לחדר שלי. מאז לא הייתי אותו בן אדם, פשוט נשברתי. לא התייחסתי לחברות אז הם עזבו אותי. וכל מה שמישהו אמר לי בצעתי. מאמא עד למורה ולחברות. יום אחד, שאחותי שוב עשתה לי את זה בסלון, אמא ואבא נכנסו הביתה. חשבתי שסוף סוף זה הפסק ואחותי תקבל את מה שמגיע לה, אבל הם בכלל לא עשו כלום. מסתבר שאחותי סיפרה להם והם זרמו עם זה. יותר מזה עכשיו כשהם ראו אותנו הם התלהבו והחליטו להצטרף, אבא אמר לי למצוץ לו ואמא דחפה לי יד לכוס, ואז הם התחלפו אבא חודר מאחורה ואני מלקקת לאמא ולטליה את הכוס. פשוט נקרעתי מבפנים ממה שהם עושים לי. אך כבר לא היה בי טיפת התנגדות. ככה זה נמשך שנה שהם עושים בי ובגוף שלי מה שהם רוצים. ואני כבר מחוץ לבית הייתי פשוט צייתנית, עשיתי כל מה שאמרו לי.
יום אחד, אחת הבנות היותר רעות בכיתה שלי ושתי חברות שלה קראו לי הצידה בהפסקה, כמובן שבאתי אליהם, והם אמרו לי…

המשך יבוא…


תגובות (5)

אני חושבת שהיית צריכה לשים אזהרה של גיל, כאילו 18 או משהו בסיגנון כי לא כולם רוצים לקרוא את זה… אני לא ממש מבינה או קוראת כתיבה כזאת אז אני לא יכולה לשפוט…

14/02/2016 22:33

זה לא אמין… מצטער

15/02/2016 04:19

הרעיון של הסיפור יותר ממדהים!!! אבל צורה שאת כותבת את זה לא מתאימה לצורה של הסיפור, זה צריך להיות הרבה יותר אמונציונלי ומסעיר. היה חלקים שהם היו בסדר אבל רוב הטקסט היה מעט שטחי. מקווה שתעבדי על עצמך

15/02/2016 08:38

כדאי להוסיף מירכאות כשמישהו/ מישהי מדברים, אבל הרעיון נהדר.

30/03/2016 21:44

את כותבת סוג של BDSM אבל זה טיפה לא אמין, אז זה פחות מוצלח. אבל הרעיון הוא טוב

14/12/2018 01:02