משעמם לי
סיפור נוסף שהוא מפחיד שיכפר על הסיפור המפחיד הקודם

אמילי אמילי

משעמם לי 14/01/2014 900 צפיות 6 תגובות
סיפור נוסף שהוא מפחיד שיכפר על הסיפור המפחיד הקודם

תאריך: 7/4/1915
שעה: 18:26
מקום: ביתה של אמילי
אמילי נכנסת לביתה לאחר יום עבודה קשה בבית הקפה. אמילי אינה יודעת מה מחכה לה בבית.
אמילי הולכת למטבח, אמילי צורחת, אמילי כבר לא בבית, אמילי כבר לא כאן.
סיבת הרצח והגורם לכך: אמילי נכנסה לחובות בגלל אי תשלום שכר דירה, אנשים איימו ואיימו עליה והיא לעולם לא נכנעה עד שיום אחד היא הגיעה לביתה וחיכה לה שם בחור גבוה וחזק עם רובה וברגע שהיא נכנסה למטבח הוא ירה לה בלב.
כעבור 25 שנים…
תאריך: 7/4/1940
שעה: 18:26
מקום: ביתה לשעבר של אמילי שעכשיו זהו ביתה של סוזן.
סוזן עברה לשכונה. סוזן גרה בבית של אמילי.
כשסוזן הגיעה לביתה היא חשה שמשהו מוזר מתרחש בביתה, היא שמעה רעשים מוזרים וכל הכלים שנמצאים בבית שלה התעופפו לכל עבר. סוזן הולכת למטבח היא רואה דמות משונה ומחליטה להתקרב אליה, ככל שהיא מתקרבת הדמות גודלת וגודלת עד שלבסוף היא נהיית יותר מדי גדולה וסוזן נעלמה.
כעבור כל 25 שנים באותו התאריך, באותה שעה, כל מי שעבר לגור בביתה של אמילי נעלמה.
בשנת 2010 לבסוף הרסו את ביתה אך נשמות כל אלה שנרצחו כולל אמילי עדיין משוטטות באותה השכונה וכל ערב בדיוק בתאריך 7/4 מתים 25 אנשים באותה שכונה.


תגובות (6)

אהבתי(:
אבל באמת להשתמש בשם סוזן?(השם שלי)

16/01/2014 09:31

סליחה אבל אני לא מכירה אף אחד בשם סוזן לכן שמתי שם זה

16/01/2014 10:58

האמת?
לא כל כך אהבתי… כי את לא מתארת מספיק את הפחד… זה כאילו את מעבירה משדר חדשות על אמילי שנרצחה והמשדר הבא של הולך להיות על דוב פנדה חמוד שנולד בגן חיות… אין פה מספיק פחד זה כאילו את מציינת עובדות..

17/01/2014 03:26

בכל מקרה זה כבר לא משנה הפסקתי לכתוב באתר הזה אני מבינה שאני לא כותבת טובה אלה כותבת גרועה!!! אני לא כותבת פה סיפורים על עובדות אבל גם לא על רגש! הקטע של הסיפור הוא בעצם להעביר עניין לקורא אני ראיתי מליוני סיפורים עם סגנון כתיבה כמו שלי ואצל אף אחד מהם לא מצוין רגש

17/01/2014 10:15

לא כלכך אהבתי… אין בכלל סימני פיסוק, אין את מה שיתן לך אווירה…. תקראי פה כמה סיפורים מפחידים ותסדרי את זה. בהצלחה ♥

21/01/2014 03:43

למה גרועה?
את מדברת פה עם ילדה שכתבה "גיה לי חביבה" (לא שגיאת הקלדה..) ועפה על עצמה על הכתב היפה! (והתעלמה מכך שכתבה 'גינה' ללא נ')
נכון שיש יותר טובים ממך, אבל אין אף אחד שהוא הכי טוב בכתיבה. טוב, בעיקר כי זה עניין סובייקטיבי ותלוי בנורמות חברתיות ו..~חפירות חפירות חפירות~

עכשיו לסיפור עצמו (ומקווה שללא חפירות פסיכולוגיות נוספות מצידי) :
אני באופן אישי מעדיפה שלא אומרים לי 'כעבור בלהבלהבלה' כיאני אוהבת להבין שעבר זמן לפי הסיפור עצמו, אבל לא זו הבעיה.
אולי יש סופרים אחרים שטובים יותר במסירת סיפור כמו עובדות, אבל אני לא אוהבת את זה בכל מקרה. תנסי לשכתב את הסיפור מהתחלה אבל לא כמו דיווח חדשותי אלא כיאילו את רואה סרט אימה.
בנוסף, אל תכתבי מספרים בסיפור. תכתבי עשרים וחמש שנים במקום 25 שנים, למשל. זה הבדל קטן שנראה שולי, אבל זה משנה מיידית את התפיסה של הקוראים לגבי הסיפור.
אני חושבת שכדאי שתמשיכי להתאמן ולתרגל כתיבה וכך בלי לשים לב את תשתפרי. זה כמו בנות גמישות מדי שעושות שפגטים כל שנייה. חלק נולדות גמישות – וחלק צריכות להתאמן עד שהן מגיעות למצב כזה.
אני מחכה לראות את הסיפור הבא שתכתבי, גם אם הוא יהיה למטרת תרגול בלבד :)

29/01/2014 09:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך