אני יודעת שאתה שם.. פיטר -פרק 5-

shani123 28/05/2013 820 צפיות 2 תגובות

מנקודת המבט של ניקול

"איפה אתה?" שאלתי את פיטר באתר הזה..
"מחוץ לבית שלך" הוא כתב
"ממממ אני חושבת שניהיה מאוחר" אמרתי מסתכלת מהחלום אל השמייים
"כן.." דניאל אמרה
"צריכות ללכת?" מאיה שאלה
"כן.." אמרתי..
"אני ילווה אתכם.." מאיה אמרה.. וליוותה אותנו לשער.. יצאנו ודניאל ואני התחלנו ללכת..
"אני ממש מפחדת" אמרתי
"גם אני" דניאל אמרה
"הוא אמר שהוא מחוץ לבית שלי.." אמרתי
"רוצה שאני ילווה אותך לבית שלך?" היא שאלה
"כן.." אמרתי.. אחרי 10 דקות הגענו לבית שלי.. ובכניסה לבית עמד ג'יפ ענק כשהחלונות שלו שחורים בצורה מפחידה.. ועל החלום היה כתוב בגדול P בצבע לבן.
"אעאעאעעא" אני ודניאל צרחנו.. דניאל אמרה ביי מהר ורצה לבית שלי.. דפקתי ריצה לבית.. נכנסתי הכי מהר שיכולתי סגרתי את הדלת.. נעלתי אותה בכל דרך אפשרית.. לרע המזל הייתי לבד בבית.. והיה ממש צפחיד לבד.. אחרי שעה וחצי שראיתי שכלום לא קורה נכנסתי להתקלח… אחרי חצי שעה יצאאתי והתנגבתי.. התלבשתי, הסתרקתי.. ונכנסתי לפייסבוק.. טוויטר… אחרי 10 דקות בשעה שמונה ורבע הייתה הפסקת חשמל… כל הבית היה חשוך.. התחלתי לפחד, לרעוד, ללחוש לעצמי שהכל בסדר.. עד שראיתי שכתוב בלבן על המחשב שלי " Game over start live"
המשחק נגמר החיים מתחילים? מה זה אומר? שעד עכשיו חיינו במשחק? ועכשיו החיים האמיתיים מתחילים? התחלתי לבכות, זרקתי את הכרית שלי על המחשב וזה נעלם.. שמעתי רעשים בדלת.. נכנסתי מתחת לשמיכה שלי.. שמעתי קולות.. והם מתגברים.. חזק, חזק, יותר חזק, ויותר חזק.. הידית של הדלת שלי התחילה לזוז..
"אעאאעאעעאעאעאעעא" צרחתי
"מה ישלך ?" אמא שלי צעקה
"אה, זאת את" אמרתי בהקלה
"כן.. למה את יושבת בחושך?" אמא שאלה
"יש הפסקת חשמל" אמרתי
"לא" היא אמרה ולחצה על הכפתור והאור נדלק..


תגובות (2)

ואיי ואיי איזה סיפור מלחיץ !!!
תמשיכיי דחוף !

29/05/2013 07:45

תמשיכי!!

31/05/2013 14:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך