אם מישהו יכול לעזור לי אני אשמח!

אני לא לבד

21/08/2013 722 צפיות 6 תגובות
אם מישהו יכול לעזור לי אני אשמח!

הרגשתי לא בנוח,כמו שמישהו לידי לא יודעת למה,אבל רחתי מהחדר שלי.הרגשתי צללים עוברים לידי מישהו לוחש לי בתוך האוזן.הייתה לי צמרמורת לא הרגשתי בנוח למרות שלא היה שם אף אחד,השעה עכשיו 10:36,וביינתים אני אספר לכם מההתחלה מה קרה…זה היה לילה(או יותר נכון לפנות בוקר).התעוררתי בהרגשה שמישהו מנער אותי,כשהתעוררתי לא היה אף אחד.הירח המלא זרח והצל שלו נכנס לתוך חדרי.פתאום הרגשתי רוח קרירה עוברת לידי.זה הרגיש כמו אלף קוביות קרח בשיא החורף.התחיל להיות לי עור ברווז,עבר לידי עוד פעם צל אבל הפעם הוא לא היה של הירח,אלא של בן אדם.והצל הזה לא היה שלי…הסתובבתי במהירות אבל לא היה שם אף אחד.חזרתי למיטה שלי,ולא הצלחתי להירדם כל הזמן אותם רעשים הופיעו רעשים של דיבורים ושל גרירת חפצים.חיכיתי שהשעה תיהיה כבר שמונה בבוקר ושהרעשים יעלמו.אבל הם לא נעלמו ולא פסקו,הארון נפתח ונסגר,המחברת שלי משנה שעברה נפלה מהשולחן,המגירות השמיעו רעש מוזר,הכפתור של הטלוויזיה נדלק(משהו שהיה חבל כי יש שלט).ובקיצור הרבה דברים משונים,ניסיתי לא לנשום ולא לזוז.את האמת אין לי מושג למה לא זזתי בטח הייתי ממש מפוחדת,אבל מה שאני כן זוכרת בבירור היה שנסיתי להעיר את אחותי בעזרת ניעור,ומשהו החזיק לי את הזרוע וזרק אותה לכיוון שלי.רציתי לצעוק אבל הייתי ממש משותקת ופחדתי!אז עכשיו שהדברים המוזרים הפסיקו לעת עתה למרות שאני עדיין מרגישה מוזר,החלטתי לבדוק על זה באינטרנט ולגרום לזה להפסיק!


תגובות (6)

מטריד O_o
יכול להיות שמישהו מנסה ליצור איתך קשר…

21/08/2013 01:56

זב יכול להיות תופעות לוואי של חלום שחלמת (לרוב לא זוכרים את כל החלום, גם אם חושבים שכן.. ) או של סרט/משו שראית לפני השינה..
ולגבי התחושות, אני מכירה את זה, זה קרה לי מלא פעמים. אין לי איך להסביר את זה. (ואני יודעת שזה מעצבן, אני שומעת גרירות רגליים בכל הבית ואין אף אחד! אני אשכרה מסתובבת עם כרית בבית כדי לבדוק, ואין כלום ~o~)
תנסי להגיד להורים שלך שקורים לך דברים מוזרים…

21/08/2013 02:03

*זה

21/08/2013 02:03

קרה לי מלאה!
אולי חלמת על משהוא

21/08/2013 03:27

לא חלמתי על כלום כמו שספיר אמרה.אבל גם לא ראיתי שום סרט חוץ מי זה קורה לי מלא פעמים

21/08/2013 03:44

*ברחתי
(מה שכתוב בסיפור)

21/08/2013 04:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך