טוב הינה עוד סיפור מפחיד מקווה שתואהבו.
סורי עם יש שגיעות כתיב או כמה מילים שחוזרות על עצמן.
נ.ב-תמיד השמח לביקורת על הסיפורים שלי והכתיבה שלי.
אוהבת l.s in the darck <3

בית מספר 16 חלק א

20/09/2013 610 צפיות אין תגובות
טוב הינה עוד סיפור מפחיד מקווה שתואהבו.
סורי עם יש שגיעות כתיב או כמה מילים שחוזרות על עצמן.
נ.ב-תמיד השמח לביקורת על הסיפורים שלי והכתיבה שלי.
אוהבת l.s in the darck <3

בכל יום ובכל ערב ,בחצות היה נשמע קולות של סוס וכירכרה.
בכל יום ובכל ערב ,בעיר דייקשן היה נשמע קולות של סוס וכירכרה.הקולות תמיד הפסיקו בבית ישן ומפחיד ,בית מפסר 16.
בבית מספר 16 גר איש בן 20 שעוסק בהכנת בובות.כולם חשבו שמשנוסע בכירכרה הוא איזה חבר שנוסע למר תומסון,אבל כשמישהו הציץ מחוץ לחלון הוא לא ראה כלום רק שמע את הסוס והכירכרה שנוסע לכיוון הבית של מר תומסון.
יום אחד חבורת חברים החליתה לנסות ללכת לבית של מר תומסון ולבקש ממנו עם הוא יכול להביא להם כמה בובות כמתנה לחבר שלהם שחוגג יום הולדת.מר תומסון הכניס אותם,אבל החבורה הזאת לא יצא כמה שעות,ימים,שבועות,חודשים,שנים…….
עד שיום אחד ילד אחד עבר ליד הבית הנטוש הזה שבו גר מר תומסון וראה שלוש גופות תלויות.
הילד ברח מישם בכל הכוח וסיפר לכולם את מה שקרה.אנשים באו לראות עם זה באמת נכון.
כולם ראו את שלושת הגופות התלויות ליד החלון ,באו כולם עיתונאים ואנשי חדשות.כולם צילמו וחקרו.יש דבר אחד שאף אחד לא יודע איך הגופות הגיעו לשם?מי רצח אותם?ואיך?
עד היום אף אחד לא יודע את זה.
הסוף!!
-את לא רצינית!!זה בחיים לא קרה.
-בטח שזה קרה.
-רק בגלל ששמעת סוס וכרכרה מהבית של מר הונסון לא מוחיכה כלום.אולי זאת הייתה טלוויזיה.
-נכון ריקי למה את חושבת שהוא איזה שד?
-לא אמרתי שהוא שד.
-חחחחחחחחחח
-חחחחחחחחחח
-דיי רינה,סוזי
-חחחחחח טוב טוב ,אבל מה שמוזר אמרת שהמצאת את הסיפור הזה נכון?!
-כן חוץ מחלק מהדברים שקראתי באינטרנט.
-אז מה מוזר רינה?
-מר הונסון שגר ליד קנה בית נטוש כשהגיעה לעיר שלנו.
-אין מצב סתכלי על הבית שלא יותר חדש משלנו
-אל תהיה בתוחה בזה סוזי שמעתי שכשהוא הגיעה לכאן הוא שיפץ את הבית רק מבחוץ .
-למה?
-אף אחד לא יודע
-דיי בנות נו זה מתחיל להלחיץ אותי.תפסיקי רינה להמציא.
-אבל לא המצאתי ,בגלל שאני רוצה להיות עיתונאית חקרתי קצת את הבית של מר הומסון.
-למה דווקא את הבית שלו?
-כי הוא ניראה לי מוזר קצת ,אפילו שמיבחוץ הוא רגיל
-ומה גילית?
-מה קרה ריקי?פתאום זה מהנין אותך?
-אייי לא……….קצת…….טוב כן מה גילית.
-אוקי אז כך בבית של מר הומסון היה פעם רצח.בבית שלו מישהו רצח שלוש ילדים בלי סיבה.
-בידיוק כמו בסיפור שלי
-אני לא חושבת ריקי,נו רינה ספרי את ההמשך.
-טוב אז האמת שהוא באמת דומה קצת לסיפור של ריקי רק שאת הגופות לא גילו תלויות ליד החלון.
-אז איפה??
-ריקי למה את אוהבת לקטוע אנשים?
-סליחה!!
-הגופות היו תלויות בכניסה של הדלת.פעם אחד איש שמכר בתי רצה לבדוק את הבית ,הוא פתח את הדלת ופיתאום מול הפנים שלו הוא רואה שלד של ילד.
שמעתם אולי על שלוש קברות שאין הלהן את השם של המת?
-כן
-כן
-טוב אז שמה קברו את השלדים של שלושת הילדים.אחרי זה אנשים ניקו שם קצת בבית כדי שהיראה רגיל ונורמלי.
אבל מה שהכי מוזר בבית הזה באמת היה איש אחד שקראו לו מר תומסון והעבודה שלו הייתה הכנת בובות.כשהאנשים באו לנקות את הבית מבפנים הם לא ראו שם אפילו לא בובה אחת.
-הם נעלמו?
-אף אחד לא יודע ,חלק חושבים שמר תומסון לקח את הבובות איתו ועבר לבית אחר,אבל חלק מאמינים שמר תומסון הוא רוח ושזה הוא שרצח את שלושת הילדים ונעלם עם כל החפצים שלו.
-…………….
-נו למה הפסקת רינה?
-אההה זה כל מה שאני יודעת בנתיים!
-רינה לפעמים את לא שימושית ,היה כל כך מענין.
-סורי!
-יש לי רעיון
-איזה סוזי בואו נלך לבית של מר הומסון!!
-כן
-לא!!
-למה לא ריקי לא את אמרת שהסיפור של רינה היה מענין.
-כן אבל……
-אבל מה?
-זה סיפור אמיתי!!לכי תדעי אולי מר הומסון הוא מר תומסון.השמות נורא דומים.
-אין מצב ,יאללה בואו נילך.
-טוב אבל בואו נילך מחר
-טוב
-טוב,פחדנית
-אני לא
-את כן
-חחחחחחחחח טוב תפסיקו נלך מחר אל הבוקר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך