רוקי קון
אני יודע שעבר הרבה זמן מאז הפרק הקודם.. פשוט רק עכשיו יצא לי לכתוב את ההמשך.

הבובה של אחותי פרק 2

רוקי קון 05/01/2013 1029 צפיות 7 תגובות
אני יודע שעבר הרבה זמן מאז הפרק הקודם.. פשוט רק עכשיו יצא לי לכתוב את ההמשך.

אני לא מאמין.. הבובה הזאת פשוט נכנסה אלי הביתה. אבל מה יכלתי לעשות? זה לא תלוי בי או משהו. אבל אני יודע במי זה כן תלוי… , אם אחותי תבקש מאמא לזרוק את הבובה רחוק מכן אז אמא בטוח תסכים. אז הבעיה היא, איך לשכנע את אחותי לזרוק את הבובה? הצצתי מהמנעול של דלת החדר שלה וראיתי אותה ישנה. רגע מה?! משהו חוסם לי את המנעול! לא יכול להיות.. אהההה! צרחתי. ראיתי במנול עין עם תפרים וחיוך מרושע. איך אני יספר על זה לאמא? היא לא תקשיב לי.

החלטתי לנסות לספר לאמא בכל זאת. וכמו שחשבתי, היא אמרה לי שזאת רק בובה שאני מדמיין והחליטה גם לקחת אותי לפסיכולוג. לדעתי היא זאת שצריכה ללכת לפסיכולוג. שמעתי שיחה של אמא ואבא.. זה מה שהם אמרו. אמא: מצאתי פסיכולוג מעולה ברחוב **** בעיר ******. מה אתה אומר? אבא: אין לי ברירה אלא להסכים, נכון? אמא: כן אין לך ברירה.

רוקי, הפסיכולוג מקשיב לך אבל גם מדבר.. הוא לא בובה או משהו. אמרה לי אמא. עברה בי תחושת צמרמורת. מאיפה היא הביאה את המשפט הזה? בובה.. החלטתי שצריך לחקור את זה לעומק. אמא, יש לך עוד משהו חשוב לומר לי על הפסיכולוג..כי אני עדיין קצת מפחד אמרתי לה. ולפתע אמא אמרה לי: רוקי, דבר ראשון אל תצחק לו בפרצוף אם הוא מצחיק אותך. הוא לא ליצן או משהו. גם הוא לא עושה תנועות כאילו הוא פנטומאי. ישר הבנתי שמשהו לא בסדר. זה בדיוק התיאור של.. של.. הבובה של אחותי.

ההמשך יבוא…


תגובות (7)

ממש מרתק….. תמשיך…. :)

05/01/2013 01:34

תודה

05/01/2013 01:36

ממש מדהים ומרתק, אהבתי ממש!
תמשיך :)

05/01/2013 01:38

וואו…. כ"כ מלא זמן!!! חשבתי שכבר לא תמשיך לעולם!!!

05/01/2013 01:38

עאעאעאערעעאעאע המשכת ;)
סיפור ממש טוב ..
אהבתי !

05/01/2013 02:54

תמשייך מהממם ! והשם שלך באמאת רוקי ?!?!

05/01/2013 07:23

כע.. ותודה

05/01/2013 11:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך