מקווה שאהבתם תגובות בבקשה

הבובה שקמה לתחייה פרק 1

15/08/2011 1008 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם תגובות בבקשה

הסיפור מתחיל בבוקר כש איימי יוצת לשחק אים אחותה רון נשמאה צווחה מרון איימי באה בפחד ושאלה מה קרה רון אמרה בגמגום י-יש שם ר-ר-ראש של ילד איימי הלחה לבדור מזה וראתה שזה בובה מדברת כמו הבובות האלו שמדברות מהבטן היא לבשה חליפה שחורה עם עניבה אדומה פניה היו שזופים שיער חום ועניים ירוקות איימי נקרע מזחוק מול רון ורון כעסה ואז התחילה לצחוק עם איימי כשהן הגיעו הביתה איימי התחננה לאימה שתתן לה לשמור את הבובה אמא של הבנות ששמה חן הסקימה איימי כלכך שמחה אבל אימה אמרה לה שתתן גם לרון לשחק איתו איימי אמרה לעצמה בשקט שאף אחד לא שמה "אוף כל דבר שאני מוצאת אני חייבת לשתף את אחותי" השתיים עלו למעלה לאחר חודש ביומולדת של רון ההורים נתנו לה בובה היא הייתה ג'ינג'ית חליפה ירוקה בלי עניבה היא הייתה בצבע עור רגיל לא שזוף איימי כלכך כעסה עד שפתאום בובתה של איימי אמרה מכף ידה של איימי שרון היא מעתיקנית ושהיא שונאת אותו חן ובעלה דן כעסו על איימי ואמרו שהיא מרותקת לשבוע ואיימי אמרה להם שהיא לא אמרה את זה שזה הבובה אמרה את זה אך חן ודן לא האמינו לה וכעסו מאוד והם אמרו לה שיש לה מזל שהם לא מחרים לה את ג'ון(זה השם של הבובה של איימי)


תגובות (1)

סיפור יפה מאוד שלומי תמשיך לתוב סיפורים!

16/08/2011 13:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך