הבית שבקצה הרחוב!פרק 1! (לא אמיתי)

:)veronika 23/03/2012 818 צפיות 3 תגובות

טוב אז זה קרה ביום חמישי נראלי או שביום שישי, אני ומיכל טיילנו ברחוב והלכנו לגן השעשועים, מאחורי גן השעשועים היה לנו בית נטוש ממש ממש מפחיד,כל השכונה פחדה להתקרב לשם וגם אנחנו לא התקרבנו…
אחרי כמה דקות שהתנדנדנו בנדנדות ראינו שנסטיה מתקרבת אז היא באה,התיישבה על הנדנדה הפנוייה והתנדנדה איתנו. אני הצעתי שנקרא לדניאל טומי שרון מיכל וניקול וניכנס לבית… הם הסכימו כי היינו החברים הכי טובים ובבית הספר קראו לנו "החבורה". תמיד היינו קוראים לבית ה"הבית הנטוש", כי זה היה ה"כינוי" שלו… החלונות שלו היו סגורים ומלאים בלבנים, הדלתות היו סגורות אבל לא נעולות. אז אגרנו כוח וניכנסנו לבית. פתאום ראינו שנסטיה נעלמה, חיפשנו וחיפשנו ,אבל לא מצאנו אחרי כמה דקות שמענו את הצעקה שלה מהקומה השנייה, רצנו לשם מהר וגילינו שנסטיה ראתה משהו. ברחנו במהירות מהבית ,יצאנו ורצנו מהר לעבר גן השעשועים. דניאל שאל את נסטיה מה היא ראתה ,היא סיפרה לו שהיא ראתה שם מישהו אבל היא לא ראתה אותו ממש טוב כי הוא נעלם בסוג של אפר שחור כזה בדיוק כשבאנו לבדוק מה קרה לה. אחרי כמה ימים שלא התקרבנו לא לבית ולא לגן השעשועים, יצאנו כולנו לשחק קצת בגן השעשועים ולא הלכנו לשום מקום אחר היינו רק שם, שיחקנו צחקנו והיה כיף עד ש…

-המשך יבוא-


תגובות (3)

אוקיי, אז איך נתחיל, בסיפור שלך- אין נקודה או פסיק. לכן הפסקתי לקרוא אותו באמצע. תשכתבי בבקשה. יש לי עוד כמה הערות, אבל קודם כל תשכתבי אותו.

25/03/2012 05:59

הסיפור שלך מתקדם בצורה מהירה מאוד , תמסי לכתוב איך הדמויות נראות .
ותכתבי יותר איך נראה כול דבר כי לא ממש מבינים , תשתמשי בסימני פיסוק !
אבל מאוד האהבתי את הסיפור לך מחכה להמשך …:)

25/03/2012 06:18

אה דבר ראשון תודה:), וזה פשוט הסיפור הראשון שלי ואני חדשה פה וכל זה, אז אני אנסה לשכתב אותו, ואני יותר אפרט על כל מה שנראה ,ואני אנסה להשתדל יותר ושמחה שאהבתם:)

25/03/2012 08:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך