הביתן הרעוע.

The Lady Of Sorrow 12/08/2013 897 צפיות 11 תגובות

הן נכנסו לביתן הצהוב והרעוע ביריד.
האחת אמרה ״זו מגדת עתידות.. יהיה כיף, הרי זה לא אמיתי..״
והשנייה הססה .
הן הזיזו לצד סדין כתום שנראה כי נתפר מספר רב של פעמים והולך להיקרע שוב.
השולחן מולן היה ריק להפתעתן והיה רק כסא אחד לישיבה.
״קודם אני. בסדר?״ אמרה האחת.
״ט.. טוב. ״ אמרה השניה בהקלה . שהרי אינה רצתה להכנס אל הביתן הרעוע והצהוב.
השניה יצאה. הראשונה התיישבה על הכסא ונראה כי פחדה לזוז מידיי שמא תשבור אותו.
היא סובבה את ראשה לראות אם מגדת העתידות בדרך.
ולפתע היא הופיעה מולה.
״שלום. ״ אמרה המגדת.
״הבהלת אותי !״ קפצה מעט הילדה הראשונה,אך מייד התיישבה בנועם כי פחדה לשבור את הכסא עליו ישבה.
״מה מעשייך כאן היום?״ שאלה מגדת העתידות בעלת העין האחת. עינה השנייה הייתה מוסתרת ברטייה ונראו כשאריות זיפים על פניה. שערה האפור עם שאריות הצבע הבלונדינית תחת המטפחת האדומה הקרועה למחצה הבליטו את אפה המחוץ של מגדת העתידות.
״רציתי לדעת את העתיד.. הרי מדוע הנני פה ?״ צחקקה הילדה.
מגדת העתידות התקרבה לילדה אך היא נרתעה ממנה וזזה אחורנית. להפתעתה הרבה הכסא לא הרעוע לא נשבר.
״בעתיד אדם הקרוב לך יפגע בך. באפשרותך לפגוע בו כעת. מעוניינת ?״ שאלה מגדת העתידות בקולה העמוק .
״קדימה !״ אמרה הילדה בעודה מצחקקת.
״25 שקלים התענוג״ אמרה המגדת.
הילדה הראשונה גלגלה את עיניה באי רצון והושיטה למגדת העתידות שטר ומטבע.
״כעת תתארי בקול לפרטי פרטים כיצד תפגעי באותו אדם שעתיד לפגוע בך. ״ הרימה את קולה מגדת העתידות.
״ אוקיי.. ״ צחקקה הילדה ״ ראשו יכרת בעזרת גרזן מלוכלך בדם שלא נוקה כבר שבועות רבים. בעוד ראשו נכרת ישמעו קולות הפצפוץ מניתוק עמוד השדרה שלו מראשו .לאחר מכן ילקח סכין ויוציא את עיניו מהמקום .עיניו יזרקו על הרצפה באמצע הרחוב ומילוני אנשים ידרכו עליהן באין ידיעה.
ואז, ידרכו אנשים על גופו וישמעו קולות השבירה של צלעותיו . אפו יתלש ביד בעוד ורידיו ועורקיו מתנופפים מהאף התלוש. אל פיו יוכנס כדור קוצים . את רגליו ישספו באין רחמים ויניפו באוויר כמו דגל.
שאריו גופו ישמשו כמאכל למשפחה ענייה שאין יודעת שזהו בשר אדם שזה עתה עבר התעללות״ סיימה הילדה את דבריה.
״האם את בטוחה?״ שאלה המגדת.
הילדה ענתה בקול בטוח וצחקקני ״בטוחה ״
״עכשיו עליך ללכת לחדר האחורי לשטוף ידייך אחרי פעילות רוחנית כה כבדה״ ציוותה מגדת העתידות.
הילדה הראשונה נכנסה לחדר.
היא פתחה את ברז המים והחלה לשטוף ידיה.
לפתע נשמע מהחדר קול פצפוץ כשל כריתת ראש מעמוד השדרה. ומה חדר התגלגלו
כדורים עגלגלים שנראים כמו עיניים.
הילדה השנייה איבדה סבלנות. ״איפה את?״ שאלה בעצבנות.
בעודה נכנסת לביתן דרכה על הכדורים העגולים.
״שלום. ומה מעשיך שלך כאן היום?״ שאלה מגדת העתידות את הילדה השנייה.
״אני רק מחפשת את חברתי…״ אמרה בחוסר ביטחון.
״הו את חייבת לשמוע דבר מה ! אדם כלשהו עתיד לפגוע בך! אך ביכולתך לפגוע בו כעת. האם את מעוניינת?״ שאלה מגדת העתידות בעוד קול שבירת צלעות נשמע ברקע.
״אה…. טוב״ אמרה הילדה השנייה.


תגובות (11)

אני מוטרדת

12/08/2013 11:30

כיף להטריד אנשים LOL חחחח

12/08/2013 11:31

כיף להטריד אנשים LOL חחחח

12/08/2013 11:31

לא הבנתי.
באמת שלא.
למרות שזה באמת מפחיד.

12/08/2013 11:56

הילדה כאילו נכנסה לשאול מה קורה עם חברה שלה.. שהלכה לשטוף ידיים ,ותוך כדי עשו ה את כל מה שהיא אמרה שהיא תעשה למי שרוצה לפגוע בה. ואז חברה שלה נכנסה.. והמגדת שאלה אותה עם היא רוצה לפגוע במי שרוצה לפגוע בה.. שיקרה לה מה שקרה לחברה שלה..

12/08/2013 12:08

נראה לי שהבנתי.
כאילו הילדה היא זו שפוגעת בעצמה.
לפחות זה מה שעולה מהסיפור.

12/08/2013 13:35

כן. אני אחזור לסיפורים פשוטים -.-

12/08/2013 14:30

דווקא אני הבנתי!!!
המגדת אומרת את אותו הדבר לכולם!!
חכם ודווקא לא מטריד!! אהבתי!!

13/08/2013 06:25

תודה תודה חח.. ^.^

13/08/2013 07:06

וואו זה מהמםםם הבנתי היא אמרת לכל אחד והורגת אותוו וואוו את כותבת מושלםםם

13/08/2013 13:56

חיחי תודה.

14/08/2013 06:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך