זה לא באמת מפחיד אבל הרגשתי שאני צריכה לשים את זה כאן לבעלי לב חלש שידעו לא לקרוא את זה
סתם שעמם לי...

ההודעה בדם

16/11/2013 803 צפיות 3 תגובות
זה לא באמת מפחיד אבל הרגשתי שאני צריכה לשים את זה כאן לבעלי לב חלש שידעו לא לקרוא את זה
סתם שעמם לי...

הכל התחיל כשהלכתי ברחוב זה היה אחרי הגשם ונותר עדיין טיפות על המדרכה התקדמתי לעבר ביתי והבחנתי במשהו לא ברור…החלון היה פתוח ועבר שם משהו,עבר שם צללית שחורה ומהירה.התחלתי לפחד ונכנסתי מאחור.ככל שהתקדמתי לעבר הדלת האחורית שמעתי קול,קול של בכי שנעשה לצרחה אבל לא של בן אדם….של משהו לא אנושי.הלב שלי פעם אבל הבטחתי לעצמי שאני מדמיין אבל אז,נשמע ניפוץ של זכוכית מהמטבח הלכתי לא ראיתי כלום רק כוס על הרצפה אבל מה שבאמת הטריד היה שעל הרצפה היה גם דם.אבל לא סתם דם,דם כהה קצת,שחור.לקחתי סכין יפני ענקי והרגשתי חמוש ומוכן להתקפה…כל הזמן הסתכלתי אחורה כשהתקדמתי לסלון להתקשר למשטרה,וכן מכאן אתם יכולים לנחש…לטלפון היה קולות של רעשים כאילו מישהו מנסה לחתוך את הקו.ניסיתי לצאת ולהזעיק עזרה אבל הדלתות היו נעולות.ניגשתי לקצה הסלון בפינה,כדי שאוכל לראות מי זה,הרגליים שלי רעדו והתחילו להיות על פניי עגלי זיעה הבטתי סביב ומשהו תפס את עיניי היה משהו על הקיר…."אני שונא אותך!"חשבתי שזה פסיכופת שזה רוצח מטורף!אבל זה לא היה אפילו קרוב לזה.הרגשתי דקירה קטנה בגב למרות שהייתי בפינה של החדר,אני הרגשתי את זה ואחרי כמה דקות שמתי לב שיש לי דם בחזה…התחלתי ליפול לאט לאט,וחשבתי רק על דבר אחד…מי זה.


תגובות (3)

חחח אפילו שהכוונה שלך לסיפור כי "משעמם לך"
אני נורא אהבתי..
נורא מותחן!
חחח אם את רוצה תמשיכי.. ואני אשמח להמשיך לקרוא!

16/11/2013 07:45

תודה אבל אני לא אמשיך עם הסיפור זה נגמר בזה שהוא מת ומקבל דקירה(בגב)
אבל בכל זאת תודה

16/11/2013 09:28

זה נחמד… :)

17/11/2013 04:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך