היא נוקמת… חלק ב

nataliesmile 05/01/2013 785 צפיות 3 תגובות

אני לא יודעת כמה זמן אני עוד יצטרך לרוץ…. בניינים חשוכים וריקים. רמזורים מהבהבים וקול חלש לוחש "הסוף קרב…." "אין לאן לרוץ" שגורם לנו לרוץ מהר יותר נשארנו שניים מתוך ארבעה.
מה זה? מה אני אמורה להבין של מי הדם בורד?
"אהההההההההההההההההההההההההההההה" צעקה של ילדה קטנה נשמעה. היא בוכה ובגופי עוברת צמרמורת. "דיי…. תפסיקו! אני לא!" הקול נשמע כל כך מוכר….
נעמדתי במקום, משהו החזיק אותי. "דור! אני לא יכולה לזוז!" משהו חונק אותי ועיניי נעצמות הבניינים נעלמים לי ודור רץ לכיווני. הוא מושך בידדי ברגלי ואני עדיין כלואה במה שזה לא יהיה. כשעיניי נעצמו הרגשתי שמשהו מזיז אותי. זה דור,
המשכנו לרוץ בניינים חדשים התגלו בכולם האורות דולקים מכוניות נוסעות אנשים הולכים ואז הם נעלמים, האורות כבים אנשים נשרפים העולם מסתובב והופך לסוג של טירה רדופה.
התחלנו ללכת לאט יותר, לבחון פרטים. תמונות של ילדה קטנה בשמלה לבנה בכל מקום רהיטים קרועים וחדר מלא בדם כשהאור נדלק התגלו גופות…
5 אנשים: ילדה קטנה בשמלה לבנה
ילד קטן שדומה לה
נועה
ענת
ודין
שוכבים בשורה מכוסים בדם ועלי ורדים בכתובת:"אתם תסיימו כאן!"
דמעות זלגו מעיניי,לראות אותם שוכבים כאן טובעים בדם. רצנו לכיוון דלת. יצאנו ושוב אנחנו בים, הפעם הוא ריק וילדה קטנה עמדה מולינו בוכה. כשלפתע היא התחילה להישרף ולרוץ אחרינו בצרחות מצמררות. הנשימות שלי מהירות אני מרגישה את ידו של דור על שלי.
הילדה שוב מולינו, ומאחורינו ובצדדים. עומדת בשקט היא לא זזה, היא מסתכלת עלינו וממלמלת כשהן נופלות אחת אחת. ילדות קטנות בשמלות לבנות דמעות של דם יוצרות נהר הוא נשפך לים וכשהאחרונה נופלת….
"אאאאאאההההה" צרחה גבוהה מצמררת. הכל קרה כל כך מהר דור נפל על הרצפה וסכין תקוע בתוך ליבו. עיניו נעצמו ועל פניו נחרט "את לבד, אין לאן לברוח".
"דור!!!! לא!!" צעקתי ודמעות זלגו מעיניי. לא ידעתי מה לעשות נשכבתי לידו הסתכלתי על פניו ובכיתי. משהו חבט בראשי וקפצתי מהמקום הסתובבתי וצעקתי :"דיי!" ידעתי שזה לא יעזור לי ואז משהו קרע אותי לשניים, מבפנים ראיתי דם על ידי ועלי ורדים ירדו מהשמים ואני צונחת על הקרקע ליד דור.
לא גיליתי מה זה.. לא הבנתי מה הייתי אמורה להבין, ומה גרם לזה להרוג את ארבעתנו ומי זאת הילדה בשמלה הלבנה. עיניי נעצמו וגופתי ננעלה בחדר ההוא בטירה לקחתי נשימה עמוקה ו….


תגובות (3)

אם יהיו לי סיוטים בגללך אוי ואבוי מה יקרה (לא בקטע של איומים)

15/01/2013 12:37

אבל בכל זאת תמשיכי

15/01/2013 12:40

חחחחח

16/01/2013 10:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך