JustEJ
סורי על הקיטורים, רציתי להוציא את זה.
תגיבו, תקטרו איתי, תצחקו עלי.
xoxo,
EJ

הכי כיף שיש

JustEJ 06/01/2013 760 צפיות 2 תגובות
סורי על הקיטורים, רציתי להוציא את זה.
תגיבו, תקטרו איתי, תצחקו עלי.
xoxo,
EJ

פרויקטים
תגידו, פעם יצא לכם לעשות עבודה ענקית? אבל ממש ענקית? שבמשך שלושה חודשים גוזלת לכם כמעט כל רגע מהחיים?
כי לי ולרום (Rona12) יצא.
מכיתה ח׳ מתחילים בעינוי שנקרא פרוייקטים. שניים כל מחצית.
ואיכשהו, כמעט תמיד משהו משתבש בדרך. זוועה.
תנ״ך- שאול המלך- להקדיש את כל הנשמה שלך בפרויקט, לוותר על שבתות וחופשים, כדי שתהיה לך ולחברות שלך עבודה מושלמת ומושקעת. לקבל ציון סופי 85. אחרי שנשארתי באופיס דיפו עד שעה 11 בלילה כדי להדפיס עבודה בגודל a3 , שתתאים לדרישות בית הספר (מנויילת, קריאה, מודפסת משני הצדדים- הממציא של בית ספר ירוק הוא אידיוט).
גיאוגרפיה-מי שהייתה החברה הכי טובה שלי, ואחת לא קשורה. קדימה חקלאות במישור החוף מול חקלאות בנגב! לריב בגלל הלא קשורה עם מי שהייתה החברה הכי טובה שלי. לריב, לצעוק, ולרצות למות.
היסטוריה- ביום שבחרנו עם מי אנחנו רוצים להיות, אמא של חברה טובה שלי הייתה בצירים. היה מותר לנו לבחור אחת, ובחרתי בה. ביום שהודיעו על הקבוצות חליתי וחזרתי הביתה באמצע היום. והודיעו שאני איתה בקבוצה, ועם עוד שני בנים מפגרים. והיא החליטה שהיא תעבור לקבוצה אחרת, ותשאיר אותי עם הבנים(בלי ידיעתי, כמובן, במקרה גיליתי את זה) חודשיים של סבל, שבהם עבדתי על הכל לבד, עד שנשבר לי, וביום הורים, אמא ואבא דאגו שיעבירו אותי קבוצה. שם היה בסדר. חוץ מאחד שלא עבד, שלמרבה מזלי, נתקעתי איתו גם בפיזיקה. כיף.
פיזיקה- כן, בית הספר שלי מחייב לימודי פיזיקה, ביולוגיה וכימיה, קיבלתי זוג מטומטמים כי המורה שלי התעלם מהבחירות שלי. הם לא עשו כלום. אני קרעתי את הנשמה שלי. לאף אחד לא היה אכפת.
והגענו לכיתה ט׳
ספרות- קיבלתי את מילאנו המדהימה שלי ;) והיינו פוראבר אלונייות בקבוצה של שתיים. היה כיף, בעיקר ישבתי על השולחן שלה, דיברתי איתה ושיחקתי באייפוד שלי (היידוע כפוד-פוד;-) אם נתעלם מהעובדה שהמורה שונאת אותנו בדם, היה נחמד.כתבנו מחזה. יאללה גב. בלוצ׳רקובסקי!!! ( אל תשאלו, חבר של חברה שלנו גבוה, בעל קול באס וללא ספק נראה קשוח, ליהקנו אותו לתפקיד של מורה למחול קשוחה, אנחנו מהממות).
ביולוגיה- אז מה אם בסוף קיבלנו 100, ולא הייתי עושה את זה בשום דרך אחרת? אנחנו חיינו, נשמנו, וחלמנו ביולוגיה כל המחצית, רבנו כל כך הרבה, גאדדד.

ייאיי, מחצית חדשה, עוד פרויקטים, כיףכיףכיף.
תאחלו לי בהצלחה.


תגובות (2)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יאללללה אייילללת !!!
חחחחחחחחחחחחחחחחח היה כיף ולא הייתי מוותרת אל אף רגע בפרוייקט שלנו יחד! (למרות שעבדנו אולי 2-3 שיעורים ;)

06/01/2013 09:00

על*

06/01/2013 09:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך