הכל באשמת סטייק הפיל

daphy@26 12/11/2013 842 צפיות תגובה אחת

"חוקרים מאוניברסיטת ת"א טוענים כי היעלמות הפילים, שסיפקו לאדם הקדמון חלק ניכר מכמות הקלוריות שלו באזור, (א"י), האיצה את התפתחות האדם שנאלץ לפתח כלים וטכניקות ציד של בעלי חיים קטנים יותר". הארץ, היום.
הידיעה השולית הזאת בעיתון שולי עוד יותר של ה"שמאלינים" הישראלים, הביאה לי סוג של ג'ננה תבונית, שבאמצעותה הבנתי סוף סוף את הסיבה של אלוהים לבחור במקומיים להפיץ את תורתו ודווקא כאן, בפלסתינה.
אחרי שהאדם הבלתי תבוני, הומו ארקטוס שמו (למרות המרכיב הארקטיאלי, לא מדובר ביכולות מיניות חריגות, אלא בעיקר בזקיפות קומה, שגם היא לא הייתה משהו), חיסל את הפיל באזורנו, שהיה עיקר התפריט שלו, הוא נאלץ לחפש מזון אלטרנטיבי אותו היה קשה לצוד, ואגב כך, התפתח והפך לאדם ההוגה הארץ ישראלי, שצאצאיו, הם את(ה), אני וגם משה והנכדים של כולנו.
כלומר הכל בגלל שינוי בהרגלי הצלחת.
הוםםםם.
אני ממלמל לעצמי וחושב מיד על המציאות, שבה בשביל קילו עגבניות צריך לעבוד חודשיים, ואני מגיע למסקנה כי מה שעובר עלינו היום, כל המהפכים התורניים – חברתיים – אתניים והשד יודע מה עוד מצפה לנו במחרתיים, הם תוצאה של התפתחות מואצת שפושה בנו המקומיים, בדרך למין חדש מוצלח יותר, שיהיו לו גם את המאפיינים של הארקטוס והספיאנס ועוד משהו שבאמצעותם הוא יוכל להחזיר את העגבנייה יקרת המציאות לצלחת.
כל שנותר, הוא למצוא לו שם הולם, לאפיין את המשהו הנוסף הזה וזהו.
אז זהו שזה לא כל כך פשוט.
קודם צריך לחשוב מה יהיו המאפיינים החדשים של המקומיים החדשים, כדי לפתור את אתגר העגבנייה ולהתהוות המין המחודש, שאני הייתי הולך בעניין של שמו, על סגנון הרטרו האהוב, כדלקמן:
"הניאנדרטל הישראלי הרטרו – אקטיבי".
אני יודע שכולכם המומים עכשיו מן הגילוי הגאוני והמצאת השם של מיליון הדולר, אולם צאו וחשבו איתי.
נניח בעזרת דוגמא מן החיים או מן המציאות של כולנו, האם הפריט ה"הומאני", (פרספקטיבה טקסונומית בלבד, תוק, תוק, תוק על עץ וטפו טפו), של חבר הכנסת זאב אלקין היקיר והיקר, אינו תואם ככפפה מעור צבי את הקונספט של המין החדש, שכולנו, אם נרצה או לא נרצה, בעזרת חקיקה מחמירה וסלקציה קפדנית, בעוד דור או שניים, נראה כמוהו ואז הכל יהיה סבבה.
האם אי אפשר להסביר בעזרת ה"מכלול האלקיני" את המהפך המסתמן בעתיד של כולנו?
כך למשל המורפולוגיה של היצור החדש הזה, שכבר אנחנו, כלומר אני, את(ה) ומשה והנכדים של כולנו, יכולים להיות גאים בו מאוד, כי הוא אחד משלנו.
גם אם נתעלם מחזותו שהיא OBVIOUS בהקשר הקונספטואלי, אין לי ספק כי האיש מקדים את כולנו ביכולותיו להגיע לעגבנייה המיוחלת ולהחזירה לצלחת.
הכנסתו לא רעה בכלל ומספיקה להתמודדות עם אתגר העגבנייה ללא קושי.
הוא קבע את ביתו בהביטט שבו מגדלי העגבניות שייכים למין נחות של אנשים, שלא עברו את המהפך שעברו נבחריו של אלוהים ואפשר שהם עדיין תקועים בארקטוס הפרימיטיבי, למרות שזקיפות הקומה שלהם מעצבנת לגמרי ואפשר שצריך לפעול בחקיקה לחיסול האנומאליה, אף על פי שזה נוח מאוד שהם מצליחים לייצר עגבניות זולות במיוחד, הרבה יותר מאתנו.
כך, גם המאפיין הכי בולט ביציבה של אלקין היא העדר מוחלט של זקיפות קומה, דבר שעושה אותו הכי פחות פלסתיני בכל מקרה, וזו מוטציה מבורכת בדרך אל היעד של המין החדש שהזכרתי.
אולם אלו מאפיינים יהיו לו לטיפוס האדם החדש, שיהפכו אותו הולם את אתגר העגבנייה ועוד כמה שקשורים ל"על יד הצלחת"?
אין חולקין על האקטיביות של האיש, שהיא ללא דופי.
ובעניין האחרון שנותר, ובכן חברים, תתנו לי שם של מועמד אחר שפועל באפקטיביות גדולה ממנו בעניין הרטרו.
חוקיו הנאורים מצעידים אותנו כל יום דור לאחור, ובקצב הנוכחי, אפשר שעוד בעשור הזה, נזכה כולנו להיות ניאנדרטלים רטרואקטיביים כמוהו.
נותרה רק בעיה אחת, קטנה ושולית, אם הניאנדרטלי מוצלח כל כך, למה לא נותר אפילו פריט בודד ממנו?
אז את התעלומה הזאת נפתור בכתוב הבא, בינתיים, אבולוציה מוצלחת לכולכם.

דרווין

אחד שאיחר את הרכבת.


תגובות (1)

מי לא מכיר את פאקינג דרווין?!
-סורי הייתי חייבת-

12/11/2013 06:59
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך