חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אז מי מכיר את הסיפור????????

הלן

08/07/2013 853 צפיות 3 תגובות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אז מי מכיר את הסיפור????????

טוב אני רק אומרת ,זה סיפור שכולם מכירים …
פשוט היה לי חשק לכתוב את זה!
אז… ומי שלא מכיר אז שיכיר (זאת הכוונה בעצם שהעילתי).. :)

הכל התחיל בשנת 1985 בקיץ, הלן היתה אז אישה צעירה עים בעל טוב ושנתי ילדים

מקסימים. ילדה בת 12, ונער בן 14,הם חיו בבית גדול,יותר נכון אחוזה גדולה מאוד,היא הייתה ישנה
ואפורה, יושביה הקודמים של האחוזה נעלמו בצורה מסתורית.
לילה אחד היה לנער סיוט (הוא חלם על ילד רץ בבית קברות חשוך וצוחק צחוק מזוויע)

הוא התעורר מהסיוט בחצות בגלל צרחות שהגיעו מחדרה של אחותו.

הוא חצה את הבית המפחיד והגיע לדלת חדרה,עכשיו נשמעו רק גניחות מפוחדות של אחותו. הוא ניסה לפתוח את הדלת אך הייתה נעולה,לפתע הצרחות נפסקו,הנער הסיק שלאחותו היה חלום רע וחזר למיטתו. בבוקר הוא דבר ראשון הלך לחדרה של אחותו ושאל מדוע צרחה באותו לילה.היא שתקה.ואז הבחין בשריטות גדולות ורחבות על ידיה,"מי עשה לך את זה?!"הוא שאל. והיא לא ענתה אלא השפילה מבטה כלפי מטה. הוא לא סיפר להוריו כי לא רצה להדאיגם. אבל הצרות רק התחילו.

בלילה הבא שוב היה לו את אותו סיוט מצמרר אך הפעם הילד התקרב והתכוון לשאול משהו.

הוא התעורר כשעל פניו ניגרת זיעה קרה מרעשים שהגיעו מחדרה של אחותו הצעירה.

הוא הלך ליד חדרה,קירב את אוזנו לדלת הקרה והאזין,כמה זמן היה שקט. ואז שמע ילד אומר:"אם את מוכנה או לא,אני בא לתפוס אותך!!" ואז שמע צחוק מרושע,אותו קולו של הילד מסיוטיו המתארכים והמתמשכים. הוא רץ לקרוא לאביו ושניהם באו ופרצו את הדלת.

(הלן היתה מחוץ לעיר), הדלת נפתחה והם ראו את הילדה עומדת על אדן חלונה הפתוח ועל פניה הבעה מבוהלת, הילדה צעקה "אני לא אתן לו לתפוס אותי!!",והמשיכה בלחש ,"אני לא רוצה לשחק איתו יותר!!" וקפצה.ברגע האחרון אביה תפס אותה בידיה וניסה להחזירה לחדרה. "עזוב אותי!!" זעקה,אבל האב לא ויתר.

"סליחה אבא!!" צעקה ודמעה זלגה מעיניה הכחולות היפות. היא נאבקה ובעטה בניסיון להשתחרר אך ללא הצלחה. אז היא קרבה את פיה לאוזנו של אביה ולחשה:"אני מצטערת,אבל לא השארת לי בררה!" היא תפסה בצווארו וגררה אותו אל מחוץ לחלון!, הנער ההמום שעמד עד לרגע ההוא ליד הדלת כמשותק! רץ לעבר החלון והביט מטה. הוא ראה את אחותו ואביו שוכבים למטה בלי לזוז. אך לפתע זזה אחותו וקמה על רגליה,לאט..לאט.. אבל הוא הרגיש שזאתי כבר לא אחותו הצעירה. עיניה היו ריקניות ושכמעט שקופות, שפתיה,שהיו פעם אדומות כשני נעשו כמעט לכחולות לגמרי,כותנתה היתה קרועה,גופה היה מכוסה שריטות עמוקות וגדולות וחבלות,וגם פצעים מדממים.

היא הסתכלה מעלה ופגשה במבטו של אחיה,בעיניה הריקניות.

היא נכנסה לשדה התירס שנמצא ליד האחוזה שלהם, ומאז לא נראתה(לפחות בחיים!)האם והבן היו מזועזעים ועברו לעיירה קטנה ונידחת בצפון אמריקה . ערב אחד הבן הלך להתרחץ. כשאמו לפתע שמעה את זעקותיו לעזרה. היא שמעה קול אומר:"תפסתי אותך!!!" עוד צרחה נוספת,הדלת פתאום נפתחה כאילו מעצמה והיא פרצה פנימה,בנה שכב באמבטיה מלאה דם! הוא היה חיוור ועיניו הביטו בעיניה,"אמא!"לחש מבין שפתיו המדממות,"תז..תזהרי ממנו!" "א..אל תיתני לו לתפוס אותך!","מי?"שאלה האם הבוכיה,"ל…ל….ל…" הוא ניסה לדבר אך ראשו נשמט והוא מת.

האם נבהלה לגמרי,היא חיה בפחד שאותו "מישהו" אשר גזל את משפחתה יחזור, ואחרי כמה שנים התעוררה בלילה חשוך,וראתה מישהו יושב על מיטתה.

היא לא ראתה את פניו. והוא שאל אותה בקול תמים:"רוצה לשחק?" והיא החלה לצרוח!!!! והוא אמר לה בטון מצמרר:"כבר שיחקתי עם כל משפחתך ונותרת רק את!!"

לפתע מישהו דפק בדלת.. והילד לחש לה:"אני אחזור אליך מתישהו ונסיים את המשחק!!"ונעלם.

היא נגשה לדלת ופתחה אותה,שני שוטרים עמדו בפתח הדלת ואמרו לה שבאו לבדוק כי הם שמעו צרחות וזעקות. הלן החלה לספר את הסיפור לשני השוטרים, והם לא האמינו לה!. ולכן נכנסה לבית משוגעים של העיירה הנידחת. היא שכנה שם עד שיום אחד השומר שמע אותה צועקת:"ביתי!אל תלכי!אל תלכי!" ושמע צחוק מרושע של ילד.

אך כאשר נכנס לתאה של הלן, מצא רק מכתב ובו היה כתוב:

1……..2………3………תפסתי אותך!!!!!

-סוף-

האגדה מספרת: מאז כל יום מותה של הילדה היפהפיה אנשים רואים אותה מדי פעם ליד בית קברות,את הילדה המתה… מחפשת את קבר אביה… וכל לילה שכזה פעם בשנה לפעמים מישהו נעלם.כמו הלן עצמה.ונחשו מה-

היום זהו יום מותה!

בו!


תגובות (3)

אני מכירה כלכך לא מפחיד

08/07/2013 12:39

אני מכירה אב זה לא מפחיד

10/07/2013 13:37

מכירה אבל קצת מפחיד…

26/07/2013 07:13
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך