הרוח של הילד

18/01/2020 596 צפיות אין תגובות

פרק 1 – אני בחיים לא הרגשתי חיי, נושם, משהו בעולם הזה.
אמא ואבא שלי נתנו לי מתנה לכבוד החג – הם נסעו לחודשיים באמריקה, זו מתנה מבחינתי, כי אני לא אצטרך לראות את הוריי יותר, נו טוב האמת חודשיים, משמע אני יכול בחודשיים האלו לעשות מה שרק עולה לי לראש.
אני אדבר עם מירי וליאת שיבואו אליי ומקסימום נרים מסיבה, נו אתם יודעים אלכוהול, וודקה, בירה דברים כאלה, להתמסטל קצת.
אני זוכר את הלילה הראשון שהורי עזבו לאמריקה, לא חשבתי לרגע וישר הזמנתי את חברותיי למסיבה מחר בשתיים לפנות בוקר, כמובן שהן הסכימו.
לקראת המסיבה ליאת העלת פוסט לבלוג שלה, "יש כאן מסיבה" – כמויות של חברים מהשכבה התחילו לבוא לביתי.
הביאו אלכוהול ואפילו סמים, לא ממש רציתי שזה יקרה…
כל השכבה הייתה בבית שלי, טוב נו הבית שלי די גדול, עם בריכה וחצר ענקית.
אבל היה ילד אחד ששתה בכמויות ולא התמסטל, אבל בכלל, אני מדבר איתכם על 12 בקבוקי וודקה, ואף סחרור עלה בראשו.
זה הרתיע אותי נורא, לא ידעתי שאנשים כאלה קיימים, או שהם בכלל קיימים.
אחריי המסיבה כל הבית היה קיא אחד גדול, נאלצתי לנקות את הבית כמובן…
בזמן הניקיון ראיתי שלולית של דם ענקית, איפה שאותו הילד ההוא ישב שם.
אבל הדם היה מוזר, בלתאר את הצבע שלו – אדום שחרחר חזק.
צילמתי את הדם, וכמובן שלקחתי כמה טיפות, המוזר הוא שהדם לא היה יבש כל כמו דם נורמלי, התקשרתי למירי וליאת שיחקרו איתי את הנושא הזה.
הן באו אליי במהרה אחרי מה שסיפרתי להן על אותו הילד.
התחלנו לחקור את הנושא באינטרנט, כתבנו כל מיני סוגי דם של אנשים רבים, ובמקרים נדירים.
לא ממש הבנו מה רוצים מאיתנו באתרים, אז למחרת בבוקר ניגשנו אל מרפאה, נתנו להם את הדוגמית דם שלקחתי מאז הניקיון, הם אמרו לי "נקרא לכם כשנסיים את הבדיקות".
לא הצלחתי לישון בלילות, תמיד חשבתי על אותו הילד ההוא, ורק עכשיו הבנתי שאני לא מכיר אותו.
עד שהצלחתי סוף כל סוף לישון, הוא הגיע לי בחלומות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך